AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 jeg har god erfaring med personlig trening, kostholdsveiledning og dietter. i mine 10 år som trener har jeg sett en del folk jukse litt med utseendet i konkurranser men også de som kun er ute på en halvtimes joggetur, løpetur eller annet jukser til seg en bedre kropp og en tynnere og mer fit kropp. spesielt kvinner. jeg trener ofte kvinner og jeg har observert at de bruker flere forskjellige ting som coffee slender, effedrin, burn-drikken og stack 2. stack 2 og burn-drikkene har av en grunn blitt veldig populære for en strammere kropp men hvem bruker egentlig dette i 2012, 2013, 2014 eller i år 2015? finnes det bedre eller mer populære alternativer som man får kjøpt eller importert via proteinfabrikken (et av de mest populære stedene for treningsfantaster), eller andre nettbutikker her i norges land? hva er mest populært av disse kosttilskuddene? jeg spør dere for det virker som om dere har peiling på dette. hilsen trenings-guruen. Anonymkode: 317dc...584
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 altså, i forbindelse med min oppgave på høyskolen så lurer jeg på hvem som bruker hva av dette. Anonymkode: 317dc...584
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Jeg bruker ingen av delene. Anonymkode: 9a300...c79
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Hvordan får man en strammere kropp av Burn? Det høres snodig ut. Nei jeg bruker aldri noe. Untatt D3 og magnesium. Anonymkode: 9340c...9f9
Gjest Runforit Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Burn tar jeg iblandt for å kvikne til, men det har da absolutt ikke noe med formen på kroppen min å gjøre. Det er bare koffein. Hva mener du med å "jukse" seg til en bedre kropp?
Pinkee Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 Det du lurer på er egentlig hvilke kvinner som bruker slankeprodukter, fortrinnsvis koffeinbaserte? Eller har jeg misforstått totalt?
Zzyzx Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 Hvis denne oppgaven skal bli bra, så må du jobbe en del med formidlingen din, TS. Vi skjønner egentlig ikke hva du spør om. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå