Gå til innhold

Dårlig nivå på trollingen denne jula?

Anbefalte innlegg

Gjest Franke Ann
Skrevet

Det er mulig det bare er jeg som begynner å bli gammel, og tenker at "alt var bedre før", men har nivået på trollingen vært litt lavt denne jula? Mener å huske det har vært mye mer halloi på forumet tidligere år, og jula er jo i utgangspunktet en perfekt høytid for provokasjoner (folk har fri, mange kontroversielle temaer å spille på etc). Skal ærlig innrømme at jeg ikke akkurat har bidratt så mye selv i år, så det er kanskje feil av meg å kritisere de som i det minste prøver å ta i et tak. Og kanskje har vi alle sviktet det kollektive ansvaret vi har om å mate trollene, spesielt nå i jula. Fugler, nisser og flyktninger fra Syria er flotte greier det, men troll trenger også mat. Hvis ikke får de ikke noe energi, og da blir innleggene både slappe og letargiske, noe som igjen fører til at trollene får enda mindre mat. Det hele blir en ond sirkel, kan du si. Kanskje det er på tide at Kvinneguiden hyrer inn profesjonelle troll? F.eks. Harald Eia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle hatt Pet her.

Anonymkode: d74c5...3ae

• Liker 2
Skrevet

sædsprut

Anonymkode: 24905...91c

Skrevet

Skal forsøke å pønske ut noe jeg :)

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Enig. Jeg kjeder meg så mye her ute i gokk at jeg har lastet ned Tinder igjen. Savner en god trolletråd eller fem. 

Endret av Raindrops
Skrevet

Slutt å klage på ALT HELE TIDA

Anonymkode: 31f32...a70

Gjest Raindrops
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å klage på ALT HELE TIDA

Anonymkode: 31f32...a70

:sur:

Gjest Spiderman
Skrevet
21 minutter siden, Franke Ann skrev:

Det er mulig det bare er jeg som begynner å bli gammel, og tenker at "alt var bedre før", men har nivået på trollingen vært litt lavt denne jula? Mener å huske det har vært mye mer halloi på forumet tidligere år, og jula er jo i utgangspunktet en perfekt høytid for provokasjoner (folk har fri, mange kontroversielle temaer å spille på etc). Skal ærlig innrømme at jeg ikke akkurat har bidratt så mye selv i år, så det er kanskje feil av meg å kritisere de som i det minste prøver å ta i et tak. Og kanskje har vi alle sviktet det kollektive ansvaret vi har om å mate trollene, spesielt nå i jula. Fugler, nisser og flyktninger fra Syria er flotte greier det, men troll trenger også mat. Hvis ikke får de ikke noe energi, og da blir innleggene både slappe og letargiske, noe som igjen fører til at trollene får enda mindre mat. Det hele blir en ond sirkel, kan du si. Kanskje det er på tide at Kvinneguiden hyrer inn profesjonelle troll? F.eks. Harald Eia?

Nivået på sutringa er heldigvis der det skal være:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...