nordnorsk Skrevet 26. desember 2015 #1 Del Skrevet 26. desember 2015 Hei! Jeg skal begynne å trene, men har ikke råd til noen dyr treningstights. 2XU er f.eks. alt for dyr for meg. Men samtidig er jeg opptatt av at den skal se bra ut og kunne brukes mye uten at den skal bli slakk og slitt. De jeg har prøvd på Coop sitter ikke godt i det hele tatt. Jeg er IKKE opptatt av noe kjent merke, men i og med at jeg ikke har noe særlig med penger så trenger jeg en treningstights som jeg kan bruke godt og lenge før jeg må kjøpe ny. Helst ikke dyrere enn 500,- kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helicase Skrevet 26. desember 2015 #2 Del Skrevet 26. desember 2015 3 minutter siden, nordnorsk skrev: Hei! Jeg skal begynne å trene, men har ikke råd til noen dyr treningstights. 2XU er f.eks. alt for dyr for meg. Men samtidig er jeg opptatt av at den skal se bra ut og kunne brukes mye uten at den skal bli slakk og slitt. De jeg har prøvd på Coop sitter ikke godt i det hele tatt. Jeg er IKKE opptatt av noe kjent merke, men i og med at jeg ikke har noe særlig med penger så trenger jeg en treningstights som jeg kan bruke godt og lenge før jeg må kjøpe ny. Helst ikke dyrere enn 500,- kr. Hennes sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Del Skrevet 26. desember 2015 Synes de fra Cubus er gode Anonymkode: e4b0b...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 26. desember 2015 #4 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg har flere tights fra Nike og Adidas kjøpt på tilbud til 200-300 på XXL. Har også flere fra H&M som jeg er fornøyd med, men Nike og Adidas er hakket mer komfortabel etter min mening, og når man også kan få det billigere om man følger litt med blir valget enkelt for min del. Vil tro at romjulssalget/januarsalget kan gi mange gode sjanser til å finne greie merker til fine priser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StripeyPanda Skrevet 26. desember 2015 #5 Del Skrevet 26. desember 2015 H&M sine! Og XXL selger Nike tights til under 500kr, de er svært gode og holder bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Del Skrevet 26. desember 2015 https://www.sportamore.no/produkt/76812-reebok-advantage-nylux-tights-f-turkos Denne er helt fantastisk og er veldig billig nå. Mye bedre enn Cubus og H&M. Finnes også i grå. Ellers koster 2XU bare 699,- hos XXL nå. Anonymkode: 3af4b...02a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Del Skrevet 26. desember 2015 Mye fint treningstøy hos HM og mine har blitt vasket mye på 60 C. Anonymkode: 3f6b6...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 26. desember 2015 #8 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg liker H&M sine og KappAhl sine! Hatt dem i noen år og det eneste som har skjedd er at de er litt nuppete mellom lårene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 26. desember 2015 #9 Del Skrevet 26. desember 2015 Liker veldig godt Leg-A-See tightsene fra Nike. Har kjøpt de for så lite som ca. 150 kr på sportamore. Synes de er veldig behagelige og liker bedre når tights er i bomullstoff i stedet for fullt av polyester. Synes det er mye mer deilig å ha på huden. Jeg bruker de mye oftere enn mine langt dyrere tights fra andre merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #10 Del Skrevet 27. desember 2015 14 timer siden, Fashionistaen skrev: Liker veldig godt Leg-A-See tightsene fra Nike. Har kjøpt de for så lite som ca. 150 kr på sportamore. Synes de er veldig behagelige og liker bedre når tights er i bomullstoff i stedet for fullt av polyester. Synes det er mye mer deilig å ha på huden. Jeg bruker de mye oftere enn mine langt dyrere tights fra andre merker. Enig, jeg har en slik også og elsker den over alle de andre dyrere tightsene jeg har. Den er veldig stretchy og myk, anbefales! Anonymkode: cb4da...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #11 Del Skrevet 27. desember 2015 Kari Traa sine er fantastiske. Koster 300 om jeg ikke husker feil. Anonymkode: df2cb...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 29. desember 2015 #12 Del Skrevet 29. desember 2015 Den 26.12.2015 at 21.58, Helicase skrev: Hennes sine? Støtter forslaget, har disse pengene i vanlig og for vinter, helt supre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå