Gå til innhold

Hvis daten din ikke vil, hva gjør du da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du dater en og samtidig har han/henne på face, sletter du han når han ikke vil eller lar du han/henne være der?

Hvis personen etter en stund plutselig viser interesse igjen, lar du han/henne få en ny mulighet?

Jeg dater ikke for tiden, men henger med en jeg liker veldig godt. Dette vet han om.

Jeg har sagt at han har en mulighet til å få meg og hvis han finner seg en annen dame så kan han ikke komme tilbake for å prøve seg på meg hvis det forholdet ryker. Da avsluttes også vårt spesielle vennskap. 

Han jeg henger med synes vi skal fortsette å være venner selv om vi skulle få følge med andre. Jeg for min del orker ikke å høre hvor lykkelig han er og eventuelt se bilder av han og ei dame sammen på face. Jeg får vondt i kroppen bare av å tenke på det

Er jeg sær eller skjønner dere meg?

Anonymkode: 4f01b...c64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre vi har blitt uvenner sletter jeg han ikke med en gang, men om vi ikke er i et felles miljø og uansett aldri kommer til å møte hverandre igjen med mindre vi avtaler det så sletter jeg han etter et noen uker- par måneder. 

Nei om en date ikke vil så har han null sjans på meg senere. Jeg tillater ikke å være noe andre eller tredjevalg - skjønner deg veldig godt jeg, og om han fyren du har sagt det til at du liker han men ikke vil gi han ny sjanse etter han er avvist av en annen jente, og han fremdeles ikke dedikerer seg til seg så liker han deg ikke godt nok og fortjener ikke å få deg hverken nå eller senere uansett. 

Anonymkode: 6d455...201

Skrevet

Fortsettelse fra over: eneste unntaket jeg kan gi er om han ikke vil/ kan nå pga sykdom, mye jobb, vanskelig livssituasjon eller psykiske problemer. Da kan jeg kanskje gi han en ny sjanse når han er litt mere klar for det. Men det forutsetter såklart at han ikke har rom for NOEN damer eller nye personer og avtaler i livet sitt, og ikke hvis han er på jakt etter andre damer eller har masse tid og overskudd til andre aktiviteter og folk og bekjentskaper. 

Anonymkode: 6d455...201

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg er fortsatt venn med fyrer jeg har datet selv om det ikke ble noe annet enn sex med noen av dem. Jeg har overhodet ingen følelser for noen av dem lenger så om jeg hadde sett at noen av dem hadde funnet seg en ny hadde jeg ikke brydd meg. Hadde bare slettet de som har gjort meg sint :P

Skrevet

Ja, jeg har slettet en tidligere date. Ikke fordi jeg er sint eller bitter, men fordi jeg jeg ble så såret at jeg bare beskytter meg selv ved å slippe å bli påminnet ham og se hva han gjør. Jeg rakk jo å bli glad i ham, men når han valgte å "avslutte" ved å fade meg ut ser jeg heller ikke noe poeng i å beholde ham som facebookvenn.

Anonymkode: efee0...fd7

Skrevet

Synes det er ganske egoistisk å si at vennskapet og alt avsluttes om motparten finner seg en kjæreste. Vil du ha ham får du satse på det, ikke kaste ballen over til ham for så å komme med et ultimatum.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...