Gå til innhold

Hvite persienner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har selv kjøp noen veldig billige på Jysk, men de er av plastikk. Vet ikke om de har hvite i aluminium, men det er jo verdt en sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikea har fått hvite persienner i tre

Har sett på ikeas hjemmesider, men finner ingen der. Har egentlig ikke lyst på alliminium, men jeg skal ta meg en tur å skjekke på jysk. Takk for tipset. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jysk har veldig fine persienner i lyst tre. Tror kanskje de hadde tre som var malt hvitt også...

(Var litt av en jobb å tilpasse dem til vinduene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jysk har veldig fine persienner i lyst tre. Tror kanskje de hadde tre som var malt hvitt også...

(Var litt av en jobb å tilpasse dem til vinduene)

Ja tre er finest. Jeg tenker at jeg også kan spray male hvis jeg ikke finner hvite noen steder. Takk for tips. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har sett på ikeas hjemmesider, men finner ingen der. Har egentlig ikke lyst på alliminium, men jeg skal ta meg en tur å skjekke på jysk. Takk for tipset. :wink:

men hjemmesidene til ikea er dårlige... de viser bare en liten del av utvalget, synes jeg. tror de har på varehuset altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kid har de. Min erfaring er at de i plast blir fort misfarvet.

jeg adde i alminum, men synes det minte meg om 2fengsel2 så jeg bytta i kirsebærfarvet. smakssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kjøpte på Ikea for en uke siden :-)

er du fornøyd? tenkte jeg skulle kjøpe endel av dem selv. skal snart flytte inn i ny leilighet - jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har kjøpt hvite aluminiumspersienner (ikke plast) både på Jysk og på Kid. Er strålende fornøyd med begge. Eneste dumme med hvite persienner er at støv synes så lett på dem...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt hvite aluminiumspersienner (ikke plast) både på Jysk og på Kid. Er strålende fornøyd med begge. Eneste dumme med hvite persienner er at støv synes så lett på dem...... :roll:

Ja det er et aber. Men de er flotte. Takk for svar. Jeg skal tittet meg litt rundt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...