AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Jeg er forelsket i en flott mann, har vært det veldig lenge også. Vi treffes ofte og stortrives sammen. Vi gleder oss til å treffes og snakker, ler, gråter og koser oss sammen. Han har hele tiden sagt han ikke vil ha ett forhold, han må finne seg selv først. Han er utrolig glad i meg og ønsker å gjøre alt for meg. Jeg lar han gjøre noe for meg, men ikke alt. Jeg hater å utnytte folk og selv om han vil være der for meg, så føles det ikke riktig å la han hjelpe meg med alt. Han får ikke fullrost meg og jeg vet han mener det, men jeg er ikke den dama han kunne falle for, sier han. Enda han ikke har noe negativt å si om meg. Jeg vet vi kunne fått det fint sammen og det samme har han sagt, men han klarer ikke å bli forelsket i meg. Han vet om mine følelser for han og vi har også gjort alt kjærester gjør. Det kribler i kroppen min bare jeg tenker på han og jeg vil så veldig at det skal bli oss to. Han sier han tenker mye på meg og blir glad når han gjør det. Han bruker fritiden sin på meg eller så er han hjemme alene, men skriver meldinger/snakker med meg på tlf hver eneste dag. Jeg tenker ofte at han skal få fri fra meg og maser ikke med å sende meldinger eller ringe, men etter 1-2 timer så tar han kontakt. Vi kan da bare sende 3-4 mld for så å ikke snakke på 1 time igjen. Når vi ringes så kan vi fort snakke i 1 time og enda lenger. Jeg holder på å bli gal av å ville ha han og jeg vil ikke gi slipp på han for å finne noen annen mann. Ikke tru jeg er dum og ikke si jeg skal droppe han og komme meg videre for jeg klarer det ikke. Jeg kan med hånda på hjertet si jeg elsker han av hele mitt hjerte. Dette innlegget fører ingen steder, men jeg er så lei meg og måtte bare skrive det ned. Hvis noen har tips/råd til hvordan jeg kan kapre han så tar jeg i mot tips 😢 Anonymkode: 3cd11...320
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 For er helvetes naut av en fyr. Han har antagelig lagd seg en mening om hvordan en dame skal være, og så er han så firkanta at han ikke kan fire på disse kravene selv om han møter en han forelsker seg i. For han er jo forelska i deg. At han sier han ikke er det beviser jo bare hvor dum han er. Han her bør du faktisk gi et ultimatum. Eller bare si til han at du må ha avstand fra han siden du har følelser for han og at dette blir for vanskelig for deg. Gi han et spark bak. Er realt et. Han ødelegger deg nå med måten han holder på. Anonymkode: 326e2...be0 17
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For er helvetes naut av en fyr. Han har antagelig lagd seg en mening om hvordan en dame skal være, og så er han så firkanta at han ikke kan fire på disse kravene selv om han møter en han forelsker seg i. For han er jo forelska i deg. At han sier han ikke er det beviser jo bare hvor dum han er. Han her bør du faktisk gi et ultimatum. Eller bare si til han at du må ha avstand fra han siden du har følelser for han og at dette blir for vanskelig for deg. Gi han et spark bak. Er realt et. Han ødelegger deg nå med måten han holder på. Anonymkode: 326e2...be0 TS her Han har sagt det mange ganger at han er redd han kommer til å angre en dag hvis han ikke tar sjansen på meg, men han beklager at han ikke klarer å forelske seg i meg. Han har noen følelser for meg, men ingen forelskelse. Jeg har vurdert å ikke treffe han mer ig det har jeg sagt til han. Da gråt han skikkelig og sa at han ikke vil miste meg. Vi gråter mye sammen om dette til tider og han er så lei seg for at han ikke klarer å forelske seg. Han er redd han ikke har muligheten til å forelske seg igjen noengang. Vi er begge i slutten av 30 årene, så vi er jo godt voksne som respekterer hverandre. Jeg ser du skrev at han er forelsket i meg og jeg har sett ting som tyder på det selv. Samtidig så er jeg vel bare ute etter å se ting som kanskje ikke er der også. Jeg vet ikke. Jeg har vurdert å reise bort en ukes tid og ikke ta kontakt med han den perioden, men samtidig så har jeg ingen steder å dra. Det er bare en tanke jeg har. Har faktisk begynt å lure på om jeg er syk i hodet siden jeg tenker sånn. Anonymkode: 3cd11...320 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Ja jeg synes du skal holde deg unna han en stund så han får kjent på savnet. Eller til og med date andre. Gi han det sparket bak han trenger. Anonymkode: 326e2...be0 4
Berit Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Han er forelsket i deg. Når han ikke kan la være med å kontakte deg etter en stund hvis du holder deg vekke, så er han forelsket. Jeg synes du bare skal slutte å ta kontakt. Da kan jeg omtrent garantere at det blir en annen "lyd" hos han. Og hvis han fortsetter å ville ha kontakt (som han ganske sikkert gjør) sier du at enten må dere satse og prøve å gjøre det beste ut av det for hverandres skyld, eller så la være helt med å ha kontakt. Han må la være å si at han ikke er forelsket, og du må la være å spørre hvis du gjør det. Det er for begges skyld. For deg for at du ikke skal bli såret hele tiden, og for at han ikke skal ha følelsen av å være så vinglete, men at dere begge skal komme dere videre. 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 2 minutter siden, Berit skrev: Han er forelsket i deg. Når han ikke kan la være med å kontakte deg etter en stund hvis du holder deg vekke, så er han forelsket. Jeg synes du bare skal slutte å ta kontakt. Da kan jeg omtrent garantere at det blir en annen "lyd" hos han. Og hvis han fortsetter å ville ha kontakt (som han ganske sikkert gjør) sier du at enten må dere satse og prøve å gjøre det beste ut av det for hverandres skyld, eller så la være helt med å ha kontakt. Han må la være å si at han ikke er forelsket, og du må la være å spørre hvis du gjør det. Det er for begges skyld. For deg for at du ikke skal bli såret hele tiden, og for at han ikke skal ha følelsen av å være så vinglete, men at dere begge skal komme dere videre. Takk for svar 😊 Han har jo vært stormforelsket før og også betatt av noen, men han kjenner ikke den følelsen for meg. Jeg kjenner jo igjen følelsen jeg hadde for noen andre, samme følelse jeg har for han nå. Med fare for å virke innbilsk, noe jeg ikke er, så er drt jo rart at han ikke evt kjenner igjen den følelsen hvis han virkelig er forelsket i meg. han sier jo at han tenker på meg ofte i løpet av dagen og trives veldig når vi er sammen. Han smiler og har gode følelser for meg, men som sagt mangler den siste biten. Nå gjentar jeg meg selv, så jeg får prøve å snu plata 😊 Anonymkode: 3cd11...320
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg synes du skal holde deg unna han en stund så han får kjent på savnet. Eller til og med date andre. Gi han det sparket bak han trenger. Anonymkode: 326e2...be0 Tusen takk for svar Jeg skal ha en del fridager i Januar, så jeg får prøve å finne på noe da. Holde meg borte og virke opptatt på annet hold. Kommer til å savne han sykt mye. Han vet allerede nå når han får sommerferie og har spurt om når jeg skal ha det. Jeg vet ikke når jeg får ferie ennå, men han vil gjerne at vi drar på ferie sammen. I sommer som var la han ferien sin til da jeg hadde ferie og vi koste oss i syden sammen. Jaja, den som lever får se, sier nå jeg Anonymkode: 3cd11...320
Berit Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar 😊 Han har jo vært stormforelsket før og også betatt av noen, men han kjenner ikke den følelsen for meg. Jeg kjenner jo igjen følelsen jeg hadde for noen andre, samme følelse jeg har for han nå. Med fare for å virke innbilsk, noe jeg ikke er, så er drt jo rart at han ikke evt kjenner igjen den følelsen hvis han virkelig er forelsket i meg. han sier jo at han tenker på meg ofte i løpet av dagen og trives veldig når vi er sammen. Han smiler og har gode følelser for meg, men som sagt mangler den siste biten. Nå gjentar jeg meg selv, så jeg får prøve å snu plata 😊 Anonymkode: 3cd11...320 Det er greit at han ikke har de samme stormforelskede følelsene. Men det er ikke greit at han skal si det, om ikke du spør da. Fokuser på det positive og la være å snakk om de dype følelser som manler. Kanskje de ikke mangler likevel egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 Jeg syns du bør trekke deg helt unna han TS. Du kaster bort tiden din, og høres manipulerende ut med at han begynner å grine osv. Har han issues som nesten 40 åring, så er det for sent til å fikses. Du kan risikere å miste dyrkbar tid der du kan treffe noen andre som er kjempeforelsket I deg også! Uenig I de som sier han er forelsket ideg. Han liker deg og ditt selskap veldig godt, men ikke godt nok til å love lojalitet og fremtid til deg. Det vil gjøre vondt men hold ut, du vil treffe noen andre myr mer passende for deg! Anonymkode: 42241...c82 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 Et øyeblikk siden, Berit skrev: Det er greit at han ikke har de samme stormforelskede følelsene. Men det er ikke greit at han skal si det, om ikke du spør da. Fokuser på det positive og la være å snakk om de dype følelser som manler. Kanskje de ikke mangler likevel egentlig. Jeg har aldri spurt om han er forelsket i meg, kommer heller ikke til å spørre om det. Det er han som sier det. Vi snakker om alt og da roser han meg veldig og sier også at jeg er ett kupp for den rette. Han er sint Og oppgitt over seg selv som ikke forelsker seg i meg, men selv jeg skjønner st man ikke kan tvinge frem slike følelser. Jeg har også tenkt at det kanskje ikke mangler noe, men at han ikke kjenner det selv 😒 Anonymkode: 3cd11...320
Berit Skrevet 26. desember 2015 #11 Skrevet 26. desember 2015 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også tenkt at det kanskje ikke mangler noe, men at han ikke kjenner det selv 😒 Anonymkode: 3cd11...320 Det er nok slik. Synes det er dumt og unødvendig av han hvis han snakker om det mye og påpeker hvor sint og frustrert han er på seg selv fordi han ikke har de rette følelsene (tror han). Hvis han sier det, kan du godt bare si at du synes ikke han behøver å fortelle deg det.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #12 Skrevet 26. desember 2015 10 minutter siden, Berit skrev: Det er nok slik. Synes det er dumt og unødvendig av han hvis han snakker om det mye og påpeker hvor sint og frustrert han er på seg selv fordi han ikke har de rette følelsene (tror han). Hvis han sier det, kan du godt bare si at du synes ikke han behøver å fortelle deg det. Anonymkode: 3cd11...320
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #13 Skrevet 26. desember 2015 Berit: Da skal jeg gjøre det neste gang Takk igjen for svar 😊 Anonymkode: 3cd11...320 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #14 Skrevet 26. desember 2015 Hold deg unna ham. Hvorfor gidder du å la deg tråkke på? Anonymkode: 15c9b...3cb 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #16 Skrevet 26. desember 2015 Jeg fikk skikkelig vondt av dere begge nå Min tanke er at dere bør være sammen, men at han må rydde opp i sine egne følelser. Hvordan er følelsene hans ellers, føler han mye eller lite? Spør fordi jeg selv på et tidspunkt mistet kontakten med følelsene mine. Jeg har måttet grave dem frem igjen, og tillate meg å føle. Må virkelig kjenne etter, i forskjellige situasjoner, hva føler jeg nå? Det var en stor jobb, og jeg er langt fra ferdig. Føler lite julestemning bla. Har han blitt stygt såret av andre kvinner? Anonymkode: d14de...386
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #17 Skrevet 26. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk skikkelig vondt av dere begge nå Min tanke er at dere bør være sammen, men at han må rydde opp i sine egne følelser. Hvordan er følelsene hans ellers, føler han mye eller lite? Spør fordi jeg selv på et tidspunkt mistet kontakten med følelsene mine. Jeg har måttet grave dem frem igjen, og tillate meg å føle. Må virkelig kjenne etter, i forskjellige situasjoner, hva føler jeg nå? Det var en stor jobb, og jeg er langt fra ferdig. Føler lite julestemning bla. Har han blitt stygt såret av andre kvinner? Anonymkode: d14de...386 Han har opplevd mye vondt i livet og det har preget han. Han har aldri gjort noe galt, bare opplevd mye vondt helt fra han var barn. Ikke mishandling eller noe sånt, men andre vonde ting. Vil ikke utbrodere det her. Ett vondt ekteskap som han brøt ut av fordi hun var skikkelig slem mot han, psykisk. Han innrømmer at han er redd for å få det sånn på nytt igjen. Han elsker barna sine og er iflg han selv jævlig glad i meg. Han sier jeg er den første han tenker på om morgenen og den siste han tenker på når han legger seg + masse igjennom dagen. Tårene sitter løst hos han når han snakker om følelser og han sier at jeg er noe av det beste som har hent han. Jeg har så vondt av han og jeg snakker med han om alt det vonde han har opplevd. Nå til jul fikk jeg en helt vanvittig dyr julegave, fsktisk dyrere enn han ga til barna sine. Han vurderte å kjøpe noe i tillegg, men han sa at det blir jul neste år også. Han er bare snill tvers igjennom og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg. Livet er ikke enkelt 😒 Anonymkode: 3cd11...320
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #18 Skrevet 26. desember 2015 Jeg tror ikke han er forelska i deg, men opplever nok en nærhet og varme følelser for deg. Men om han tar skrittet fullt ut og blir sammen med deg vil det nok mangle noe fra hans side og det er stor sannsynlighet for at han vil føle seg fanget/kvalt. Og forholdet vil ikke vare. Hvis han var virkelig glad i deg burde han innsett at han burde latt deg gå så du har mulighet til å møte noen som kan gi deg det du ønsker og trenger. Anonymkode: e7107...735 1
Berit Skrevet 26. desember 2015 #19 Skrevet 26. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tårene sitter løst hos han når han snakker om følelser og han sier at jeg er noe av det beste som har hent han. Anonymkode: 3cd11...320 Snilt av deg å lytte til han. Men akkurat at han gjentar at du er det beste som har hendt han, men har ikke "rette" følelser, hjelper ikke noe for forholdet. Det er veldig vondt også for deg å høre det. 2
Gjest Mythic Skrevet 26. desember 2015 #20 Skrevet 26. desember 2015 Jeg vil påstå at han utnytter deg og slett ikke er spesielt snill mot deg. Han bruker deg fordi det passer han, og synes det er godt å ha deg der når han trenger det, men der stopper det. Aldri i livet om jeg hadde giddet å utsette meg for noe sånn. Jeg hadde sagt alt eller ikke noe, også fikk han handle der etter. Desto lenger du går og håper, desto verre kommer du til å få det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå