AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Er det, eller er disse to metodene likestilt? Jeg får lett kviser, nupper og inngrodde hår. Gjelder ansiktshår. Anonymkode: 114b0...282
saltyliquorice Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Hvor hen da tenker du? Overlappe, bryn osv..
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 8 minutter siden, saltyliquorice skrev: Hvor hen da tenker du? Overlappe, bryn osv.. Først og fremst overleppe og hake Anonymkode: 114b0...282
saltyliquorice Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst overleppe og hake Anonymkode: 114b0...282 Voksing er bra men da må du være flink til å "etterbehandle" huden din. Vanlig napping er jo bare herk, men threading derimot er veldig bra. Har bare prøvd threading på bryna, men det er så deilig! Alt blir borte og det tar lang tid før det vokser ut.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 6 minutter siden, saltyliquorice skrev: Voksing er bra men da må du være flink til å "etterbehandle" huden din. Vanlig napping er jo bare herk, men threading derimot er veldig bra. Har bare prøvd threading på bryna, men det er så deilig! Alt blir borte og det tar lang tid før det vokser ut. Ok Hvor smertefullt er threading sammenlignet med vanlig napping? Anonymkode: 114b0...282
saltyliquorice Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok Hvor smertefullt er threading sammenlignet med vanlig napping? Anonymkode: 114b0...282 Ehm, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive smerten, men det er vondere enn vanlig napping. Litt som om noen river deg i huden(?) Ikke bli redd, man venner seg ganske fort til det. Personlig har jeg blitt avhengig av det, ser så ryddig ut dessuten går det MYE fortere enn napping. Har ei venninne som har mye hårvekst i ansiktet så hun må fjerne det på store deler av ansiktet - tar ca 10(+-)minutter. Tror overleppe og hake vil ta maximum 5-10.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 1 time siden, saltyliquorice skrev: Ehm, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive smerten, men det er vondere enn vanlig napping. Litt som om noen river deg i huden(?) Ikke bli redd, man venner seg ganske fort til det. Personlig har jeg blitt avhengig av det, ser så ryddig ut dessuten går det MYE fortere enn napping. Har ei venninne som har mye hårvekst i ansiktet så hun må fjerne det på store deler av ansiktet - tar ca 10(+-)minutter. Tror overleppe og hake vil ta maximum 5-10. Gjør du dette selv? Ser vanskelig ut, threading på seg selv? Vanlig tråd? Anonymkode: 310e2...280
saltyliquorice Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør du dette selv? Ser vanskelig ut, threading på seg selv? Vanlig tråd? Anonymkode: 310e2...280 Nei, gjør det hos ei Har prøvd å gjøre det selv på overleppa et par ganger, men fikk ikke det resultatet jeg var ute etter (foretrekker voksing). Synes det er vanskelig, men så har jeg ikke så mye der heller. Vanlig sytråd holder lenge ja! Nå veit jeg ikke hvor du bor, men er mange som driver med det i Oslo området.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #9 Skrevet 27. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det, eller er disse to metodene likestilt? Jeg får lett kviser, nupper og inngrodde hår. Gjelder ansiktshår. Anonymkode: 114b0...282 Nupper og inngrodde hår kommer av dårlig blodsirkulasjon i huden, ikke av nappemetode. Vask og rens huden, vask redskap og hender, sørg for at både ansikt og hender er godt oppvarmet, etterbehandle med noe som ikke irriterer din hud og unngå kald hud de neste 4 dagene, så slipper du inngrodde hår. Anonymkode: d9a5b...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå