AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 - Fikk charm av en. Plutselig er varselet om Charmen forsvunnet og jeg finner han ikke igjen på forsiden. Betyr det at han har tatt vekk hjertet på meg / blokkert meg? - de man har matchet med; der endrer jo der det står "charm" seg tiln"chat" på forsiden. Noen av de jeg har matchet med og som fortsatt er på match-lista og som jeg kan skrive til så står det ikke chat men Charm. Hva grunnen til det? Bug i appen? - hvis noen har x'et meg vekk vil de fortsatt dukke opp hos meg? Anonymkode: 5e7d8...50f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Da har han slettet deg. Smi mens jernet er varmt! Anonymkode: b9625...ecf
Gjest nicecar Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Jeg har flere ganger sendt Charms ved et uhell, så det kan godt hende at det var det han gjorde (??)
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 52 minutter siden, nicecar skrev: Jeg har flere ganger sendt Charms ved et uhell, så det kan godt hende at det var det han gjorde (??) Jaja, men jeg lurte jo på om når varslet om det er borte at det betyr at han har "slettet meg" da. Samme hva grunnen er Anonymkode: 5e7d8...50f
Gjest nicecar Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaja, men jeg lurte jo på om når varslet om det er borte at det betyr at han har "slettet meg" da. Samme hva grunnen er Anonymkode: 5e7d8...50f Da har han mest sannsynlig angret "charmen" fordi han trakk på den ved en feiltagelse.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Alle profilene som dukker opp kan man jo enten gi et hjerte eller man kan krysse de vekk. Eller man kan la vær å gjøre noe. Jeg lurer på om jeg fortsatt dukker opp hos de jeg har kryssa vekk (dersom de har likt meg eller ikke vurdert meg enda)? Og dermed motsatt; at de som krysser meg vekk dermed vil forsvinne fra min hjem-side? Anonymkode: 5e7d8...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå