AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 jeg har lett etter mennesker som ønsker alle alt godt. som ikke er så fordomsfulle og som tar mennesker for det de er. jeg fant ut på veien at det finnes noen der ute, men at jeg faktisk måtte dra til et annet land for å finne så god mennesker. er det sant at de færrste ønsker alle alt godt? jeg er sånn. jeg ønsker nesten alle alt godt og ser aldri en grunn til å ønske noen noe vondt. så når, eller hvis noen ønsker det ovenfor andre så for jeg sjokk. er det bare meg som nesten ønsker alle alt godt? hva får jeg ut av å ønske noen noe vondt? Anonymkode: 0113e...ea4
Feyfeyhey Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey
Daniel123 Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Jeg ønsker òg nesten alle godt, noe jeg vil tro de aller fleste av oss gjør ... Her må du utdype hva du mener med "nesten alle", Anon. Ønsker du for eks. IS-krigere, voldtektsmenn og massemordere alt godt? I så tilfelle har du et rart moralsk kompass.
Gjest Mats Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Jeg ønsker alle alt godt, unntatt mordere, is krigere, ekstreme religiøse som dreper for religionen sin, voldtektsmenn og kvinner, mobbere, frekke folk, og utro mennesker.
hjertesukka Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Jeg ønsker alle alt godt i den forstand at jeg ønsker alle må komme til sin sunne fornuft og gjøre gode gjerninger, slik at det blir levelig for alle.
Berit Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 Jeg ønsker alle godt. Grusomme mennesker som bla har begått mord, voldtekt, barnemishandling bør fjernes. Ønsker dem ikke vondt, men at de skal bli fjernet, gjerne dødsstraff som jeg tror er det beste for dem også.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 Jeg ønsker ikke alle mennesker alt godt. Det er mennesker der ute som ikke fortjener det.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 5 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg ønsker ikke alle mennesker alt godt. Det er mennesker der ute som ikke fortjener det. Signerer. Noe annet er naivt Anonymkode: 834d7...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #9 Skrevet 27. desember 2015 16 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har lett etter mennesker som ønsker alle alt godt. som ikke er så fordomsfulle og som tar mennesker for det de er. jeg fant ut på veien at det finnes noen der ute, men at jeg faktisk måtte dra til et annet land for å finne så god mennesker. er det sant at de færrste ønsker alle alt godt? jeg er sånn. jeg ønsker nesten alle alt godt og ser aldri en grunn til å ønske noen noe vondt. så når, eller hvis noen ønsker det ovenfor andre så for jeg sjokk. er det bare meg som nesten ønsker alle alt godt? hva får jeg ut av å ønske noen noe vondt? Anonymkode: 0113e...ea4 http://forskning.no/barn-og-ungdom/2015/12/traumatiske-hendelser-kan-gjore-barnet-mer-empatisk Jeg tror ikke dette bare gjelder barn, man kan bli forandret til det bedre av å ha gjennomgått mye vondt. Anonymkode: 3f24c...e60
Bridon Skrevet 27. desember 2015 #10 Skrevet 27. desember 2015 Hvordan skal man kunne ønske alt godt for folk som behandler andre dårlig? Det er for meg uforståelig. F.eks "H*n banker samboer men jeg ønsker h*n alt godt". Nei jeg gjør ikke det! Da ønsker jeg heller den som blir banket alt godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå