AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Del Skrevet 26. desember 2015 Sitter her helt alene, ingen har invitert meg ut med på noe, og hvis jeg spør om å bli med får jeg til svar at det er fullt. Har en kjæreste som til tider er verdens beste, men for det meste bare en ustabil guttunge. Klarer ikke gå fra han, og han bryr seg ikke om meg uansett. Snart begynner hverdagen igjen og der vises det at jeg heller ikke får til noe, gjør det veldig dårlig på studier. Har flere venner, men ingen som virkelig bryr seg om meg eller som jeg kan snakke med. Eneste jeg hadde var kjæresten min, men han orker ikke å snakke med meg, og sier at jeg bare fører med meg dritt. Noen som kan hjelpe meg å finne noen lyspunkter i livet mitt? Anonymkode: 39fe1...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 26. desember 2015 #2 Del Skrevet 26. desember 2015 Gå fra typen din er nok første steg. Få deg ett nytt liv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Del Skrevet 26. desember 2015 herregud... Anonymkode: 130ae...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 26. desember 2015 #4 Del Skrevet 26. desember 2015 Hei, vil du komme på besøk hit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Del Skrevet 26. desember 2015 Den 24. desember 2015 at 4.30, AnonymBruker skrev: Kanskje de to er med hverandre etter jobbtider. Anonymkode: 72fda...213 Men jeg klarer ikke. Har prøvd så mange ganger. Vi har til og med flyttet fra hverandre, men jeg klarer ikke se for meg et liv uten og jeg vet ikke hvorfor. Skjønner ikke hvorfor han ikke går fra meg heller, fordi det virker jo som jeg bare er til bry. Anonymkode: 39fe1...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Del Skrevet 26. desember 2015 3 minutter siden, EvaLena skrev: Gå fra typen din er nok første steg. Få deg ett nytt liv. Men jeg klarer ikke. Har prøvd så mange ganger. Vi har til og med flyttet fra hverandre, men jeg klarer ikke se for meg et liv uten og jeg vet ikke hvorfor. Skjønner ikke hvorfor han ikke går fra meg heller, fordi det virker jo som jeg bare er til bry. ble visst sitert fra en annen tråd også, det var ikke meningen:) Anonymkode: 39fe1...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Del Skrevet 26. desember 2015 Velkommen til klubben! Anonymkode: ae6dc...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå