AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Etter nattens snøfall slapp jeg ut katten. Tok 2 min før hun begynte å mjaue høyt og ville inn. En sibirkatt som ikke liker snø faktisk.. hun vil helst ligge foran peisen. Hva med deres katter, løper de ut og ruller seg eller? Anonymkode: c87c2...6ca
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Lillepus synes vel snø er sånn passe greit. Hun skulle nok helst ha sett at snøen ikke var der, men tror ikke den plager henne så veldig mye. Og storpus HATER snø. Slapp henne ut i dag tidlig, hun gikk to skritt i snøen før hun begynte å mjaue noe helt forferdelig mye. også kom hun inn igjen Og i går var hun vel ute i et kvarter mens vi var ute og kjørte en tur, og da vi kom tilbake var hun en skikkelig klagepus, for det var visst helt forferdelig med snø Anonymkode: b4e93...b7a
Gjest Belle âme Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Dei elsker å leike og rulle i snøen, men så blir dei kalde og vil være inne i 10 timer og sove.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter nattens snøfall slapp jeg ut katten. Tok 2 min før hun begynte å mjaue høyt og ville inn. En sibirkatt som ikke liker snø faktisk.. hun vil helst ligge foran peisen. Hva med deres katter, løper de ut og ruller seg eller? Anonymkode: c87c2...6ca Kan hende det bare tar litt tid. Vi pleide å ha katt (norsk skogkatt). Hun ble livredd første gang hun så snø, men et par vintre etter gikk hun greit gjennom snøen på vei inn. Anonymkode: c0fcf...048
Aurora M. Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 Altså, tørr snø tror jeg er greit nok hvis matmor er med ut og kaster en snøball eller to som hun kan hoppe etter, men det er nok like mye fordi hun elsker at jeg er med henne ut. For ut i kulde (alt som ikke er +) nekter hun alene for annet enn en lynkjapp tissetur en gang for dagen, og da er det fryktelig synd på henne når hun kommer inn igjen etter 2,5 minutter.. Da skal hun ha våtfor for hun er vel blitt sulten av anstrengelsen stakkar, og etterpå skal hun løftes (!!) opp på bokhylla der det er varmest- siden varmen stiger opp. Slaps er nesten enda verre, da er det liiike før hun tisser inne i kassa, for hun hater å bli våt på potene. At hun stikker hele labben nedi vannskåla, først den ene og så den andre, og slikker av dem når hun skal ha vann, ja, se det er visst en helt annen sak..
Djungelvrål Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 Nei, og det skjønner jeg godt. De blir jo kalde og våte helt inntil pelsen. Pusa mi er mye mere inne når det er snø.
lovedrug Skrevet 29. desember 2015 #8 Skrevet 29. desember 2015 De to hukattene mine tror jeg ikke bryr seg,men lillegutt liker det ikke så godt tror jeg:P Jamrer fælt når han skal inn
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #9 Skrevet 30. desember 2015 Gamlepus; NEI - alltid vært nei. Yngstepus ( 6 år ) har gått fra ja til tja.... Liker å fjase rundt. Før pleide han å brøyte seg vei i dypsnøen, ikke sett mye til det i år, men så har det heller ikke vært særlig med snø. Elsker å hoppe høyt opp i lufta etter snøballer. Anonymkode: 9f791...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå