Gå til innhold

Møtt en på tinder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en på tinder for litt siden,og senere ble jeg lagt til på fb. Men det er så merkelig,for det er bare "hyggelig" prat typ. Du er så flink.. Sov godt... Eller andre snille ting. Ingenting som gjør at samtalen flyter. Så jeg tenkte å kutte han ut,men kutte han ut for han er for hyggelig? Jeg må være sprø. Men jeg skjønner ikke baktanken,virker ikke som han er ute etter ons vertfall.

Noen som er mer dreven enn meg,som forstår hva han vil? 

Anonymkode: bf999...c86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er ute etter et forhold? Eller bare en kosete person. Noen er bare så snille. Hadde gitt han en sjanse, du kan ikke kutte han ut fordi han er for hyggelig!

Anonymkode: 57e7f...368

• Liker 3
Skrevet

Møt ham IRL. Mange er annerledes der enn OL  

Anonymkode: e051c...ad7

Skrevet

Jeg bruker også facebook bare til korte konkrete beskjeder, prating og samtaler foretrekker jeg face to face.....

Jeg gidder ikke sitte online og chatte så mye, men sender ofte korte ting som "ha en fin dag" "god kveld håper du har det bra" osv.

Det er min måte å vise den andre at jeg tenker på den , og ut fra det håpe at vi kan avtale et nytt treff etterhvert, når jeg får riktige signaler tilbake på at hun også tenker på meg (ved å spørre f.eks "takk for det, håper du har en fin dag også! planer for morgendagen? treffes?" ) ja jeg er pingle og vet jeg bør spørre om det selv men sliter litt med angst......

Anonymkode: 88cc8...244

Skrevet

Jeg snakket med en sånn fyr en gang og spurte rett ut "er du flink til å ta initiativ"

nei sa han, så da gjorde det ting litt lettere for meg.

kan jo være han er redd for å bli avvist? Kanskje du skal ta initiativ til å be han ut?

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke du trenger å kutte han ut fordi han er sånn. Det kan jo hende han synes det er vanskelig å finne noe som kan få samtalen til å flyte eller noe. Du kan jo nevne det til han da, at du gjerne vil bli bedre kjent med han, men at det er litt trøblete fordi det er vanskelig å holde en samtale gående (på en finere måte kanskje). Ellers så støtter jeg meg på det breiflabb skriver over meg her. 

Skrevet

Noen er flinke på nett, andre i virkeligheten, og noen ingen steder. Jeg kjenner en fyr som er skikkelig engasjert i diskusjoner på nett, men når jeg møter ham er han alltid skikkelig stille og forsagt. Helt motsatt med en annen jeg kjenner. Tror egentlig du må bare akseptere at han her ikke er en nettprater. Hvis du kan leve med det, finn ut hvordan han er i virkeligheten.

Skrevet
Den 26.12.2015 at 13.30, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er ute etter et forhold? Eller bare en kosete person. Noen er bare så snille. Hadde gitt han en sjanse, du kan ikke kutte han ut fordi han er for hyggelig!

Anonymkode: 57e7f...368

Haha menn ute etter forhold? På Tinder? Det var dagens. Menn vil bare tømme tissen sin de. Han later sikkert som han er snill for å få fitte. 

Anonymkode: 69292...707

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha menn ute etter forhold? På Tinder? Det var dagens. Menn vil bare tømme tissen sin de. Han later sikkert som han er snill for å få fitte. 

Anonymkode: 69292...707

Oisann, bitter much? 

Anonymkode: 6c435...930

• Liker 3
Skrevet

Dette trenger ikke være negativt.De som er veldig flinke med samtaler på nettet er ofte playere og andre som er drevne i gamet. Hvis du ellers liker ham,synes jeg derfor du skal gi han en sjanse og møte ham irl før du eventuelt kutter ham ut.Jeg dater en slik person nå.I starten trodde jeg han var overfladisk,og kanskje ikke så interessert,men det viste seg at han bare er litt sjenert.Det som gjør ting enklere er at jeg spør mer direkte hvis det er noe jeg lurer på.Jeg merker at han kommer mer fram med meninger og synspunkter nå enn i starten.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann på tinder ute etter forhold. 

matcher det er en annen sak da:) 

Anonymkode: f0b47...e38

Skrevet
2 timer siden, Sandie skrev:

Dette trenger ikke være negativt.De som er veldig flinke med samtaler på nettet er ofte playere og andre som er drevne i gamet. Hvis du ellers liker ham,synes jeg derfor du skal gi han en sjanse og møte ham irl før du eventuelt kutter ham ut.Jeg dater en slik person nå.I starten trodde jeg han var overfladisk,og kanskje ikke så interessert,men det viste seg at han bare er litt sjenert.Det som gjør ting enklere er at jeg spør mer direkte hvis det er noe jeg lurer på.Jeg merker at han kommer mer fram med meninger og synspunkter nå enn i starten.

Det er et godt poeng. En mann som liker å tindre, sjekke og date, og vet å trykke på de rette knappene og sjarmerer mange, er nok mer tilbøyelig til å ikke ta det så alvorlig som en som ikke trives så godt med det, men gjør det likevel fordi han ønsker et forhold. Evnen til å sjekke er noe ganske annet enn evnen til å være en god partner, men det er nå ofte det første som blir avgjørende likevel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...