AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Hei, noen som kan anbefale gode treningsklær som kjøpes i USA? Drar nå, og vil gjerne handle inn litt. KJenner jo de vanlige merkene, fra NikeStore osv Men andre som anbefales, gjerne litt rimeligere? Og gjerne med butikk på Manhattan eller i Florida Anonymkode: 1d9f1...dbe
Snop Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Det er egentlig ikke så veldig mye billigere å handle treningsklær i USA for tiden enn i Norge :/ Men det er jo litt småstas med treningstøy fra Victoria's Secret hvis man liker denslags, da.
Shmohawk Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Jeg er i Florida for tiden, og det er egentlig ikke så mye penger å spare. Det er godt utvalg på Aventura Mall, blant annet.
Tad Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Er ikke så mye billigere i USA nå, men hva med å dra på outlet? Der er det jo mye bra merker for en lavere pris. Da jeg var i Orlando, Florida så dro vi på Orlando Vineland Premium Outlets, men det finnes jo mange flere. Der jeg var hadde de bla. Nike butikk og Adidas, du kan se alle butikkene her.
JHF Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Jeg er veldig fornøyd med Under Armour og handler alltid inn mye nytt når jeg er i USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå