AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Jeg er alltid tidlig ute med julekort og gaver. Vi er ikke stor fam,men sender kort til litt mere perifere folk også. Venner som bor lengre borte osv. Jeg husker barn til tanteunger. Småbarn til venner osv. Sender alt tre uker før jul. Og hvert år kommer det kort,og små gaver til meg. Syns det er koselig og trodde de ga for gledens skyld. I år har jeg vært gjennom en operasjon, så kort ble sendt siste uken. Gaver fikk jeg noen til å levere for meg lillejulaften og på morgenen julaften. I år ser jeg at det kun har vært pliktløp fra mange. De trodde vel ikke jeg sendte kort og gaver. Greit å vite. Det kom ikke kort fra de faste,heller ikke gave. Kjekt å vite . Anonymkode: 1b97b...f36
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Etter det jeg har lest på KG denne jula så synes jeg folk bare skal slutte å feire jul. Det er jo ikke annet en sutring og furting og misnøye, jo! Er det ikke gavene det er noe feil med så er det maten eller gjestene som kom/ikke kom/gikk/ikke gikk, klær, drikkevarer, barn osv osv. Hva er det med folk? Anonymkode: 602b8...2a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå