Dina Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg bruker YSL`s Touche Eclat, og er veldig godt fornøyd med den. Men; den er relativt dyr, og når man bruker den hver dag, blir det "fort" tomt... Noen som har et tips til en concealer som er noe rimeligere, men likevel bra? Tenkte det kunne være greit å ha to å bytte imellom, så varer den dyreste lenger...
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #2 Skrevet 6. oktober 2004 Som om jeg skulle skrevet det selv - har akkurat trykt ut mine siste "dråper"..
Dru Skrevet 6. oktober 2004 #3 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg vet ikke hvor mye den til YSL koster, men jeg bruker en fra Clinique til vanlig. Den koster rundt 165. Jeg er veldig godt fornøyd iallfall. Tror det er to typer, men det er ikke noe forskjell på de annet enn at den ene er sånn penn, og den andre er i "lipgloss"-utførelse.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #4 Skrevet 6. oktober 2004 Kanebo sin er drøy og god. Forøvrig syns jeg nesten alle YSL sine produkter går fort tom
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #6 Skrevet 6. oktober 2004 Hva koster Kanebo sin? 245 sist jeg kjøpte. Holder minst et halvt år ved daglig bruk. Min favoritt (selv om jeg kjøpte YSL sin på tax free for noen uker siden).
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2004 #7 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg vet ikke hvor mye den til YSL koster, men jeg bruker en fra Clinique til vanlig. Den koster rundt 165. Jeg er veldig godt fornøyd iallfall. Tror det er to typer, men det er ikke noe forskjell på de annet enn at den ene er sånn penn, og den andre er i "lipgloss"-utførelse. Jeg bruker også Clinique sin, og er veldig fornøyd! Jeg har den lipgloss-lignende.
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #8 Skrevet 6. oktober 2004 Er fornøyd med Kanebo..men tror jeg skal teste Clinique neste gang. Prøvde litt på hånden, og den virket veldig bra.
Gjest lilletroll Skrevet 7. oktober 2004 #9 Skrevet 7. oktober 2004 Kjøpte en på Body Shop jeg...kostet 129....funker for meg
Elze Skrevet 7. oktober 2004 #10 Skrevet 7. oktober 2004 L'Oreal har kommet med en helt ny som er samme konsept (påføres med pensel). Den finnes i 4 forskjellige farger så det burde la seg gjøre å finne en som passer.
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #11 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg kjøpte Face Stockholms concealer i samme utførelse som YSL i dag, kostet kr.219 og skal være veldig bra. Jeg kommer med rapport om noen dager!
Dina Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #12 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg kjøpte Clinique sin "airbrush", litt samme typen som YSL. Den kostet kr. 165.- og jeg er veldig fornøyd! For å være helt ærlig så merker jeg ikke så stor forskjell på denne og YSL sin "Touche Eclat", selv om sistnevnte er dobbelt så dyr... Mulig det sier mest om meg...??!!
Gjest Lilleulv Skrevet 21. oktober 2004 #13 Skrevet 21. oktober 2004 hehey, kanskje jeg skal sjekke ut den. Jeg er kjempefornøyd med kanebo sin, men synes den er litt for dekkende egentlig... clinique sin er vel mer transparent?
Dina Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #14 Skrevet 21. oktober 2004 hehey, kanskje jeg skal sjekke ut den. Jeg er kjempefornøyd med kanebo sin, men synes den er litt for dekkende egentlig... clinique sin er vel mer transparent? Ja, jeg syns egentlig den er litt mer transparent! Tror jeg kommer til å kjøpe den fremover også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå