Gå til innhold

Kjærestepar som krangler på fest. Jeg er så lei!

Gjest Rose11

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei kjipe kjærestepar som krangler på fest. At ikke folk kan legge kjærlighets problemene sine ved  døra og heller prøve å ha det gøy. Det er jo ikke gøy for oss andre å høre på sånt. Det er irriterende! 

Jeg hadde en liten fest i går, som begynte bra. Men kjæresteparet ble mer og mer uenig, og var i tottene på hverandre. Da sa jeg, "gi nå faen da. Det er ikke noe gøy for oss å høre på. Slutt" Da ga de seg, men etter 10 min var det pån igjen. Sånn holdt de på. Til slutt måtte jeg be de om å gå. Jeg orket ikke å høre på mer. De to andre var glade da jeg ba de om å gå. 

Da fortsatte de å krangle på utsiden av døra. Høylytt. Jeg åpnet døren og spurte "kan dere gå?!" Da gikk de endelig.  Hjelpes meg!

Flere som synes det er irriterende når kjærestepar som skal ødelegge kvelden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, O.G. skrev:

Er vel sånn at skiten deres kommer opp når de drikker.

Dessverre. Noen kjærestepar burde ikke drikke sammen. Hvert fall ikke de to. Tror ikke jeg gidder å invitere de på fest mer. Liker ikke å hive folk ut, men måtte gjøre det for husfreden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rose11 skrev:

Dessverre. Noen kjærestepar burde ikke drikke sammen. Hvert fall ikke de to. Tror ikke jeg gidder å invitere de på fest mer. Liker ikke å hive folk ut, men måtte gjøre det for husfreden. 

Ingen som kan klandre deg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke greit av de. Jeg har opplevd det samme og det er utrolig kjipt. Som du sier, noen bør bare ikke drikke sammen. Bra du kastet de ut. Var det eneste riktige. 

Anonymkode: 93e5c...e61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ba de om å gå . Jg ser en tendens til at det alltid er samme parene som ender opp med å krangle også, og noen ganger mistenker jeg at det rett og slett bare er for å ha heftig makeupsex når de kommer hjem. Faens respektløst , og allikevel så hører vi om de som klager på at kjæresten drar alene uten de på fest osv, men det skjønner jeg godt når det ender med bråk og unødvendig drama fordi den ene skal kreve ekstra oppmerksomhet eller få makeupsex bekreftelse !

Anonymkode: 74724...718

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen tør det jeg, herregud så pinlig at alle hører det. Hvis kjæresten og jeg er uenig på fest, så nærmest hvisker vi skjult eller så tar vi det når vi er alene. Ingen skal måtte høre på andre krangle, det ødelegger alt av stemning.

Anonymkode: 3d913...31e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til oppdatering,  så fikk jeg en unnskyld melding fra henne istad. Fint det, men sa det var utrolig kjedelig for oss andre og tenk dere om neste gang dere er på fest. Neida, det skulle IKKE skje igjen sa hun. Veldig lett å si det i edru tilstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det er kjipt og som ab sa over her, det er ofte de samme parene som holder på sånn. At de ikke skjønner de faktisk ikke bør drikke sammen? Når de gang på gang lager dårlig stemning. Det er jævlig irriterende! Fest skal være gøy. Kjempe bra du hadde baller til å kaste de ut.

Noen klarer ikke å bite det i seg og heller ta kranglen når de kommer hjem. Noen klarer ikke å gå ut en gang for å krangle. Må holde på foran alle.  Blir de ikke flaue dagen derpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krangling på fest ødelegger jo hele festen! Seriøst,  gå ut og krangle heller. Vi andre vil faktisk ha det gøy og kose oss. Vi gidder ikke deres drama. :rolleyes: 

Verste er når venninner krangler med typen, så griner de og du må være de sin psykolog! Arrg! Det er kjedelig og de blir sure når du heller vil inn å ha det gøy. Enn å sitte på verandaen og trøste de. Opplevd det flere ganger. Det er jo ikke derfor jeg er på fest.

Anonymkode: 83973...9cd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG irriterende når kjærestepar ikke kan holde problemene sine for seg selv og ødelegge for andre. De tar jo ikke hensyn, og ikke er det særlig respektfullt av dem heller. Bra av deg å sende de avgårde! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så kleint og jeg blir flau på deres vegne, samtidig sur for at de trekker ned stemningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også et vennepar som var sånn. Kronisk! Hver eneste fest var det samme greia: hun ville klenge på han, han avviste henne. Så når han ble litt fullere og ga litt mer f ville han kose på henne, men da var hun sur...så begynte han å erte henne fordi hun var sur, og det hjalp jo ikke på humøret hennes, så da ble hun sint. Så når begge var irriterte og fulle skulle de ta opp problemer de hadde i hverdagen (smart tidspunkt å dra frem det) før han tilslutt ble dritlei, satte seg i bilen og fyllekjørte hjem mens hun stod ute og hylgrein og bannet....veeeldig koselig for alle andre. Milde himmel. 

De fikk tilslutt ikke komme sammen på fest til oss, rett og slett fordi det var hveeer gang og det ble så dårlig stemning.

Jeg og samboer har kranglet på én fest i løpet av 10 år, og vi beklaget etterpå til de andre som var på festen. Det handler jo om å ta hensyn til andre. Jeg tenker at alle kan dumme seg ut en gang eller to, og det må være greit, men ikke hver eneste gang. Da er det ikke et uhell lenger, da er det et mønster, og det må de faktisk ta tak i og gjøre noe med. Hvis ikke så synes jeg det er lov å si at "sorry, men vi ønsker ikke at dere kommer, for det blir bare krangling, og vi møtes for å ha det koselig sammen, ikke for å sloss"

Anonymkode: 1e80b...ca6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 12/26/2015 at 16.35, LeilaS skrev:

Blir de ikke flaue dagen derpå?

Jeg tror absolutt de fleste blir flaue og skammer seg når de våkner opp neste dag. Ber om unnskyldning,  men så skjer det igjen neste gang de drikker sammen. Når man er full, så kommer all driten i forholdet opp. Ikke alltid det nytter å snakke til fulle mennesker. 

Anonymkode: bf32b...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...