Gjest Helicase Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Heisann! Og god jul! Jeg har et lite dilemma og kunne godt tenkt meg noen synspunkter:) siden oktober har jeg snakket med en utrolig søt og snill fyr, som jeg ble kjent med på tinder! Vi har snappet masse, 60+ dager i strekk, var hverandres bestevenner på snap, uten at det har noe å si, og har snakket så og si hver dag siden da. Vi er venner på Facebook og har tlf nr til hverandre! Men! Saken er som følgende, at det har vært vanskelig å møtes, selv om Vi bor forholdsvis nærme hverandre. Det er som oftest bare jeg som har tatt initiativ til å møtes, men det har enten aldri passet for han pga jobb eller skole eller noe annet. Nå før jul prøvde jeg å spørre litt ekstra da det hadde vært så koselig å treffes for en kaffe. Jeg skjønner at folk er opptatte osv, men jeg føler at han enten er lei/ ikke interessert men ikke vet hvordan han skal avslutte det? Men da er det jo rart at han fortsetter å ta kontakt ? Det er slitsomt for synes han virker som en fin kar, men jeg er litt lei av å bare vente til det skulle passe han. Hvis man virkelig vil møte noen så tar man seg vel tid? Han har ikke vært såååå opptatt døgnet rundt da vi har hatt kontakt stort sett hele tiden. Jeg spurte han engang da han var full, tenkte at kanskje han ville si nei om han ikke var interessert, om det hadde seg slik at han faktisk fortsatt var interessert i å treffes( dette var nå i desember) det sa han ja til. Ååååh hva skal jeg gjøre? Jeg merker jeg er lei av å bare vente, men samtidig så greier jeg ikke bare glemme han heller.... Hva skal man gjøre?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Det er bare du som tar initiativ og han er opptatt hver gang? Det er vel et ganske tydelig signal. I stedet for å ta initiativ igjen og igjen, gir du ham sjansen . "Ok, da legger jeg ballen hos deg - si ifra om du er interessert i å treffes". Og så sier / skriver du ikke mer. Anonymkode: e551e...322 3
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Du får ta og spørre han og ikke folk på et forum som umulig kan vite ha han vil.
Gjest Helicase Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare du som tar initiativ og han er opptatt hver gang? Det er vel et ganske tydelig signal. I stedet for å ta initiativ igjen og igjen, gir du ham sjansen . "Ok, da legger jeg ballen hos deg - si ifra om du er interessert i å treffes". Og så sier / skriver du ikke mer. Anonymkode: e551e...322 Ja, om å møtes ja, men han sier jo at han vil. Men han tar jo initiativ til kontakt. Har sendt færre meldinger og snaps, men får plutselig masse av han. Og når jeg har spurt hvorfor han plutselig har blitt stille så har han beklaget seg og tatt opp kontakten igjen. Det er fryktelig slitsomt. Har litt lyst til å si " ja du får si ifra om du vil treffes når du er hjemme igjen da" .
Gjest Helicase Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 4 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Du får ta og spørre han og ikke folk på et forum som umulig kan vite ha han vil. Ja jeg vet jo det. Men jeg vil heller ha innspill til hva andre kan mene om saken.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 Sånne gutter bruker bare jenter som tidsfordriv. Han liker tanken på deg, men vet at han ikke kommer til å ha plass til deg irl, men syns det er hyggelig å chatte så han holder deg på gress.. Anonymkode: cfd49...d38 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 1 minutt siden, Helicase skrev: Ja, om å møtes ja, men han sier jo at han vil. Men han tar jo initiativ til kontakt. Har sendt færre meldinger og snaps, men får plutselig masse av han. Og når jeg har spurt hvorfor han plutselig har blitt stille så har han beklaget seg og tatt opp kontakten igjen. Det er fryktelig slitsomt. Har litt lyst til å si " ja du får si ifra om du vil treffes når du er hjemme igjen da" . Det spiller ingen rolle om han "sier han vil" hvis han demonstrerer det motsatte. Handling > ord. Dersom en man er interessert i tar initiativ til en date og man ikke kan, så er det naturlige å enten 1) kansellere / omrokkere andre planer - jo mer interessert man er, jo mer villig til å ofre andre ting, 2) foreslå et nytt tidspunkt umiddelbart. Dersom man er blitt bedt på date MER enn en gang og sier man ikke kan uten å foreslå et annet tidspunkt er det en avvisning i de flestes øyne, menn som kvinner. Men det er et enkelt svar på det hele og det er jo at du sier at ballen ligger hos ham og at han skal ta initiativ når han har tid og lyst til å treffes. Da viser du at du klarer å ta en eventuell avvisning og at du ikke er typen til å kaste bort tiden og ikke er desperat. Anonymkode: e551e...322 1
Gjest Helicase Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det spiller ingen rolle om han "sier han vil" hvis han demonstrerer det motsatte. Handling > ord. Dersom en man er interessert i tar initiativ til en date og man ikke kan, så er det naturlige å enten 1) kansellere / omrokkere andre planer - jo mer interessert man er, jo mer villig til å ofre andre ting, 2) foreslå et nytt tidspunkt umiddelbart. Dersom man er blitt bedt på date MER enn en gang og sier man ikke kan uten å foreslå et annet tidspunkt er det en avvisning i de flestes øyne, menn som kvinner. Men det er et enkelt svar på det hele og det er jo at du sier at ballen ligger hos ham og at han skal ta initiativ når han har tid og lyst til å treffes. Da viser du at du klarer å ta en eventuell avvisning og at du ikke er typen til å kaste bort tiden og ikke er desperat. Anonymkode: e551e...322 Jeg er helt enig, jeg tenker jeg sender han en melding nå. Er det like greit p bare si det som det er at man føler seg usikker på vedkommende og at om han faktisk skulle være interessert ? Så kan han si det? Og hvis ikke Si ifra så jeg kan fortsette med livet .?
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 Hvis man virkelig har lyst til å treffe noen så tar man seg tid. Helt greit at man er opptatt i perioder, men å være opptatt hver dag i 2 mnd har jeg vanskelig for å tro at noen er. Syns du snart burde slutte å spørre og heller la han invitere. Skjer det ikke.. vel da er han kanskje ikke noe å spare på til tross for han kanskje er flink til å ta kontakt ellers. Hadde jeg vært deg hadde jeg begynt å lure på om han kanskje ikke er den han sier han er når han aldri har tid. Når nyåret kommer så har jo alle fri så da kan han vel ikke bruke jobb/skole unnskyldningen. Ville spurt en siste gang om den helgen og går ikke det så ville jeg gitt opp.
Gjest Helicase Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 1 minutt siden, Honeyblossom skrev: Hvis man virkelig har lyst til å treffe noen så tar man seg tid. Helt greit at man er opptatt i perioder, men å være opptatt hver dag i 2 mnd har jeg vanskelig for å tro at noen er. Syns du snart burde slutte å spørre og heller la han invitere. Skjer det ikke.. vel da er han kanskje ikke noe å spare på til tross for han kanskje er flink til å ta kontakt ellers. Hadde jeg vært deg hadde jeg begynt å lure på om han kanskje ikke er den han sier han er når han aldri har tid. Når nyåret kommer så har jo alle fri så da kan han vel ikke bruke jobb/skole unnskyldningen. Ville spurt en siste gang om den helgen og går ikke det så ville jeg gitt opp. Jaaaaa, spurte i oktober en gang før jeg fikk meg valp. Etter det snakket vi litt om det i slutten av november og litt indesember, men da var det jo Eksamen og sånt. Men hadde jo tid til å ta seg en fest? Varsellampene blinket jo!!! Enig der, men du vet, noen ganger blir man litt svak.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #11 Skrevet 26. desember 2015 3 minutter siden, Helicase skrev: Jeg er helt enig, jeg tenker jeg sender han en melding nå. Er det like greit p bare si det som det er at man føler seg usikker på vedkommende og at om han faktisk skulle være interessert ? Så kan han si det? Og hvis ikke Si ifra så jeg kan fortsette med livet .? Nei, ikke si det slik. Du må tåle å gjøre deg åpen for en avvisning. Og en avvisning er at du ikke hører fra ham. Problemet er at mange jenter bare skravler uten å lese av handlingene hans. Mange menn vil kanskje holde mulighetene åpne, ikke såre deg, holde kontakten. Så de vil si at joda, jeg liker deg, opptatt i det siste, vil bare bli bedre kjent. Og så er du like langt. Du sier at du nå legger ballen hos ham og at han får ta kontakt med deg om han i fremtiden vil treffes, og at du ikke vil spørre noe mer i mellomtiden. Får du da ikke en invitasjon, så har du svaret. Et konkret svar. Anonymkode: e551e...322
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. desember 2015 #12 Skrevet 26. desember 2015 Et øyeblikk siden, Helicase skrev: Jaaaaa, spurte i oktober en gang før jeg fikk meg valp. Etter det snakket vi litt om det i slutten av november og litt indesember, men da var det jo Eksamen og sånt. Men hadde jo tid til å ta seg en fest? Varsellampene blinket jo!!! Enig der, men du vet, noen ganger blir man litt svak. Mhmm er så altfor lett å godta unnskyldningene de kommer med når man er betatt. Har selv vært der.. Men en eller annen gang må man bare si stopp og innse at det kanskje er bedre å legge det forholdet man har dødt og heller fokusere på noe nytt. Som jeg nevnte i forrige innlegg så kan folk være totalt annerledes på nett og virkeligheten så derfor er det jo viktig å faktisk møtes så man får funnet ut av dette. Syns det er synd å kaste bort såpass mye tid på en fyr det kanskje ikke blir noe mer enn prat med.
Gjest Helicase Skrevet 26. desember 2015 #13 Skrevet 26. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke si det slik. Du må tåle å gjøre deg åpen for en avvisning. Og en avvisning er at du ikke hører fra ham. Problemet er at mange jenter bare skravler uten å lese av handlingene hans. Mange menn vil kanskje holde mulighetene åpne, ikke såre deg, holde kontakten. Så de vil si at joda, jeg liker deg, opptatt i det siste, vil bare bli bedre kjent. Og så er du like langt. Du sier at du nå legger ballen hos ham og at han får ta kontakt med deg om han i fremtiden vil treffes, og at du ikke vil spørre noe mer i mellomtiden. Får du da ikke en invitasjon, så har du svaret. Et konkret svar. Anonymkode: e551e...322 Ja sendte meld nå. Siden han svarte "visste ikke" da jeg spurte når han kommer hjem. Sa at jeg synes han virker som en fin fyr, og vil gjerne treffes men synes ikke det virker ut som om det er gjensidig. Hvis han ikke vil møtes så kan han godt si det, sånn at jeg slipper å sitte her å "prøve", så jeg sa at om han vil møtes, si ifra, hvis han ikke vil? Det er opp til han, ballen ligger his deg nå.
Gjest Helicase Skrevet 26. desember 2015 #14 Skrevet 26. desember 2015 4 minutter siden, Honeyblossom skrev: Mhmm er så altfor lett å godta unnskyldningene de kommer med når man er betatt. Har selv vært der.. Men en eller annen gang må man bare si stopp og innse at det kanskje er bedre å legge det forholdet man har dødt og heller fokusere på noe nytt. Som jeg nevnte i forrige innlegg så kan folk være totalt annerledes på nett og virkeligheten så derfor er det jo viktig å faktisk møtes så man får funnet ut av dette. Syns det er synd å kaste bort såpass mye tid på en fyr det kanskje ikke blir noe mer enn prat med. Må,, synes jeg sa ifra nå, på en ordentlig og pen måte:) sa at jeg synes han virker ut som en fin fyr, men at han ikke virker like keen på å treffes ( ordla meg annerledes). Det er jo ikke lett dette her! Fikk et litt rart svar, vil ikke utelukke noen, også var jeg jo skjønn og pen og fantastisk personlighet.... Men ? venter i spenning
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. desember 2015 #15 Skrevet 26. desember 2015 Et øyeblikk siden, Helicase skrev: Må,, synes jeg sa ifra nå, på en ordentlig og pen måte:) sa at jeg synes han virker ut som en fin fyr, men at han ikke virker like keen på å treffes ( ordla meg annerledes). Det er jo ikke lett dette her! Fikk et litt rart svar, vil ikke utelukke noen, også var jeg jo skjønn og pen og fantastisk personlighet.... Men ? venter i spenning Virker som han prøver å ro seg vekk ved å gi deg komplimenter istedenfor et ordentlig svar på spørsmålet. Hvis det du skrev nå var det du fikk til svar. Syns ikke dette virker som en veldig seriøst fyr, dessverre..
Gjest Helicase Skrevet 26. desember 2015 #16 Skrevet 26. desember 2015 5 minutter siden, Honeyblossom skrev: Virker som han prøver å ro seg vekk ved å gi deg komplimenter istedenfor et ordentlig svar på spørsmålet. Hvis det du skrev nå var det du fikk til svar. Syns ikke dette virker som en veldig seriøst fyr, dessverre.. Han sa nå at han egentlig hadde funnet en han likte, at han var usikker og alt det der, voksent gjort å være ærlig- når man blir satt litt i hjørnet. Men synes det er dårlig gjort å bare leke seg videre uten å si noe.
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. desember 2015 #17 Skrevet 26. desember 2015 3 minutter siden, Helicase skrev: Han sa nå at han egentlig hadde funnet en han likte, at han var usikker og alt det der, voksent gjort å være ærlig- når man blir satt litt i hjørnet. Men synes det er dårlig gjort å bare leke seg videre uten å si noe. Veldig dårlig gjort. Bare kutt han ut nå.. hvis ikke du allerede har gjort det. Ikke noe vits i å la han holde deg på gress i tilfelle ting ikke skulle gå så bra med hun han liker.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #18 Skrevet 26. desember 2015 2 timer siden, Helicase skrev: Han sa nå at han egentlig hadde funnet en han likte, at han var usikker og alt det der, voksent gjort å være ærlig- når man blir satt litt i hjørnet. Men synes det er dårlig gjort å bare leke seg videre uten å si noe. Ja, det er dårlig gjort! Har opplevd det der selv. Mange liker å leke med andre mennesker over nett, holde alle muligheter åpne og flere jenter på gress samtidig. Hvis han liker en annen og det ikke funker, og så kommer tilbake til deg, så blir jo du et andrevalg. Er det noe du vil? Ville kuttet ut denne mannen, slike fører ikke noe godt med seg. Anonymkode: eede5...08a 1
Gjest Helicase Skrevet 26. desember 2015 #19 Skrevet 26. desember 2015 Vel, vi snakket litt og han mente at han var usikker, hadde ikke valgt enda. Han hadde visst snakket med et nært familie medlem om dette og. Men han mente jo at det var feil mot meg da, selv om handlingene sier noe annet. Så ønsket dem lykke til!👍🏾
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå