Gå til innhold

Er vi kjærester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tar man denne praten på en "naturlig" måte?

Anonymkode: 6a3b6...c15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man gir hverandre komplimenter syntes jeg er en fin og naturlig måte å snike det inn på.
"Jeg liker deg veldig godt, vil du bli kjæresten min? " eller "Snuppa du er så fin! Takk, du er så kjekk du også! Vi skal ikke bare bli sammen da?"  eller når han sier på melding "Gleder meg til å se deg!" "Gleder meg jeg også, du får meg så glad, liker deg veldig godt og har begynt å kalle deg for kjæresten min i hodet mitt hihi" og hvis han sier "hihi ja jeg også" så "vi skal ikke bare bli det på ekte da?:) jeg liker ikke kaste bort tid på noe som ikke kan bli noe seriøst :)"
eller evn før sex en gang "Du, jeg trenger å vite en ting, treffer du andre eller kan du se for deg oss i forhold? For jeg syns vi har kommet til det punktet nå og trenger en avklaring på det :) "

Anonymkode: f76c8...f20

• Liker 1
Skrevet

Ble sammen med exen min i en kosete setting der han sa: 

"Jeg er så din jeg... Hvis du vil ha meg er jeg din". 

Jeg svarte: 

"Klart jeg vil ha deg."

Han: 

"Så da er det oss da?" 

Jeg: 

"Ja". 

Veldig koselig og fin stund, glemmer den aldri <3. 

Anonymkode: 3c40b...30a

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man gir hverandre komplimenter syntes jeg er en fin og naturlig måte å snike det inn på.
"Jeg liker deg veldig godt, vil du bli kjæresten min? " eller "Snuppa du er så fin! Takk, du er så kjekk du også! Vi skal ikke bare bli sammen da?"  eller når han sier på melding "Gleder meg til å se deg!" "Gleder meg jeg også, du får meg så glad, liker deg veldig godt og har begynt å kalle deg for kjæresten min i hodet mitt hihi" og hvis han sier "hihi ja jeg også" så "vi skal ikke bare bli det på ekte da?:) jeg liker ikke kaste bort tid på noe som ikke kan bli noe seriøst :)"
eller evn før sex en gang "Du, jeg trenger å vite en ting, treffer du andre eller kan du se for deg oss i forhold? For jeg syns vi har kommet til det punktet nå og trenger en avklaring på det :) "

Anonymkode: f76c8...f20

hahhaa, ALDRI si "snuppa du er så fin skal vi bli sammen eller"! kleineste jeg har lest.. gjør det litt romantisk, gå ut og spis sammen og nevn at "jeg er din hvis du vil" bare noe sånt enkelt, ikke kleine kallenavn. 

Anonymkode: a9284...fe5

• Liker 1
Skrevet

Spør rett ut vel? Er vi kjærester eller er vi ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...