Gå til innhold

Legge til fyr på facebook uten å ha møtt personen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har kjempelyst til å legge til en fyr som virker som en kjekk og hyggelig fyr på facebook, men problemet er at jeg aldri har møtt han før - eller snakket med han i det hele tatt. Har dere lagt til noen på den måten før? Hva slags reaksjon pleier dere å få?

Altså, jeg har blitt lagt til av randomme gutter, og får ofte meldingsforespørsler der, men jeg har aldri faktisk godtatt noen av disse.. Er det kanskje slik gutter også tenker tilbake? 

Anonymkode: a0e41...ad5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg godtar om vi har felles venner for da regner jeg med at vi enten har pratet sammen eller at du har lagt til alle I en facebookgruppe. Hvis vi ikke har felles venner så hadde jeg trodd du var et virus eller noe.

Anonymkode: 7d46b...751

Skrevet

Det er litt småcreepy, ja.

Jeg har jobbet noen år i utelivsbransjen, og har opplevd kvinner som har lagt meg til bare fordi vi har utvekslet noen få ord mens jeg var på jobb. Godtok ikke forespørselen.

Skrevet

Tror mange kvinner synes det er creepy, men menn synes nok bare det er kult. Kjør på!

Anonymkode: 30ca8...ed0

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det er litt småcreepy, ja.

Jeg har jobbet noen år i utelivsbransjen, og har opplevd kvinner som har lagt meg til bare fordi vi har utvekslet noen få ord mens jeg var på jobb. Godtok ikke forespørselen.

Men dersom kvinnene hadde vært attraktive hadde du nok gjort det. Du er mann tross alt.

TS, tror du han vet hvem du er? Har dere felles venner, eller noe som gjør det mer naturlig å legge ham til? Og titusenkrobersspørsmålet: er du pen? 

Anonymkode: cb287...501

• Liker 1
Skrevet

Vi har en felles venn faktisk! Og tror ikke han blir skuffet over utseendet mitt heller, så tror ikke han ikke hadde godtatt fordi jeg ikke er attraktiv nok. Det høres klysete ut, beklager

Anonymkode: a0e41...ad5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dersom kvinnene hadde vært attraktive hadde du nok gjort det. Du er mann tross alt.

TS, tror du han vet hvem du er? Har dere felles venner, eller noe som gjør det mer naturlig å legge ham til? Og titusenkrobersspørsmålet: er du pen? 

Hvorfor tror du de ikke var attraktive?

Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hvorfor tror du de ikke var attraktive?

Fordi hvis du hadde villet knulle dem hadde du godtatt. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hvis du hadde villet knulle dem hadde du godtatt. 

Det er ikke slik at man må knulle alle man finner attraktive, ei vil knulle kun fordi de er attraktive. Det er creepy å adde noen på facebook ut av det blå. For meg, vel og merke.

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere har felles venner der er det vel innafor, men du burde sende han en innboksmelding samtidig som du sender friendrequesten hvor du presenterer deg kort og forteller han hvorfor du sendte han friendrequest.
For eksempel "Hei! Dette er kanskje litt rart og brått men du har stadig dukket opp i "suggested friends" på facebooken min, og siden du ser ut som en ganske kjekk og sjarmerende fyr bestemte jeg meg for å legge deg til. Lyst til å bli bedre kjent? "

Anonymkode: 4a12e...818

• Liker 2
Skrevet

Jeg godtar vis vi har flere felles venner eller lignende. Men ikke ellers. men jeg er dame så kan ha noe med saken å gjøre. 

Anonymkode: 1b87f...12c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...