Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget da jeg var ferdig med boka mi i går at jeg hadde brukt en regning som bokmerke og denne regningen hadde forfalr for ca 1 uke siden :oops: Får liksom ikke helt dreisen på ordentlige bokmerker, det går i kassalapper, tyggispapir, bruksanvisninger mm. Noen som gjør det samme - eller er jeg bare litt rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker alltid små lapper som jeg river av hjørnene på diverse ark, aviser eller lignende... I tillegg har jeg noen få "ordentlige" bokmerker i tillegg da, men det hjelper lite når man har så utrolig mange bøker gående på én gang...

Skrevet

Jeg kjøper alltid bokmerker på souvernirsjapper rundt omkring når jeg er ute og reiser så jeg har en hel dunge bokmerker. Her går det derfor på ordentlige bokmerker. Selv om jeg også er en sånn som leser massevis av bøker på en gang har jeg alltid nok bokmerker. Er en bokmerkoman! :)

Skrevet

Det som ligger nærmest eller i boka. Her kan det brukes handlelapper, kvitteringer, binders....

Skrevet

Jeg lager et eseløre, jeg... :oops:

Skrevet
Jeg lager et eseløre' date=' jeg... :oops:[/quote']

:Nikke: Me too... fy meg...! :ler:

Skrevet

Har en tendens til å brette det ene hjørnet :oops: når jeg husker det bruker jeg et bokmerke formet som en blomst laget i tre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det pocketbøker så tillater jeg meg å lage eselører.

Men i hardbackbøker så bruker jeg bokmerker.

Har fra souvernirsjapper jeg også. Ofte med forbokstaven min på. Av en eller annen merkelig grunn :ler:

Skrevet
Oppdaget da jeg var ferdig med boka mi i går at jeg hadde brukt en regning som bokmerke og denne regningen hadde forfalr for ca 1 uke siden :oops: Får liksom ikke helt dreisen på ordentlige bokmerker' date=' det går i kassalapper, tyggispapir, bruksanvisninger mm. Noen som gjør det samme - eller er jeg bare litt rar?[/quote']

Jeg kan legge til disse: penn, fjernkontroll, bruskork, visa-kort ++

Alt som ligger nærme nok :ler:

Skrevet

I dag, faktisk, fant jeg et bokmerke i en pensumbok og det var :oops: papiret fra baksiden av et truseinnlegg.. Så her går det i mye rart :ler:

Skrevet

Lager ALDRI eselører. Bruker ordentlig bokmerke.

Skrevet

Post-it. Holder seg der jeg vil ha den, selv om boka får seg en luftetur.

Skrevet

Jeg har laget mine egne bokmerker, altså ikke eselører, men forseggjorte bokmerker med glitter og navnet mitt på. Kjekt å ha :)

Skrevet

Stort sett ordentlige bokmerker. Bokhandlere deler dem ut gratis, og jeg tar med meg en bunke hver gang (leser veldig mange bøker på en gang). Eselører lager jeg aldri, en ekte bokelsker tar vare på bøkene sine. :)

Skrevet

Lagar aldri eseløyre, men brukar heller ikkjeordentlege bokmerke. Alt som måtte befinne seg i nærleiken når eg sluttar å lese... ein tråd, kassalapp, riv eit hjørne av ei avis... Før brukte eg å klippe av hjørnet på ein konvolutt og så tre det innpå boksida, liksom - det heng godt og sånn. Men det var altså før.. :)

Skrevet

Jeg bruker ikke bokmerke. Legger boka åpen, ned. Noen som skjønte den forklaringen? :ler:

Ellers, om jeg er for trøtt til å lese mer, eller tlf ringer etc. tar jeg en kulepenn og lager et bittelite merke.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Som oftes bruker jeg kvitteringer o.l,men av å til lager jeg eseløre.

Skrevet

Jeg bruker aldri skikkelige bokmerker. Av en eller annen grunn liker jeg dem ikke, spesielt ikke de i skinn. *grøsse*

Noen veldig få ganger lager jeg eselører, ellers bruker jeg ofte lånelappen fra biblioteket. Nå bruker jeg et postkort, og det har faktisk vart i et par måneder nå (som oftest legger jeg fra meg merkene og glemmer dem). Når jeg ikke har bokmerke for hånden bare titter jeg på sidetallet. Jeg husker det alltid til neste gang. Men det gidder jeg ikke gjøre når jeg leser i senga og blir trett, og det gjør jeg nesten hver kveld, så derfor er postkortet flittig brukt nå.

Skrevet

Jeg har også et postkort nå som jeg fikk av mamma, men det er så fint at jeg skal ramme det inn. Tenker på det hver gang jeg åpner boka. Er et nydelig bilde hjemmefra (fra Nord-Norge) og noen få fine ord som betyr mye for meg og passer til bildet.

Skrevet

Ingenting. Jeg leter meg fram, vet ikke hvorfor, det er veldig upraktisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...