AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Hei. Jeg har datet en i over en måned nå og vi har det ganske så bra sammen. I kveld dro han ut på fest og møtte en som er intrisert i meg og gjør alt for å ødlegge mellom meg og typen. Han sa at vi hadde sex for en ukes tid siden som ikke er sant. så skrev typen at nå er det over mellom oss pgr av det der. Han sa vi kunne møtes å snakke i morgen for han hørte at noe ikke stemte men han er usikker selv enda.. jeg trenger råd på hva jeg kan si og gjøre for å få han til å tro meg... vet ikke hva jeg skal si.. Anonymkode: 079eb...f0a
Testosteron Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Siden du ikke har gjort noe galt, så kan du bare si det som det er. Du kan ikke gjøre noe mer enn det 2
Tomoya Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Har du rett og du ikke lyver vil det vises når dere snakker sammen. Noen tips: Snakk rolig, og med en behagelig tone. Forklar konkret og med detalj, og ikke utelat noen detaljer. Hever han stemmen. IKKE hev stemmen du også, snakk rolig tilbake. Prøv å ikke gråte... Ting du ikke burde gjøre: Ikke t a med noen bekjente når dere møtes.(møt opp alene) Hold deg unna telefonen din(vil bare skape misforståelse om at du tekster med fyren) fortell det dere snakket om videre, vil bare skape trøbbel i framtiden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå