AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 bikinibilder på nettdating hva synes dere damer om det? Dere som har satt at dere er ute etter noe langvarig. Anonymkode: c0126...cd2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Hadde blitt sur og droppa fyren. Da viser han jo bare at han kun er ute etter sex. Slike menn er ingen ting å samle på. Anonymkode: 79b5c...72f 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Da hadde jeg fått bevist at han ikke bare var respektløs men også en gris som dømmer kroppen fremfor personligheten og som objektiviserer og seksualiserer kvinner, og kvinner han ikke engang kjenner, så dette er fyren som snur seg etter andre damer på gata mens han går med den dumme dama si (man er passe dum om man gir en så respektløs og ekkel fyr en sjanse) samtidig. Anonymkode: 4aa09...6fd 12
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Dealbreaker. Det er ikke den type mann jeg vil ha. Anonymkode: 7f3a1...8ba 8
Dina86 Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Hvis en som vil bli min kjæreste trenger å se meg i undertøy før vi blir sammen kan han bare glemme det. 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde blitt sur og droppa fyren. Da viser han jo bare at han kun er ute etter sex. Slike menn er ingen ting å samle på. Anonymkode: 79b5c...72f Nei, men han viser at han er interessert i sex. Hvis damer skal kunne spørre om høyde, hvorfor skal ikke menn få spørre om kropp? Anonymkode: b87a5...a06
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 5 timer siden, Dina86 skrev: Hvis en som vil bli min kjæreste trenger å se meg i undertøy før vi blir sammen kan han bare glemme det. Har du for vane å bli sammen med folk før du overnatter hos dem? Anonymkode: b87a5...a06
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, men han viser at han er interessert i sex. Hvis damer skal kunne spørre om høyde, hvorfor skal ikke menn få spørre om kropp? Anonymkode: b87a5...a06 Det er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: 25b32...d9c 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg fått bevist at han ikke bare var respektløs men også en gris som dømmer kroppen fremfor personligheten og som objektiviserer og seksualiserer kvinner, og kvinner han ikke engang kjenner, så dette er fyren som snur seg etter andre damer på gata mens han går med den dumme dama si (man er passe dum om man gir en så respektløs og ekkel fyr en sjanse) samtidig. Anonymkode: 4aa09...6fd Ville du sagt det samme om en kvinne som dømmer en mann ut fra høyden? Anonymkode: b87a5...a06 1
Gjest O.G. Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: bikinibilder på nettdating hva synes dere damer om det? Dere som har satt at dere er ute etter noe langvarig. Anonymkode: c0126...cd2 Synes ingenting om det og menn som spør om sånt har ikke folkeskikk.
Tad Skrevet 26. desember 2015 #11 Skrevet 26. desember 2015 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men han viser at han er interessert i sex. Hvis damer skal kunne spørre om høyde, hvorfor skal ikke menn få spørre om kropp? Anonymkode: b87a5...a06 Vil nå påstå det er ganske vesentlig forskjell på å ville vite hvor høy noen er og på å ville se dem i undertøy/bikini. Endret 26. desember 2015 av Tad Skriveleif 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #12 Skrevet 26. desember 2015 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men han viser at han er interessert i sex. Hvis damer skal kunne spørre om høyde, hvorfor skal ikke menn få spørre om kropp? Anonymkode: b87a5...a06 Øh? De aller fleste er jo interessert i sex. Hvorfor spørre om det? Og høyde og sex er to helt forskjellige ting. Men om det KUN er sex, så sier man i fra med en gang. Ingen vil bruke masse tid på en som bare vil slippe å bruke penger på horer. Anonymkode: 79b5c...72f 1
Gjest Kim Skrevet 26. desember 2015 #13 Skrevet 26. desember 2015 (endret) Ååå som jeg digger denne måten å tenke på. H*n vil se meg i undertøyet, h*a må være en overfladisk gris... Unnskyld at jeg spør, men er ikke målet med f.eks Tinder å møte noen andre og er ikke en del av det målet at det skal lede til sex? Hvis det er et mål du deler, så ser jeg ikke at det er en dealbreaker å spørre om et undertøysbilde. Du kan jo velge å si nei. Endret 26. desember 2015 av Kim
Dina86 Skrevet 26. desember 2015 #14 Skrevet 26. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du for vane å bli sammen med folk før du overnatter hos dem? Anonymkode: b87a5...a06 Så jeg må absolutt ha sex med noen før jeg blir sammen med dem? Den regelen har jeg ikke fått med meg.... 4
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 26. desember 2015 #15 Skrevet 26. desember 2015 Sex er ikke alt i et forhold mener må jeg så om noen hadde spurt om det hadde jeg bare sagt at nei, det vil jeg ikke og kanskje droppa duden (kommer sn på personligheten hand generelt og hvor lenge man har snakka)
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #16 Skrevet 26. desember 2015 1 time siden, Kim skrev: Ååå som jeg digger denne måten å tenke på. H*n vil se meg i undertøyet, h*a må være en overfladisk gris... Unnskyld at jeg spør, men er ikke målet med f.eks Tinder å møte noen andre og er ikke en del av det målet at det skal lede til sex? Hvis det er et mål du deler, så ser jeg ikke at det er en dealbreaker å spørre om et undertøysbilde. Du kan jo velge å si nei. Det er faktisk en del som bruker tinder for å få seg en kjæreste, ikke en pulevenn... Å sende bikini-/undertøysbilder er noe jeg kun gjør til en som allerede er blitt kjæresten min. Menn som sender undertøysbilder til tilfeldige tinder-jenter er ikke menn for meg. Anonymkode: 7f3a1...8ba 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #17 Skrevet 27. desember 2015 I denne tråden er det snakk om tradisjonell nettdating ikke tinderappen. TS Anonymkode: c0126...cd2
Sofia123 Skrevet 27. desember 2015 #18 Skrevet 27. desember 2015 Liker det. Da kan jeg blokke fyren med engang uten å bruke mer tid på vedkommende. 5
urenluren Skrevet 27. desember 2015 #19 Skrevet 27. desember 2015 Syntes det er innafor å spørre om undertøysbilder, jeg. Det får nok vedkommende til å virke mindre seriøs ja, men er ikke nødvendigvis en dealbreaker heller. Vil likevel anbefale å bli godt kjent først, og ikke spørre om sånt dersom dere ikke har vært intime enda hvis det du ønsker er et kjærlighetsforhold.
Lillakitty Skrevet 27. desember 2015 #20 Skrevet 27. desember 2015 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville du sagt det samme om en kvinne som dømmer en mann ut fra høyden? Anonymkode: b87a5...a06 Haha så du mener seriøst å spørre om høyden til en mann, noe som alle ser når man går ut av døren et synonymt med å spørre om undertøysbilder? Get a grip - dette blir for dumt altså. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå