Gå til innhold

Hvordan treffe noen utenom nettdating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd nettdating (sukker, match og Tinder) i to år uten at det har vært særlig vellykket siden jeg fremdeles er singel. Merker at jeg er lei av hele opplegget for det er veldig mange der som jeg ikke er interessert i og føler at det er en jungel av menn som jeg må prøve å lete gjennom for å finne den ene som jeg har virkelig lyst å date. I tillegg er det er lettere å finne tonen med menn jeg møter på andre måter. Nå går jeg ikke så mye ut på byen lenger og har ikke en stor omgangskrets der jeg hsr muligheten til å møte noen gjennom felles venner.  Men hvordan møte noen uten å bruke nettdating eller felles venner? Noen som har tips eller erfaringer? 

Anonymkode: f5b43...cbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gå bort og presentere deg til en du finner interessant?☺ 

Du bør selvfølgelig se an personens kroppsspråk før du hilser

Skrevet

Sjekking på kg er det mange som sverger til.

Anonymkode: bbb88...fd1

• Liker 1
Skrevet

Du finner den iallefall ikke ved å sitte hjemme og se på'tt. Med mindre du kunne tenke deg et pizzabud selvfølgelig. Eller brannmenn, men hvis de kommer på døren tviler jeg de har tid til smalltalk og flørting.

Hva er interessene dine og har du mulighet til å bli med på kurs/seminarer/arrangementer/etcetc? Da møter du i det minste mennesker som kan gi deg et sosialt nettverk.

Skrevet
5 timer siden, Aucaman skrev:

Du finner den iallefall ikke ved å sitte hjemme og se på'tt. Med mindre du kunne tenke deg et pizzabud selvfølgelig. Eller brannmenn, men hvis de kommer på døren tviler jeg de har tid til smalltalk og flørting.

Hva er interessene dine og har du mulighet til å bli med på kurs/seminarer/arrangementer/etcetc? Da møter du i det minste mennesker som kan gi deg et sosialt nettverk.

Jeg sitter ikke bare hjemme, men vet ikke hvilke kurs jeg skulle meldt meg på. Jeg trener på treningsstudio og møter en del folk der. Men sånn som vi nordmenn er så begynner vi ikke å si hei til noen før vi har møtt de på samme sted minst et år. Jeg driver også med foto, men vanskelig å møte noen gjennom den hobbyen føler jeg. Tror jeg har gitt opp egentlig...  

• Liker 1
Skrevet

Start i forskjellige sosiale grupper. Det er jo best å ha en partner med samme interesser som deg uansett ikke sant?
Så om du er nysgjerrig på klatring, begynn å klatre litt på klatresenteret, om du liker dans meld deg på et dansekurs/forskjellige danse workshopper, om du liker foredrag dra på gratis foredrag på literaturhuset f.eks +++++
Spør du meg er det mye enklere å komme i kontakt med, og falle for noen i sånne type settinger enn veldig opplagte singel/dating settinger.

Anonymkode: a3bb1...c2b

• Liker 1
Skrevet

Det er jo mange menn som driver med foto. Hva med å bli med på fotosafari og workshop's? 

Anonymkode: ec1a2...281

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Start i forskjellige sosiale grupper. Det er jo best å ha en partner med samme interesser som deg uansett ikke sant?
Så om du er nysgjerrig på klatring, begynn å klatre litt på klatresenteret, om du liker dans meld deg på et dansekurs/forskjellige danse workshopper, om du liker foredrag dra på gratis foredrag på literaturhuset f.eks +++++
Spør du meg er det mye enklere å komme i kontakt med, og falle for noen i sånne type settinger enn veldig opplagte singel/dating settinger.

Anonymkode: a3bb1...c2b

Helt enig at det er lettere å møte folk på andre måter som gjennom en hobby. Jeg tror på en måte at drømmemannen kan finnes på en nettside, men det er veldig vanskelig å dømme ut fra bilder og en profil. Mine tidligere kjærester har jeg falt for etter jeg ble kjent med de på en naturlig måte, men hadde nødvendigvis ikke tatt kontakt med de hvis jeg hadde sett de på en nettside. 

Er egentlig glad i å klatre, men er avhengig av å klatre med noen jeg kjenner så det blir veldig sjelden. Er ikke så flink at jeg tør å klatre (sikre) fremmede enda. Men har uansett bestemt meg for at over nyttår skal jeg være flinkere å komme meg ut i helgene på diverse ting. 

Skrevet
7 timer siden, Personenmeg skrev:

Hva med å gå bort og presentere deg til en du finner interessant?☺ 

Du bør selvfølgelig se an personens kroppsspråk før du hilser

Jeg sender gjerne et smil i den retningen og håper at han kommer bort til meg. Men som regel blir det med et smil.  Uansett tror jeg det hjelper å være utadvendt, da er det lettere å komme i kontakt med folk.

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Så en jente eng ang som gikk med en t-skjorte hvor det sto:

Boyfriend wanted

tap my shoulder

for a chance

to tap my ass

Endret av Herr Heftig
Skrevet
5 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Så en jente eng ang som gikk med en t-skjorte hvor det sto:

Boyfriend wanted

tap my shoulder

for a chance

to tap my ass

Dette er sikkert kult hvis man er i 20-årene😜 Ikke så kult når man er 33. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekking på kg er det mange som sverger til.

Anonymkode: bbb88...fd1

Må innrømme at jeg er litt skeptisk til menn som bruker tiden sin på kg. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har en interesse som deles av mange av det motsatte kjønn er nok ikke det noe dumt utgangspunkt. Er du kvinne, kikk på foto, spillforeninger, kampsport, jakt, etc. Hvis du derimot er mer interessert i hest, strikking eller dans blir det fort et stort flertall kvinner, og konkurransen blir sikkert noen hakk hardere, men går jo an å prøve det og.

Skrevet

Jeg har ikke så mye tro på sånne dating sider/apper til annet enn hookups egentlig:P Men det enkleste er jo å møte noen gjennom interesser eller hobbyer; foreninger, lag, klubber, frivillighet osv., også gjennom forum som er spesielt myntet på dine interesser.

Anonymkode: a7f74...6fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...