Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trinepettrine
Skrevet

Jeg skulle få noen penger av min mann til en helt ny høst garderobe. Fikk 20 000 å rutte med.

Men jeg har ingen peiling på klær.

Og jeg trenger egentlig ALT!

Kan noen hjelpe meg på en måte?

Hva ville dere kjøpt f.eks og hvor?

Noe "must haves" utenom poncho og UGGS?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Det kommer vel an på hva du liker og hva slags stil du har...

Selv ville jeg aldri kjøpt poncho, for eksempel, til tross for at det er moderne.

Gjest Anonymous
Skrevet

poncho og uggs er trendprodukter, som kan være kule, men hvis jeg hadde 20000 ville jeg unngått dem. bruk heller pengene dine på noen skikkelige kvalitetsvarer, som du også kan bruke neste høst. MÅ du ha trendvarer, kjøp i alle fall billigere utgaver: eks "uggs" fra friis til 400 istedet for de ekte....

Skrevet

Tror jeg for det meste ville kjøp klær med klassisk snitt og en del basisplagg, om du trenger mye nytt. Det kan du jo ha lenge! Og supplert med litt topper, tilbehør og farger som er inn akkurat i høst.

Gjest lilletroll
Skrevet

Først og fremst HELDIGE DU!! Dernest, som de andre sier, lønner det seg å kjøpe basisprodukter i kvalitet, som du kan mikse og matche med i mange år.

Skrevet

var jeg deg, så ville jeg gått til en butikk som fører en stil du liker, også be om hjelp fra butikkpersonalet til å plukke ut en passende garderobe sammen.

Skrevet

Gurimalla jeg hadde dødd på meg om du hadde kommet inn til meg med 20000 kr!

Jeg hjalp akkurat en dame med helt ny garderobe. (5000 kr forøvrig.)

Jeg ville kjøpt basisplagg i god kvalitet og supplert med noe artig.

Tips:

1 eller 2 gode jeans

Nøytrale "dressbukser" i f.eks svart og brun

Ett eller to skjørt.

Gensere i forskjellige farger og modeller

Topper

Stort sjal + brosje til å feste det med

Poncho (det er fullt av de til våren også)

1 ullkåpe

1 eller flere blazere

1 tykk, sporty vinterjakke

gode strømpebukser

1 eller 2 par støveletter

Pene sko

Vintersko

Veske

Gode hansker

Undertøy i ordentlig god kvalitet kjøpt et sted hvor du får den helt riktige størrelsen.

Tenk fargekombinasjoner. Nå vet jeg ikke hvilke farger du kler, men min favoritt for tiden er creme-gammelrosa-mocca.

Og mørk grågrønn.

Ha det kjempekult, og pass på at du får bytte hvis du angrer deg når du har prøvd det hjemme!

Skrevet

Pass forresten på at du kjøper ting i farger og fasonger som kler deg. Og som du føler deg vel i!

Ikke la deg snakke rundt av en fjortis med tyggis i munnen. Og si ikke hvor mye penger du skal bruke. Da kan det lett ta av for personalet. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...