Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker YSL`s Touche Eclat, og er veldig godt fornøyd med den. Men; den er relativt dyr, og når man bruker den hver dag, blir det "fort" tomt... :roll:

Noen som har et tips til en concealer som er noe rimeligere, men likevel bra? Tenkte det kunne være greit å ha to å bytte imellom, så varer den dyreste lenger...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv - har akkurat trykt ut mine siste "dråper".. :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye den til YSL koster, men jeg bruker en fra Clinique til vanlig. Den koster rundt 165.

Jeg er veldig godt fornøyd iallfall. Tror det er to typer, men det er ikke noe forskjell på de annet enn at den ene er sånn penn, og den andre er i "lipgloss"-utførelse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanebo sin er drøy og god.

Forøvrig syns jeg nesten alle YSL sine produkter går fort tom :roll:

Skrevet

Hva koster Kanebo sin?

Gjest Ethereal
Skrevet
Hva koster Kanebo sin?

245 sist jeg kjøpte. Holder minst et halvt år ved daglig bruk. Min favoritt (selv om jeg kjøpte YSL sin på tax free for noen uker siden).

Skrevet
Jeg vet ikke hvor mye den til YSL koster, men jeg bruker en fra Clinique til vanlig. Den koster rundt 165.

Jeg er veldig godt fornøyd iallfall. Tror det er to typer, men det er ikke noe forskjell på de annet enn at den ene er sånn penn, og den andre er i "lipgloss"-utførelse.

Jeg bruker også Clinique sin, og er veldig fornøyd! Jeg har den lipgloss-lignende.

Skrevet

Er fornøyd med Kanebo..men tror jeg skal teste Clinique neste gang. Prøvde litt på hånden, og den virket veldig bra.

Gjest lilletroll
Skrevet

Kjøpte en på Body Shop jeg...kostet 129....funker for meg :)

Skrevet

L'Oreal har kommet med en helt ny som er samme konsept (påføres med pensel). Den finnes i 4 forskjellige farger så det burde la seg gjøre å finne en som passer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte Face Stockholms concealer i samme utførelse som YSL i dag, kostet kr.219 og skal være veldig bra. Jeg kommer med rapport om noen dager!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte Clinique sin "airbrush", litt samme typen som YSL. Den kostet kr. 165.- og jeg er veldig fornøyd! :kul:

For å være helt ærlig så merker jeg ikke så stor forskjell på denne og YSL sin "Touche Eclat", selv om sistnevnte er dobbelt så dyr... :wink: Mulig det sier mest om meg...??!! :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet

hehey, kanskje jeg skal sjekke ut den. Jeg er kjempefornøyd med kanebo sin, men synes den er litt for dekkende egentlig... clinique sin er vel mer transparent?

Skrevet
hehey, kanskje jeg skal sjekke ut den. Jeg er kjempefornøyd med kanebo sin, men synes den er litt for dekkende egentlig... clinique sin er vel mer transparent?

Ja, jeg syns egentlig den er litt mer transparent! Tror jeg kommer til å kjøpe den fremover også... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...