AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Denne beskjeden har jeg fått i ett døgn når jeg forsøker å komme inn på enkelte nettsider med ipad.. Jeg har internett tilgang, klarer å koble til enkelte nettsider og så er det en del nettsider hvor denne beskjeden kommer. Om jeg bruker mobilt nett så går det greit... Har forsøkt å holde inn home knappen samtidig som jeg holdt inn av/på knappen men det hjalp ikke noen tips? Anonymkode: 5563f...213
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Den 25.12.2015 at 6.54, AnonymBruker skrev: Denne beskjeden har jeg fått i ett døgn når jeg forsøker å komme inn på enkelte nettsider med ipad.. Jeg har internett tilgang, klarer å koble til enkelte nettsider og så er det en del nettsider hvor denne beskjeden kommer. Om jeg bruker mobilt nett så går det greit... Har forsøkt å holde inn home knappen samtidig som jeg holdt inn av/på knappen men det hjalp ikke noen tips? Anonymkode: 5563f...213 Strever også med dette men kun med iphone etter flytting. Noen som vet noe om dette? Har førsøt å restarte wifi + mobil. Bruker get hdpv + medfulgt modem som jeg har koblet opp mot telenors wifi, funker på pcen men altså ikke mobil åpenbart. Får samme feilmelding som over: safari kan ikke åpne siden fordi tjeneren ikke ble funnet Anonymkode: 879cc...12f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Strever også med dette men kun med iphone etter flytting. Noen som vet noe om dette? Har førsøt å restarte wifi + mobil. Bruker get hdpv + medfulgt modem som jeg har koblet opp mot telenors wifi, funker på pcen men altså ikke mobil åpenbart. Får samme feilmelding som over: safari kan ikke åpne siden fordi tjeneren ikke ble funnet Anonymkode: 879cc...12f Av og på 17000 ganger med modem, wifi og mobil så funket det. Halleluja. Anonymkode: 879cc...12f
♥Missy♥ Skrevet 16. juni 2016 #5 Skrevet 16. juni 2016 Hvis reset av nettverksinnstillinger ikke fungerer, så høres det ut som du har begrenset tilgang til enkelte nettsider. Et foreldrefilter eller noe. Prøv fra en annen enhet evnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå