AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 ja, jeg spør helt enkelt om det er noe som forekommer ofte, eller regelmessig ved anallek/analsex? Altså noe inn i analen, og ikke bare lek og kos i åpningen. Jeg blødde litt, men det kom liksom innenfra, og ikke i åpningen. Kjenner det nå at det har vært noe der bak, men ikke vondt liksom. Ja, jeg er helt ny på dette, og derfor spør jeg. Er det farlig at det blør litt? Skjønner jo at det ikke er bra hvis det skjer hver gang, men ja, skjedde det med deg? Anonymkode: 4cc36...d31
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Dette kan skje hvis man bare "peiser på" uten å være klar. Ved analsex SKAL man, uten unntak!, bruke glidemiddel. Det er ekstremt viktig. I tillegg bør man klargjøre åpningen ved å "varme opp". Typisk ved å begynne med en finger eller to, massere etc, slik at musklene rundt åpningen etterhvert slapper av. Konsekvensene ved å bare peise på uten fukt og oppvarming kan være fatale, f.eks. svekkelse av lukkemuskel, og sår og skader. Å stappe ting opp i analen, enten det er penis eller andre ting, er, enten man vil det eller ikke, helt unaturlig, og kroppen er ikke skapt for dette. Derfor blir ikke analen fuktig når man blir kåt, slik som vagina. Og den er heller ikke utformet slik at det skal INN ting der. Analen er skapt for å slippe ut avføring. Derfor må man "manipulere" rektum for å unngå skader, og her er glidemiddel helt essensielt. Anonymkode: 1723b...2b5 1
draug 75 Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Hvis man er uforsiktig, kan det blø. Det er et tegn på at noe ikke er gjort "riktig." - Ikke godt nok smurt, ikke godt nok forberedt, skarpe kanter, for hardt, for stort... osv.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Hvor ble det av hovedinnlegget? Anonymkode: 37ec2...a2f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ble det av hovedinnlegget? Anonymkode: 37ec2...a2f Anonymkode: e2fdb...95d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Vil tro det er vanlig ja. Er jo unormalt for kroppen å få noe inn der, ting skal andre veien, så personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk har analsex. Anonymkode: c51b6...320
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro det er vanlig ja. Er jo unormalt for kroppen å få noe inn der, ting skal andre veien, så personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk har analsex. Anonymkode: c51b6...320 Skjønner du det helt faktisk ikke? Eller var det bare en måte å uttale seg på? Jeg gjør det selvsagt fordi det er godt, og at jeg nyter det. Ønsker jo ikke å ødelegge noe der bak, eller at det skal blø, men hvis jeg kan gjøre det uten at det skader, og jeg får nyte det så vil jeg gjerne gjøre det. Anonymkode: 4cc36...d31
frk91 Skrevet 28. desember 2015 #8 Skrevet 28. desember 2015 Det hender seg at jeg blør etter analsex, men det er hvis vi har gjort det flere dager på rad eller om sexen er røff. Om jeg ubevisst kniper litt igjen når han fører inn penis, kan det bli sår i åpningen og da blør jeg litt. No big deal, vasker meg godt etterpå og smører med scheriproct, som er en salve mot rifter/hemoroider. Fungerer utmerket :) Salven kommer også med en innføringshylse, så du får smurt innsiden. Det som er viktig er å slappe helt av, bruke masse glid og ikke kjøre på alt for hardt(kan dog være vanskelig i kampens hete..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå