Berit Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Er det vanlig å gjøre mens man jogger? At man da renser slimhinner og får ut slim fra lungene og at det derfor er sunt? Mange gjør det under trening generelt, men synes spesielt løpere. Gjør alle det? Gjør du det?
peppermyntete Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Nei, aldri. Men så trener jeg inne også da, men har aldri skjønt meg på folk som absolutt skal spytte over alt og i tide og utide. Ufint!
visp Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 Nei, jeg legger merke til at alle venter til de er like ved siden av meg før de setter igang så er vel et hint jeg skal ta. Har endelig fått en venninne til å slutte med det på skiturer- jeg bare nektet henne pausegodt så ga det seg av seg selv.
Berit Skrevet 26. desember 2015 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2015 Min mann mener det er sunt, at man da får renser ut. Han mener at alle som trener litt hardt gjør det og burde gjøre det. 3 timer siden, Cata skrev: Hva i all verden er "nesespytting"? Det heter nok ikke det. Noe jeg kom på da jeg skulle skrive det. Det er å holde seg for det ene neseboret og snufse ut slim fra det andre neseboret som da lander på bakken. Æsj, vet at flere gjør det. Synes det er motbydelig å måtte se på det.
Cata Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 23 minutter siden, Berit skrev: Min mann mener det er sunt, at man da får renser ut. Han mener at alle som trener litt hardt gjør det og burde gjøre det. Det heter nok ikke det. Noe jeg kom på da jeg skulle skrive det. Det er å holde seg for det ene neseboret og snufse ut slim fra det andre neseboret som da lander på bakken. Æsj, vet at flere gjør det. Synes det er motbydelig å måtte se på det. Aha, da skjønte jeg litt mer . Må nok innrømme at jeg har gjort det der selv når jeg har vært ute og løpt og nøden har vært stor og lommetørkle ikke har kommet med, men jeg passer nå på å ikke ha tilskuere i allfall.
Berit Skrevet 26. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 26. desember 2015 12 minutter siden, Cata skrev: Aha, da skjønte jeg litt mer . Må nok innrømme at jeg har gjort det der selv når jeg har vært ute og løpt og nøden har vært stor og lommetørkle ikke har kommet med, men jeg passer nå på å ikke ha tilskuere i allfall. Ha, ha, det var igrunnen litt morsomt uttrykk, for det er jo faktisk spytting med nesen. Kan forstå at folk gjør det, men det er stygt å se på. Irriterer meg litt over det når sidemannen gjør det, men burde sikkert ikke bry meg.
Cata Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 16 minutter siden, Berit skrev: Ha, ha, det var igrunnen litt morsomt uttrykk, for det er jo faktisk spytting med nesen. Kan forstå at folk gjør det, men det er stygt å se på. Irriterer meg litt over det når sidemannen gjør det, men burde sikkert ikke bry meg. Er veldig enig i at det ikke er "bærre lækkert" så jeg prøver som sagt å unngå tilskuere dersom jeg MÅ. (Og som regel har jeg et papirlommetørkle i lommen på jakken i tilfelle krise.) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå