Gå til innhold

Bylivet er oppskrytt

Gjest Andreas89

Anbefalte innlegg

Gjest Andreas89

Er kanskje den eneste som føler det slik :vetikke:.

Etter jeg (26) var på julebord med familie så ville boren min (30) ha meg ut på byen, så for meg at det bare ble kjedelig og ja jeg hadde rett. Etter julemiddagen stakk på vorsj oss et søskenbarn (23) som hadde ett par venninner på besøk, drakk og hygget oss og snakket om alt mulig, (Var virkelig koselig). Etter en stund så tok søskenbarne oss videre til en venninne som hadde fest, greit nok. Var stappfullt i leiligheten (jentefest) 20 jenter + meg bror min og meg og søskenbarnet + venninner. Bror min er homofil så jeg var den eneste straight`e karn der, men er overvektig så det er ikke noe som jenter anser som akkaraktiv, ikke med øllbriller en gang haha. Greit nok det, har innsett det i mange år. Men det må i det minste være mulig å snakke sammen som vanlige mennesker (Tenkte jeg). Prøvde å snakke med mange av jentene bare for å prøve å snakke med noen, men virket som ingen var interessert i å snakke. Jeg stilte spørmål/prøvde å få i gang samtale men forgjeves samtalen gikk bare en vei. Ingen som orket bryet med å holde en samtale med meg. Er vant med det så greit nok. 2 timer med kjedsomhet senere kom maxitaxi og hentet oss. Vi kjørte til byen og stoppet utfor utestedet vi skulle til. Så var det å komme seg ut av taxien, alle andre i taxien betaler 30-50 kr når de går ut av taxien, mens jeg og bror min som går sist ut må splitte de resterende 700.....kos. Det som møter oss når vi kommer ut av taxien og går mot det første utestedet er 10-20 min kø utfor utested (slik var det på alle utestedene), slåsskamp mellom 5-6 gutter/unge menn (sikkert sniking i køen) en ligger nesten bevisstløs i snøen og greier ikke komme seg opp, jeg hjelper han opp og ser han begynne å hinke sjanglende mot taxiområde. Deretter Stiller jeg meg i kø`en med bror min, etter 10-20 minutter er vi inne. Det er så tjokfullt at vi måtte presse oss inn sidelengs overalt for å komme seg noen vei. Hver sitteplass, og ledige ståplass i det 2 etasjer`s utestedet er opptatt. Vi presser oss fram til bardisken for å bestiller vi drikke, deretter ser vi fortvilt rundt oss etter de vi dro ut på byen, med men forgjeves. De hadde forsvunnet i massene. Vi tar og presser oss gjennom massene i begge etasjene men finner de ikke. Etter en stund får bror min røykesug og stikker ut for en blås for deretter å stille seg i kø igjen for å komme inn. Imens tar jeg meg en tur på toalettet og tømmer det som må ut etter all drikken. Toalettet var helt for jævlig, piss på gulvet, fersk spy på gulvet og veggene ved dassen. Der står jeg og stirrer meg selv i speilet og tenker (Hva i hellvette er det du gjør her??????), noe sosialt får du ikke av dette ( for høy musikk). + Jentene som er ute er kun interessert i å snakke med samme kjønn eller de gutter/menn de anser som attraktive. Gutter/Menn er kun interessert i å snakke med venner og jenter/kvinner de synes er attraktive. Og siden jeg verken er attraktiv eller dro kjensel på noen som jeg kjente så var jo saken grei :fnise:. Så etter jeg var ferdig på toalettet så dro jeg rett ut. Bror min var i køen, bare 10 min igjen til vi var inne igjen sa han :dry:. Jeg fortalte han at jeg ikke orket å kaste bort mer tid på byen, og han ble enig ganske fort i at det var like greit å bare stikke hjem. Så da ble det taxikø i 1 time, med flere slåsskamper som underholdning......herlig :krangle:.

Jeg vet at mange synes det er gøy å stikke på byen og møte folk, skaffe seg (ons) osv. Men for min del får jeg lite ut av det i og med at jenter/kvinner ikke finner meg interessant/attraktiv. Og bekjente/venner av meg greier jeg sjelden å finne på byen. Nei Bylivet er ikke for meg, hjemmefester oss bekjente er tingen ^^.             

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hvis du kun får noe ut av byen om du finner deg ei jente så skjønner jeg du ikke liker byen så godt. Må være kjedelig å være så opptatt av oppmerksomhet. De fleste av oss andre går på byen for å få et avbrekk fra hverdagen og ha det moro med gode venner og miste litt hemninger og ikke tenke så mye på om man ser dum ut eller presterer bra nok (som hverdagsmaset er fullt av) 

Jeg er enig alt det du sier om venting, kø, mas, slossing, ons osv og syntes av den grunn av byen er oppskrytt selv, men du avslutter jo innlegget ditt med å skrive at du ikke får noe ut av det siden du ikke får oppmerksomheten til jenter så da er du jo åpenbart blandt de som er opptatt av ons og sexpress selv. 

Anonymkode: c89c4...7fb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med TS jeg også.

Jeg var også på vorspiel i går og alle ville på byen så jeg ble med. Det var kø overalt. Tror jeg sto sammen med de andre i 15-20 minutter før jeg vendte nesen hjem. Tenker at det sikkert hadde vært like trangt inne som TS beskriver i sitt innlegg. Og det er ikke videre morsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort sagt - du hadde en dårlig kveld på byen og derfor er "bylivet" oppskrytt.

ALLE har hatt en dårlig tur ute. Man er i dårlig humør, noen har drukket for mye, noen krangler eller alt er bare dritt. Men de fleste har hatt noen skikkelig hyggelige turer på byen og.

Og man trenger ikke dra ut for å feste, for å bli drita eller for å møte noen. Da er det klart at det er helt vilkårlig hvordan det ender. De fleste drar ut iblant for å ta et glass vin eller en øl med en venn. 

Anonymkode: 39db2...cda

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spy på gulvet..? Hva slags uglamorøst utested er dette her? 

Anonymkode: 56489...509

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spy på gulvet..? Hva slags uglamorøst utested er dette her? 

Haha jeg tenkte det samme! Såklart er det bare dritt på byen når du kun går på slike høl, og hovedinteressen er å få seg dame for natten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Alice123 skrev:

Haha jeg tenkte det samme! Såklart er det bare dritt på byen når du kun går på slike høl, og hovedinteressen er å få seg dame for natten. 

Min store skrekk er nettopp slike utesteder, er mye hyggeligere på en brun pub eller pianobar. Der man kan ha dannet konversasjon. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i stappfulle uteplasser, hvor musikken spilles altfor høyt og folk roper til hverandre og liekvel da...Får du ikke med deg en dritt hva samtalene handler om.
Folk som bommer på toalettet og spyr over halve gulvet og milelange toalettkøer.
Klåfingrete guttevalper og jenter som tror det er sexy når puppene dingler utfor kjolen..

Nei.
Takke meg til en liten og søt vinbar, en brun pub som er gjemt i ett hjørne..Ett sted hvor du møter mange interessante mennesker på en kveld og hvor du kan ha en samtale uten å bekymre deg over "Mister noen drinken sin på meg idag?" Hvor puben stenger litt tidligere enn utestedene og du gjerne drar hjem tidligere og slipper en taxikø med slossing på hovedmenyen.

Vet ikke jeg.
Jeg liker å ta det rolig :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min store skrekk er nettopp slike utesteder, er mye hyggeligere på en brun pub eller pianobar. Der man kan ha dannet konversasjon. 

Helt enig :)

Anonymkode: c89c4...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kveld eller flere på byen som ender opp sånn har nok de fleste hatt, men så lærer man da også hva man liker og hvem man ønsker å henge sammen med videre. Det er nok ikke helt representativt, det er faktisk helt stappfullt på mange av stedene rundt juletider, men det betyr ikke at det alltid er slik. Man kan få mer ut av det hvis man drar på en vanlig fredag eller lørdag, evt. finner seg et litt roligere sted, kanskje en pub og/eller et av de stedene som ikke er aller mest kjent.

Du bør også finne deg en annen gjeng å henge sammen med, at du og broren din betaler nesten hele taxien hører ikke hjemme noe sted. Man må heller ikke henge hele kvelden sammen med samme gjeng, særlig ikke dersom dere bare ble med på vors som "attpåklatter" og egentlig ikke kjente noen der. Hadde du og broren din tatt taxi først til et annet sted så kunne dere nok funnet et litt bedre sted for dere, samt fått billigere taxi :) 

Anonymkode: 622ce...b4e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes noen kvelder på byen kan være ganske gøy, og å møte nye folk og snakke. Som regel er det litt vanskelig, når det er så høy musikk og fullt med mennesker - noe som gjør at jeg og synes det er kjedelig å være ute på byen. Foretrekker som regel vorset, for da kan man skravle, høre på musikk og ha det trivelig :)

Endret av letterbomb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andreas89
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du er bitter på at du ikke fikk deg noe fitte?

Anonymkode: 03714...54d

Tja vet ikke helt hva jeg forventet på byen, er jomfru og for alt jeg vet kanskje skaphomse. Men hadde kanskje håpet at jeg fant noen å snakke med ute. Var jo et ekstremtilfelle dette, siden det var 2 juledag og stappfullt overalt. Vanligvis er det alltid god plass på utestedene i denne byen. Plass til å sitte å nyte en øl mens man snakker med venner. Hadde kanskje håpet at jeg og bror min kunne finne et ledig bord å sitte og drikke ved i byen. Blir iallfall siste gang jeg drar ut på byen 2 juledag i denne byen :fnise:. Måtte bare få blåst ut tankene mine om byturen et sted :tongue:

Endret av Andreas89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...