AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Jeg drakk alene hjemme i går og ringte en nettflørt, vi ringes vanligvis et par kvelder i uken og da er jeg veldig sjenert og han som prater mest. Aner ikke hva jeg har sagt men jeg husker at jeg holdt på å tisse på meg og ikke ville tisse i do pga da kunne han høre lyden fra doskåla, og jeg ville ikke legge på å avbryte samtalen heller, så jeg tisset på dusjgulvet :O (hahaha wtf) Vi pratet i en time og han avsluttet samtalen veldig brått og ut fra det blå tror jeg, typ midt i mens jeg snakket om noe. Hvertfall sånn at jeg reagerte etterpå på hvor i allverden samtalen startet å dabbe av for jeg var jo midt i noe, så etter han la på så fikk jeg helt angst og prøvde å ringe han opp for å spørre hvorfor han avsluttet samtalen så brått men da hadde han skrudd av tlf. (så det må tydeligvis vært fordi han fikk nok av meg) Fikk svar på meldingene mine i dag morges, og han sa han fortsatt ville møte meg men syntes det var rart at jeg plutselig var så guttete!!!!!!??? Ja jeg tøffer meg kanskje litt på fylla, banner og prater mye mer enn vanlig - men hva kan jeg gjøre for at han skal se på meg som søt og uskyldig jente igjen???! Han har påpekt det før at pga jeg er så søt og uskyldig er jeg drømmejenta for han. Jeg husker også at jeg sa at julaften var døds kjedelig og at jeg hater familiegreier, og før har vi jo snakket om familieverdier og at familie er viktig og det har han sagt er veldig bra at jeg syntes. Jeg er ikke redd for at jeg har sagt sååå mye teit/ille, men at jeg har pratet altfor mye og gitt han en HELT annen oppfatning av meg nå enn sånn jeg egentlig er! Bør jeg forklare han at jeg var skikkelig full eller spille på at jeg bare var i pratsomt humør? Bør jeg si unnskyld eller vil det bare fremheve at jeg var dum og full? (er jo ikke så kjæresteemne og søtt og uskyldig av meg å ringe i fylla og sitte hjemme alene å drikke vodka akuratt..) Eller er det best å la dette passere og heller være søt og feminin når vi treffes for å rette opp inntrykket? Anonymkode: d083e...61b
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 det som bekymrer meg mer er hvorfor du sitter alene og drikker vodka. Jeg dømmer ikke, jeg har svelgt en og annen rødvinsflaske i ensomhet jeg også. Men jeg har innsett at alkohol og et godt liv ikke går hånd i hånd. Jeg ville ikke sagt noe som helst før du møter han. Jeg tror også jeg ville vært veldig forsiktig med å si at du var full, det er ikke noe sjekketriks. Anonymkode: e72e2...ff7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: det som bekymrer meg mer er hvorfor du sitter alene og drikker vodka. Jeg dømmer ikke, jeg har svelgt en og annen rødvinsflaske i ensomhet jeg også. Men jeg har innsett at alkohol og et godt liv ikke går hånd i hånd. Jeg ville ikke sagt noe som helst før du møter han. Jeg tror også jeg ville vært veldig forsiktig med å si at du var full, det er ikke noe sjekketriks. Anonymkode: e72e2...ff7 Og selvsagt måtte det komme inn en snusfornuftig moralist og bekymre seg. Anonymkode: 7643a...596 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og selvsagt måtte det komme inn en snusfornuftig moralist og bekymre seg. Anonymkode: 7643a...596 Snusfornuftig moralist? Jeg skrev at jeg har også hatt en del kvelder med alkohol, men det er jo ikke bra for hverken helse eller sosialt liv. Hvis du synes det er helt normalt å sitte alene og shotte vodka så må du bare gjøre det. Ditt liv. Anonymkode: e72e2...ff7 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: det som bekymrer meg mer er hvorfor du sitter alene og drikker vodka. Jeg dømmer ikke, jeg har svelgt en og annen rødvinsflaske i ensomhet jeg også. Men jeg har innsett at alkohol og et godt liv ikke går hånd i hånd. Jeg ville ikke sagt noe som helst før du møter han. Jeg tror også jeg ville vært veldig forsiktig med å si at du var full, det er ikke noe sjekketriks. Anonymkode: e72e2...ff7 Er ikke ofte da så ingenting å bekymre seg over Men takk for omtanke og for råd, tror du har rett i at det er best å ikke nevne at jeg var full, for som du sier, erke no sjekketriks det! Kan hende han merket det uansett da. Ville ringt bjeller hos meg om det var motsatt, at han satt alene å drakk seg full, og ringte folk i fylla da ville jeg revurdert å møte han tror jeg og mistenkt at det var noe han pleide å gjøre. Anonymkode: d083e...61b 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke ofte da så ingenting å bekymre seg over Men takk for omtanke og for råd, tror du har rett i at det er best å ikke nevne at jeg var full, for som du sier, erke no sjekketriks det! Kan hende han merket det uansett da. Ville ringt bjeller hos meg om det var motsatt, at han satt alene å drakk seg full, og ringte folk i fylla da ville jeg revurdert å møte han tror jeg og mistenkt at det var noe han pleide å gjøre. Anonymkode: d083e...61b Akkurat det jeg også tenker 😉 Lykke til med datingen, håper det går veien! Anonymkode: e72e2...ff7
Gjest Citronella Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 Han vil vel ha en feminin og sjenert kjæreste. Jeg tror det var bra at du viste litt andre sider av deg selv! Nå er det opp til ham, du har kun vært deg selv.
Gjest PetterPanne Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 For guds skyld bare vær deg selv. Skaden er skjedd og det nytter ikke prøve være søt og feminin bare for å kapre ham. Hvor lenge skal du holde på med skuespillet? Du kommer bare til å tappe deg selv for energi. Jeg var borti en jente som var slik som du. Hun ble sliten av å være rundt meg fordi hun ikke kunne vise sitt sanne ansikt. Sa gang på gang at jeg tok feil av hvem hun var osv. Er jo ikke rart når hun kun viste en side av seg selv? Hva vil jeg med dette? Ikke vær denne jenta jeg en gang rota meg borti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå