Carrot Skrevet 27. desember 2015 #21 Del Skrevet 27. desember 2015 20 timer siden, Hulderen skrev: TS er i tjueårene. Hun kan enkelt innlede et forhold med en på egen alder som er singel. Hvrfor skal hun bli misunnelig på venninnen som utnyttes av en eldre, gift mann? Hvordan VET man at noen utnyttes? Og hvordan vet man at det er henne og ikke han? Og hva er greien med å skulle være moralens vokter for alle andre? Nei det er ikke et forsvar for hans utroskap, men av og til syns jeg faktisk det er helt greit å la andre få leve sine liv som de ønsker, spesielt når man ikke kjenner alle sidene av en sak.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 27. desember 2015 #22 Del Skrevet 27. desember 2015 15 minutter siden, Carrot skrev: Hvordan VET man at noen utnyttes? Og hvordan vet man at det er henne og ikke han? Og hva er greien med å skulle være moralens vokter for alle andre? Nei det er ikke et forsvar for hans utroskap, men av og til syns jeg faktisk det er helt greit å la andre få leve sine liv som de ønsker, spesielt når man ikke kjenner alle sidene av en sak.. Livserfaring sier meg at jenta blir utnyttet. Kan du vite at hun ikke blir det? Hun er i et forhold med en hun er underlegen i form av at han er eldre og at han er i et ekteskap han ikke vil ut av. Hun er i ferd med å få følelser for ham, følelser som ikke blir gjengjeldt. Hvordan ser du for deg at de kan ha er likeverdig forhold? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 27. desember 2015 #23 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) 1 time siden, 2Bhonest skrev: 2 stykker som med all tydelighet aldri har fått smake virkelig god sex.... Sier du at du kjenner deg igjen? Er du den gifte mannen med en ung elskerinne? Endret 27. desember 2015 av Hulderen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 27. desember 2015 #24 Del Skrevet 27. desember 2015 1 time siden, Hulderen skrev: Sier du at du kjenner deg igjen? Er du den gifte mannen med en ung elskerinne? Nei jeg ikke den gifte mannen, men jeg vet meget godt hva det vil si å gi ei jente den sexen hun bare har lest om og kanskje fantasert om. For øvrig bør man ikke uttale seg så bastant basert på egne preferanser og meninger. Det skal ikke mer enn noen med andre preferanser og meninger, så er plutselig egne bastante meninger verdiløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #25 Del Skrevet 27. desember 2015 Et øyeblikk siden, 2Bhonest skrev: Nei jeg ikke den gifte mannen, men jeg vet meget godt hva det vil si å gi ei jente den sexen hun bare har lest om og kanskje fantasert om. For øvrig bør man ikke uttale seg så bastant basert på egne preferanser og meninger. Det skal ikke mer enn noen med andre preferanser og meninger, så er plutselig egne bastante meninger verdiløse. Du er bare helt på bærtur og må se til å få jekket deg ned. Ta din egen oppfordring om å uttale deg om preferanser og meninger. Du taler med to tunger. Anonymkode: cb987...d35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 27. desember 2015 #26 Del Skrevet 27. desember 2015 3 minutter siden, 2Bhonest skrev: Nei jeg ikke den gifte mannen, men jeg vet meget godt hva det vil si å gi ei jente den sexen hun bare har lest om og kanskje fantasert om. For øvrig bør man ikke uttale seg så bastant basert på egne preferanser og meninger. Det skal ikke mer enn noen med andre preferanser og meninger, så er plutselig egne bastante meninger verdiløse. Godt du er klar over det, det trodde jeg faktisk ikke fra dine tidligere innlegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 27. desember 2015 #27 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er bare helt på bærtur og må se til å få jekket deg ned. Ta din egen oppfordring om å uttale deg om preferanser og meninger. Du taler med to tunger. Anonymkode: cb987...d35 Hva med å angripe argumentene og ikke mannen bak argumentene. For øvrig kan ikke se noen som har prøvd å argumenterer mot at ei jente kan bli helt tullerusk, når hun får skikkelig god sex. Endret 27. desember 2015 av 2Bhonest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #28 Del Skrevet 27. desember 2015 15 minutter siden, 2Bhonest skrev: Hva med å angripe argumentene og ikke mannen bak argumentene. For øvrig kan ikke se noen som har prøvd å argumenterer mot at ei jente kan bli helt tullerusk, når hun får skikkelig god sex. Du snakker ut fra mannens ståsted her. Skjønner at han blir "tullerusk" på grunn av sexen med min venninne, og at det er derfor han velger å lure og snike og lyve for familien sin. Men for henne så er det ikke sexen som er hovedgreia. Hun har som sagt følelser for han. Jeg ser at det er mange ulike holdninger til dette, og takker for seriøse svar. Jeg kan ikke gjøre noe mer enn å fortsette å fortelle venninnen min at jeg ikke syns dette er så smart det de holder på med. Men jeg vil være der for henne når forholdet ender. For det kommer aldri til å ende bra, dette her. Anonymkode: f2db6...7b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 27. desember 2015 #29 Del Skrevet 27. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du snakker ut fra mannens ståsted her. Skjønner at han blir "tullerusk" på grunn av sexen med min venninne, og at det er derfor han velger å lure og snike og lyve for familien sin. Men for henne så er det ikke sexen som er hovedgreia. Hun har som sagt følelser for han. Jeg ser at det er mange ulike holdninger til dette, og takker for seriøse svar. Jeg kan ikke gjøre noe mer enn å fortsette å fortelle venninnen min at jeg ikke syns dette er så smart det de holder på med. Men jeg vil være der for henne når forholdet ender. For det kommer aldri til å ende bra, dette her. Anonymkode: f2db6...7b7 Nei jeg skriver at ei jente kan bli tullerusk av å få virkelig god sex. Spesielt hvis hun aldri har hatt det før og jenter som ikke har hatt det, forstår ikke hvorfor hun lengter etter den "forbudte" sexen... Tror nok du bare skal være der for henne den dagen det tar slutt. Det er jo en grunn til at hun har holdt det hemmelig for deg. Det begynner gjerne med en tur i halmen for å få vekk den verst kløen, så begynner snøballen å rulle, men kun om kløen ble erstattet av noe annet. Gjerne noe bedre. Så begynner man å lage unnskyldninger for seg selv på hvorfor man fortsetter. Man forteller seg selv at man kan bryte ut når som helst og at man ikke har følelser. Har vært der og kan skrive under på at følelsene kommer snikende og får man vet ordet av det, må man snakke med andre om "problemene" man har... Jeg sammenlignet mine problem med heroin og avhengigheten til slike ting som man vet er dårlig for deg, men som er bare så himmelsk deilig å få i seg og pokkern så vanskelig å si nei til.... (PS. har aldri tatt heroin, men har jo lest endel om de som har tatt det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #30 Del Skrevet 27. desember 2015 Den 12/26/2015 at 8.48, 2Bhonest skrev: Venninna di blir pult skikkelig og noe annet enn misunnelse, står der ikke å lese i HI. Noen aldersforskjell er det iallefall ikke om man bruker formelen egen alder minus 7 ganger så med 2.... (Alder-7)*2 For menn er formelen egen alder delt på 2 pluss 7....(Alder/2)+7..... Du kan jo spørre venninna di om kan få låne han en kveld, så kanskje du også skjønner hvorfor hun gjør dette... Autistisk å komme denne kreerte "formelen "for å rettferdiggjøre å ta seg til takke med en gamling. Ts kan jo ikke gjøre noe direkte, men å føle avsky og å unne venninnen sin så mye bedre kaller jeg å være menneskelig. Klokka tikker kun ned til dommedag da denne ekle grisen dumper henne og finner en annen å svike konen sin med. De fleste unner vel sine nærmeste noe bedre enn slikt ræl. Anonymkode: 4a3da...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 27. desember 2015 #31 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) tomt Endret 27. desember 2015 av 2Bhonest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 27. desember 2015 #32 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Autistisk å komme denne kreerte "formelen "for å rettferdiggjøre å ta seg til takke med en gamling. Ts kan jo ikke gjøre noe direkte, men å føle avsky og å unne venninnen sin så mye bedre kaller jeg å være menneskelig. Klokka tikker kun ned til dommedag da denne ekle grisen dumper henne og finner en annen å svike konen sin med. De fleste unner vel sine nærmeste noe bedre enn slikt ræl. Anonymkode: 4a3da...d64 Nei det er en ganske så grei veiledende formel og har ingenting med autisme å gjøre... Jentene er i slutten av tyveårene og han er ti år eldre.... huff for en forskjell... Endret 27. desember 2015 av 2Bhonest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 28. desember 2015 #33 Del Skrevet 28. desember 2015 Den 12/27/2015 at 15.09, Hulderen skrev: Livserfaring sier meg at jenta blir utnyttet. Kan du vite at hun ikke blir det? Hun er i et forhold med en hun er underlegen i form av at han er eldre og at han er i et ekteskap han ikke vil ut av. Hun er i ferd med å få følelser for ham, følelser som ikke blir gjengjeldt. Hvordan ser du for deg at de kan ha er likeverdig forhold? Men din erfaring gjelder kun deg - den kan ikke være noe "fasit" for andre. Hun er kanskje yngre men det trenger ikke bety hun er underlegen på noen måte. En ung jente kan meget vel ha "overtaket" i forhold til en "eldre mann" og i allefall når han er gift, da har hun mye større "makt" enn han har - hun kan meget lett ødelegge hans fasade, ekteskap, vennskap, familie osv osv. Ut over det er det et valg hun tar, basert på det kan de ha et forhold basert på andre verdier enn de du syns er viktig, ut fra de verdiene som denne jenta har kan det hende hun syns hun er likeverdig mannen - det vet man ikke dersom man ikke prøver se en sak fra flere sider. Den 12/27/2015 at 16.34, AnonymBruker skrev: Du er bare helt på bærtur og må se til å få jekket deg ned. Ta din egen oppfordring om å uttale deg om preferanser og meninger. Du taler med to tunger. Anonymkode: cb987...d35 Helt på tur er han vel ikke, ikke mer enn det du selv er som så bastant avfeier argumentet. Det er helt klart mye sannhet i at god sex kan gjøre noen og enhver smårar... Og føre til at mennesker gjør ting de ellers kanskje ikke ville begitt seg ut på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taylor Skrevet 28. desember 2015 #34 Del Skrevet 28. desember 2015 Den 27.12.2015 at 13.43, 2Bhonest skrev: 2 stykker som med all tydelighet aldri har fått smake virkelig god sex.... Dette handler ikke om god eller dårlig sex, men om svik og bedrag. Dette forholdet er basert på at han fører sin kone bak lyset. Den 27.12.2015 at 18.59, AnonymBruker skrev: Du snakker ut fra mannens ståsted her. Skjønner at han blir "tullerusk" på grunn av sexen med min venninne, og at det er derfor han velger å lure og snike og lyve for familien sin. Men for henne så er det ikke sexen som er hovedgreia. Hun har som sagt følelser for han. Jeg ser at det er mange ulike holdninger til dette, og takker for seriøse svar. Jeg kan ikke gjøre noe mer enn å fortsette å fortelle venninnen min at jeg ikke syns dette er så smart det de holder på med. Men jeg vil være der for henne når forholdet ender. For det kommer aldri til å ende bra, dette her. Anonymkode: f2db6...7b7 Jeg syns du har en fornuftig holdning til hvordan du skal takle dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 28. desember 2015 #35 Del Skrevet 28. desember 2015 1 time siden, taylor skrev: Dette handler ikke om god eller dårlig sex, men om svik og bedrag. Dette forholdet er basert på at han fører sin kone bak lyset. Men det er hans ansvar, hans valg - hans alene - ikke hennes, hun er single. Det er så typisk "kvinnfolk" å skulle se kun det negative. altså - igjen, jeg forsvarer ikke utroskap! Men jeg tenker at ansvaret for utroskapen, sviket og bedraget du viser til kan plasseres hos den som eier det og så får den andre "gå fri" i den settingen. Å gjøre usmarte ting er helt greit så lenge man selv ikke går på akkord med egenverd og egnen lykke, spesielt når man er ung. Det er meningen man skal gå på trynet, lære, utvikle seg - erfare... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 28. desember 2015 #36 Del Skrevet 28. desember 2015 2 timer siden, taylor skrev: Dette handler ikke om god eller dårlig sex, men om svik og bedrag. Dette forholdet er basert på at han fører sin kone bak lyset. Hverken han eller hans kone stiller noen spørsmål her inne. Føl fritt til å svare TS, men å dømme de som ikke kan forsvare seg, er lavmål. DU vet null om dere situasjon og arrangering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taylor Skrevet 29. desember 2015 #37 Del Skrevet 29. desember 2015 13 timer siden, 2Bhonest skrev: Hverken han eller hans kone stiller noen spørsmål her inne. Føl fritt til å svare TS, men å dømme de som ikke kan forsvare seg, er lavmål. DU vet null om dere situasjon og arrangering... Jeg vet ikke mer om dette enn hva Ts skriver og det gjør vel ikke du heller. Ts er bekymret for sin venninne og tror ikke at dette vil ende bra. Sannsynligheten er stor for at noen vil sitte såret tilbake, trolig Ts sin venninne, muligens også denne mannens kone. Hvis du med arrangering mener at dette er en avtalt situasjon, der konen er informert om hva som foregår, stiller saken seg annerledes. Men dette fremkommer ikke av det Ts skriver, så da har jeg ingen grunn til å tro at det er tilfellet. Ts skriver (får ikke til å sitere på skikkelig vis): Den 27.12.2015 at 18.59, AnonymBruker skrev: Du snakker ut fra mannens ståsted her. Skjønner at han blir "tullerusk" på grunn av sexen med min venninne, og at det er derfor han velger å lure og snike og lyve for familien sin. Men for henne så er det ikke sexen som er hovedgreia. Hun har som sagt følelser for han. For det kommer aldri til å ende bra, dette her. Anonymkode: f2db6...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 29. desember 2015 #38 Del Skrevet 29. desember 2015 Den 26.12.2015 at 16.56, AnonymBruker skrev: Har noen opplevd det samme og kan gi meg råd til hvordan jeg forholder meg til dette? Min beste venninne driver altså på med en eldre mann som er gift og har barn. Hun har holdt det skjult en god stund, men innrømte det for meg for noen uker siden. Jeg er den eneste som vet. Jeg har selvfølgelig rådet henne til å avslutte forholdet, men føler at jeg har lyst til å være mer bestemt enn det jeg har vært. Har lyst å rope til henne "hva er det du holder på med!", men har forholdt meg rolig og foreslått mer enn oppfordret henne til å slutte å treffe han. Sånn jeg forstår det så er han overhodet ikke ute etter noe mer enn et forhold på si, og har ingen planer om å gå fra konen til fordel for venninnen min. Hun sier hun er innforstått med dette, men begynner å få følelser for han som gjør det vanskelig. Slites mellom å være loyal ovenfor en venninne som alltid har vært der for meg, lysten til å distansere meg fra henne mens dette pågår, og lyst til å riste henne. Bør jeg blande meg mer? (Ikke si fra til familien hans i hvert fall. Det er uaktuelt) Anonymkode: f2db6...7b7 Hun må få leve det livet hun ønsker, og gjøre som hun vil. Men du kan gi henne råd. Det typiske for sånne menn er : at de vil aldri gå i fra konen... De er lei av sexen hjemme... og vil ha litt utenfor...Og konen vet ingenting om det....Sånne menn er feige menn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 29. desember 2015 #39 Del Skrevet 29. desember 2015 9 minutter siden, Meline37 skrev: Hun må få leve det livet hun ønsker, og gjøre som hun vil. Men du kan gi henne råd. Det typiske for sånne menn er : at de vil aldri gå i fra konen... De er lei av sexen hjemme... og vil ha litt utenfor...Og konen vet ingenting om det....Sånne menn er feige menn! Du kan like gjerne kutte ut kjønns betegnelsen og heller skrive at mennesker som gjør det og det. Det typiske for slike mennesker er : at de aldri vil gå fra partneren sin... De er lei av sexen hjemme... og vil ha litt utenfor... Og partneren vet ingenting om det... Sånne mennesker er feige.... Slikt burde du skrive det om du da ikke har et spesielt dårlig forhold og er bitter på menn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 29. desember 2015 #40 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) 48 minutter siden, 2Bhonest skrev: Du kan like gjerne kutte ut kjønns betegnelsen og heller skrive at mennesker som gjør det og det. Det typiske for slike mennesker er : at de aldri vil gå fra partneren sin... De er lei av sexen hjemme... og vil ha litt utenfor... Og partneren vet ingenting om det... Sånne mennesker er feige.... Slikt burde du skrive det om du da ikke har et spesielt dårlig forhold og er bitter på menn da. Jeg mente det ikke for å dømme kjønnet... Beklager at jeg ordla det litt feil. Det gjelder både menn og kvinner. Jeg har opplevd at menn som er i forhold har forsøkt seg på å få sex med meg. Og det som kjennetegner de, er at de sier at de vil beholde damen hjemme for alt i verden.. , for de er altfor glad i henne for at de kan gå ifra henne. Men de tenner ikke så mye på damen lenger, og savner spenningen. Sexen er kjedelig, og andre damer utenfor er mer fristende.... Jeg sier: Nei til slikt. Det var derfor jeg sa utifra mine erfaringer er at det er typisk av gifte mannfolk å si til meg.. Jeg vet ikke hva gifte damer gjør, for det har jeg ikke erfaring med. Men jeg dømmer ikke kjønnet. Har ingenting med bitterhet på menn å gjøre i det hele tatt. Dette har bare med erfaring å gjøre. Og jeg er så hetrofil av legning det går å bli, så det er ingen gifte damer som forsøker seg på meg . De vet nok hvor de står i henhold til min legning Endret 29. desember 2015 av Meline37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå