stinni Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 For en stund tilbake snakket jeg mye med en gutt på fest, vi fikk en veldig bra tone, men siden han hadde kjæreste for øyeblikket sluttet det liksom der. For noen uker siden ble det slutt mellom dem og han la meg til på Facebook. Tilbake begynte jeg å følge han på Instagram, og han har likt bildene mine på instagram. (Tragisk å måtte si det, men i dagens teknologiske samfunn er dette måten man viser interesse) i går natt skrev han melding til meg på face om at jeg skulle komme til meg, full som jeg var takket jeg ja og kom til han. Det endte selvfølgelig med at vi hadde sex. Under hele samleiet var han veldig kjærlig og kysset meg mange ganger. I dag tidlig også var han veldig på og vi koste på morgeningen. Vi hadde en veldig god tone syns jeg. Han skulle på en julelunsj med familien sin så jeg måtte dra nokså snart. Rett etter jeg har dratt får jeg en melding "kan vi holde dette for oss selv?" Ja, selvfølgelig, svarer jeg tilbake. Skriver også med en melding "kos deg på julelunsj med familien". Han har nå sett meldingen, men ikke svart. Jeg er absolutt ikke forelsket, men litt interessert. Men jeg tolker dette som at han har fått det han ville, og liksom er ferdig med meg nå. Er dette riktig analyse? Der skjedde i dag, så har ikke gått en dag enda. I så fall noe jeg kan gjøre for å vekke litt interesse?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Det kan være begge deler. Utifra meldingen hans ville jeg tolket det som om han angrer litt, men det kan jo være han er redd for å såre eksen eventuelt hva andre tror om han. en del av meg mener man skal spille litt "hard to Get" en annen del mener man skal kjøre på.. hva med å sende han en melding i morgen og høre hvordan gan har det eller skjer'a? Anonymkode: 9ddc8...065 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Ja det er riktig analyse. Han er nettopp ute av et forhold, kåt og desperat. Visste at du kanskje ville komme til han, brukte deg for sex, og angrer og ber deg holde tett om det både fordi han ikke vil at noen skal vite om det(som betyr at han ikke liker deg for noe mer enn sex) og for å symbolisere at dette ikke betydde noe for han. Er nok ikke noe du kan gjøre for å vekke en genuin interesse, hadde jeg vært deg ville jeg holdt meg unna ihvertfall maaange måneder fremover (til sommeren ca) og ikke mast, sånn at han ble litt stabil igjen etter bruddet han nettopp var igjennom, og kanskje etterhvert får lyst til å utvikle følelser for noen andre . Anonymkode: d9682...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå