Gå til innhold

Hva får deg til å få grøsninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da snakker vi om det negative slaget.
Har en som ikke har forlatt hodet mitt siden jeg kom til å tenke på det. 
Du er herved advart:fnise:

Tenk deg at du står opp, litt groggy, åpner skapet med tannbørsten i, men tar høvelen i stedet ved en feiltagelse. Du vet, de grøsningene man får når man setter fast barberbladet i neglen? Særlig i dusjen og neglene er myke så du må liksom lirke barberbladet ut igjen? Tenk deg at det skjer på tennene dine :bond:

Hva får deg til å grøsse?

Anonymkode: 4cc28...569

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanken av nærbilde av edderkoppens ansikt (løfter føttene fra gulvet nå)

Skrevet

Komme borti klitten med høvelen hvis jeg barberer nedentil

Anonymkode: febb7...00d

• Liker 4
Skrevet

For mange dumme og passive øyne som ønsker blikkontakt.

Anonymkode: 47e28...10c

Skrevet

Jeg får grøsninger av menn, da jeg er livredd de. Så bare jeg går ut døra begynner jeg å sjelve og svette av skrekk. Er så redd for at menn skal være slemme mot meg siden jeg er vant til det. Går i helspenn konstant. Alle norske menn er slemme mot meg, senest var en uteligger. Til og med de hater meg :( 

Anonymkode: 77503...1f0

• Liker 2
Skrevet

Når jeg spiser kylling, spesielt kyllinglår eller sånn grillet kylling man kjøper i varmdisken på butikken, og plutselig er det et lite, mykt bein som har lurt seg inni. Den følelsen når jeg tykker på det myke beinet synes jeg er helt grufult.. Kjente jeg fikk gåsehud nå.

• Liker 2
Skrevet

Masse blod og operasjoner på tv, særlig når huden blir dratt av og flyttet på under ansiktsløftninger. Grøss og gru! Da byttes det kanal rimelig fort. 

Anonymkode: 2efe0...990

Skrevet

Lyden av gnissing av tenner og lyden når noen biter i tøystoff slik at det knitrer.  Opplever det mye på jobb...får ståpels hver gang!

• Liker 3
Skrevet

Åh, kom på noe mer. Når man spiser saftis, type Lollipop eller friskis, og man da tar ett bit av isen og tygger det, liksom istedet for å sutte på den og la den smelte i munnen. Æææ!! Når man hører den knasete lyden, i tilleg til at det er iiiskaldt... Nei fy

• Liker 3
Skrevet

Hår i maten. Da får jeg fullstendig fnatt.

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, Rosewood skrev:

Åh, kom på noe mer. Når man spiser saftis, type Lollipop eller friskis, og man da tar ett bit av isen og tygger det, liksom istedet for å sutte på den og la den smelte i munnen. Æææ!! Når man hører den knasete lyden, i tilleg til at det er iiiskaldt... Nei fy

Enig! Jeg takler det ikke. 

Det å se at noen ligger på ryggen og tygger tyggis eller drops. Spesielt barn. Da får jeg grøsninger og litt panikk, for jeg er livredd for å få noe i halsen selv. Det å se på at andre kveles er også for jævlig. 

Anonymkode: 41d1c...039

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da snakker vi om det negative slaget.
Har en som ikke har forlatt hodet mitt siden jeg kom til å tenke på det. 
Du er herved advart

Bilde som ligger på nettaviser av en dame som ble bitt av hai i gran canaria. Jævlig ekkle sår :( blir kvalm av å se de. Hvorfor må sånt ligge på fremsidene?? Stakkars oss sarte sjeler :(

Anonymkode: 2b93f...0e7

Skrevet

Når kniven ved et uhell lager en skingrende lyd mot tallerkenen.

Når jeg glemmer meg og slikker på en tynne trepinnen en rører rundt i kaffe latten med. Grøss, trepinne mot tunga.

Når jeg ser dyreprogrammer med aggressive katter ("my cat from hell" og lignende), og mennesker blir bitt/kloret av dem. Da grøsser jeg i hele kroppen.

Skrevet

Når noen biter på gaffelen og drar den ut slik at det blir en metallisk gnisselyd mot tenna..:haar:

• Liker 2
Skrevet

Tanken på å ta en slik fingervante/tynn hanske(de som typisk selges for under 50kr paret) og gnisser mellom tennene :(

• Liker 1
Skrevet

Når noen hvisker inn i øret mitt. Spesielt barn. Får frysninger i hele kroppen! Takler det ikke.

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, melatonin skrev:

Når noen biter på gaffelen og drar den ut slik at det blir en metallisk gnisselyd mot tenna..:haar:

:haar:

• Liker 1
Skrevet

Å komme borti med et vått håndkle på tennene. Fyy F.. Æææh, det er det verste jeg vet.

og tygge is med tennene, eller bare komme borti tennene med isen :sjokkert: 

Anonymkode: f4a83...c82

Skrevet
Den 27.12.2015 at 13.52, AnonymBruker skrev:

Jeg får grøsninger av menn, da jeg er livredd de. Så bare jeg går ut døra begynner jeg å sjelve og svette av skrekk. Er så redd for at menn skal være slemme mot meg siden jeg er vant til det. Går i helspenn konstant. Alle norske menn er slemme mot meg, senest var en uteligger. Til og med de hater meg :( 

Anonymkode: 77503...1f0

Du trenger hjelp. De fleste av oss menn er skikkelige mannfolk, og gjør ikke en flue fortred. 

• Liker 2
Skrevet

Smuler/smuss på hendene! Har ingenting med bakterier å gjøre, men følelsen av noe som sitter fast som man ikke klarer å børste vekk. 😁

Anonymkode: 396ab...45a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...