Gå til innhold

Har han følelser eller komm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå 5 år siden jeg ble kjent med denne gutten/mannen.. Vi "drev på" som vi kalte det for 4-5 år siden. Vi datet litt men han ville ikke binde seg Han har ikke hatt noe forhold i løpet av disse årene, men det har jeg. Vi har alltid holdt kontakt men på et veldig lite nivå. Og når de to forholholdene har tatt slutt har jeg og denne gutten, la oss kalle han Morten  alltid fått mye kontakt igjen. Nå de siste månedene har vi sendt mye snap, meldinger osv..! Vi har sett film sammen og jeg begynner å se på han som noe mer enn en kompis igjen. 

Men selvfølgelig er det et problem :P vi har som oftest hatt sex når vi har møttes, og Morten er en av de som ikke kysser under sex hvis det kun er for sex hvis dere skjønner? 🙄 

I går kysset han meg, for første gang ever! Og nå er jeg veldig forvirret.. Tror dere han faktisk liker meg?

venninnene mine tror det, men jeg er så usikker. De sier jeg mÅ se sammenhenger , at vi alltid får kontakt igjen, frem og tilbake i 4-5 år osv osv. 

jdg har så lyst til å kysse han igjen men jeg er så redd for at han trekker seg unna! 

Anonymkode: a8851...29c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal prøve å snakke med en voksen om det?

Anonymkode: 98b3a...37e

Skrevet

Eh, det er da helt normalt å kysse når man har sex, betyr ikke nødvendigvis at man har følelser for noen fordet, om man er av typen som kan ha sex uten følelser (slik de fleste menn er kapable til).
Hvorfor spør du han bare ikke om dere skal begynne å date igjen?Bør jo ikke være så vanskelig i og med at dere har datet før.
Men en mann som ikke ville forplikte seg med deg da, og ikke har greid å forplikte seg med noen andre de 4-5 årene i mellom, tror jeg heller ikke vil greie eller gidde å forplikte seg nå.

Anonymkode: c7dfd...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...