Gå til innhold

Vil gi dere ett godt råd - les og lær

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er godt voksen og jobber med masse kolleger rundt meg.

Jeg blir ofte "vitne" til å høre både damer og menn snakker om drømmekjæreste de ønsker seg. Dette gjelder selv de som er i forhold også.

Hører ofte at damer skal være slanke, sexy, langt hår. Rett og slett være fin å se på. Menn skal være høye, kjekke, handy og sexy.

Til de av dere som tenker sånn vil jeg bare si at ved sånn tankegang kan dere risikere å gå glipp av mange flotte mennesker der ute. IKKE gå etter utseende, lær heller personen å kjenne. Klaffer kjemien, så bygges det opp følelser etterhvert. Etter en tid så vil personligheten gi deg så gode følelser at nettopp du synes personen er søt, sexy, kjekk - rett og slett drømmekjæresten. Den beste i verden.

Jeg har ikke mange forhold bak meg, men jeg har opplevd at umiddelbar forelskelse i ett forhold gjerne taper seg fort. Ett forhold som starter som venner og utvikler seg er mer solid.

Nå blir jeg sikkert stemplet som idiot av enkelte, men det kan jeg leve med.

Det finnes så utrolig mange flotte personligheter i blandt oss, men som kanskje ikke får en sjans fordi utseende ikke svarer til dine krav 😊

Har dere råd til å la mulighetene gå fra dere???

Endret av EvaLena
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest New Girl
Skrevet

Jeg er så grådig at jeg vil ha både i pose og sekk jeg. En jeg klaffer med på det personlige plan og en jeg finner attraktiv og har god seksuell kjemi med. Jeg regner med det er et fåtall som kun er opptatt av utseende, selv om det kan høres sånn ut når de skal beskrive drømmekjæresten.

Skrevet

Jeg har et krav til mannens utseende og det er at han skal se sunn og frisk ut med et glimt i øyet. Fordi disse trekkene gjenspeiler hans personlighet. 

Anonymkode: 52fd8...09b

• Liker 1
Skrevet

Er ikke dette ganske opplagt da?  Det trodde jeg, men bra du påpeker det om noen faktisk er så dumme at de kun gir en viss type menn/kvinner sjansen til å bli bedre kjent. 

Anonymkode: 3c21c...958

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et krav til mannens utseende og det er at han skal se sunn og frisk ut med et glimt i øyet. Fordi disse trekkene gjenspeiler hans personlighet. 

Anonymkode: 52fd8...09b

Det er jeg enig med deg i 😊

Skrevet

Jeg har prøvd å gå inn i et forhold hvor jeg fant personligheten attraktiv, men ikke utseendet. Var faktisk i det ganske lenge for å ikke la en såpass 'liten' ting som manglende fysisk tiltrekning ødelegge noe kunne være bra, men det funket ikke.

• Liker 1
Skrevet

Synes man bør bli flinkere til å tenke langsiktig på personlighet. En som er en bra flørt trenger ikke være en bra kjæreste og omvendt. Dumt å kaste bort tiden på de som bare er flinke til å flørte, men ikke passer med deg som kjæreste.

Anonymkode: adb00...c67

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes man bør bli flinkere til å tenke langsiktig på personlighet. En som er en bra flørt trenger ikke være en bra kjæreste og omvendt. Dumt å kaste bort tiden på de som bare er flinke til å flørte, men ikke passer med deg som kjæreste.

Anonymkode: adb00...c67

Nettopp 😊

• Liker 1
Skrevet

Dette er vel ganske opplagt, men vi er alle biologisk disponert for å se etter femininitet/maskulinitet, tegn på fysisk styrke, sunnhet, velstand, gode gener osv. Og dette endrer seg ikke kun fordi man er kommet i en alder der man ikke lenger skal reprodusere.

Det er nok mange som forblir single fordi de er uvillige til å rokke ved standardene, men det forblir jo deres problem. Folk må nesten komme til sine konklusjoner selv - ingen blir fornøyde om de tar et valg fordi de ble rådet til det eller fortalt det. 

Anonymkode: 2ae6b...4d3

Skrevet

Sorry, men jeg være tiltrukket av personen som jeg før eller senere skal ha sex med... Kan ikke knulle personligheten hans :laugh:

Når det er sagt har alle mennene jeg har vært stormforelsket i vært helt normale i utseendet og ikke superkjekkaser. Jeg tror det blir annerledes når man skal møte en person på nett, slik de fleste møtes nå for tiden. Ingen klarer å få frem personlighet og utstråling igjennom å fylle ut noen skjemaer på sukker, så da blir det til at man går etter bildene isteden. 

Skrevet

"Physical attractions are common, but a mental connection is rare"

Anonymkode: 2e57e...3fa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...