Gå til innhold

Bruker han for sex, han er stormforelsket i meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr via tinder og vi hadde helt greit sex. Det er alt. Jeg har ingen følelser for han og kan ikke se for meg han som potensiell kjæreste. Han derimot har blitt veldig forelsket i meg, introdusert meg for familien, sender meg lange, søte meldinger hele tiden og legger ut bilder på instagram om hvor forelsket han er(haha). Jeg forstår at dette er dårlig gjort, og har tenkt til å ende det. Spørsmålet er hvordan. Hvordan foretrekker du å bli avslått? Skal jeg bare tone det ut ved å sakte men sikkert slutte å svare, eller skal jeg bare sende han en melding med en gang? Eller si det ansikt til ansikt? Og hvordan? Tidligere har jeg bare plutselig sluttet å svare, men har innsett hvor slemt det er. Hjelp? 

Anonymkode: f2a46...b01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var i samme situasjon gjorde jeg det face to face. Han ble skikkelig bitter, men slapp mer kontakt etter det. Hvis man har gått så langt at man har sex, så er det greit å gjøre det slutt face to face, synes jeg. 

Anonymkode: 7b386...4d1

• Liker 2
Skrevet

Slik har da menn oppført seg til alle tider.

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, OPIgirl skrev:

Slik har da menn oppført seg til alle tider.

Ja og du kan jo lese her inne hvor frustrert det gjør oss jenter. Så hvorfor skal vi synke ned på det nivået? Er det ikke bedre å snu det og heller prøve å løfte folk opp. 

Anonymkode: f3f4e...bb9

• Liker 7
Skrevet

Si det rett ut, slik du ville ha syntes var respektfull og tolererbart om det var du som ble utsatt for det samme. Å holde noen for narr på den måten er helt forferdelig, kan ødelegge noen mentalt for livet ved at de feks aldri greier å assosiere sex med noe positivt og trygt igjen eller at de ikke tillater seg å få følelser og være åpne i fremtiden. (håper mennene her også leser DETTE!)  

Du må rett og slett bare si at du ikke har de samme følelsene for han som han har for deg og at dere derfor må avslutte relasjonen, heller før enn senere (når han er in it even deeper) Du får klare å ofre en bra sexpartner for å ikke være en dust som player følelsene hans.

Skjønner forsåvidt ikke hvorfor du i all verden gikk med på å møte familien hans osv når du aldri har sett på han som kjæresteemne uansett! Å møte familien er en stor greie og kjærlighetserklæring, sånne som deg er farlig for folks hjerter og mentale helse rett og slett. 

Anonymkode: 5f29f...e6e

• Liker 5
Skrevet

Du vet egentlig svaret her, TS, gjør du ikke? Når du føler slik som du gjør, så er ikke dette riktig, verken ovenfor ham, eller ovenfor deg selv. Derfor bør du snarest mulig ta en prat med fyren, helst face to face. Og du må være ærlig og tydelig, uten å bli ufin. Si rett ut at du ikke føler at dette er riktig for deg, og at du derfor ikke vil fortsette å treffe ham. Vær for all del tydelig på at dette er en endelig avgjørelse. Han blir sannsynligvis både skuffa og lei seg og muligens sint, men det er en del av pakka. 

Å bare slutte å svare, såkalt "ghosting" er fjortisfakter. Og det mener jeg virkelig, selv om mange menn på min alder (40!) også driver med slikt. Det ville jeg ha holdt meg altfor god til. 

Hvis han kontakter deg etter at du har gjort det slutt, så vær høflig, men ikke noe mer. 

Sånn bare av nysgjerrighet: Hvorfor ble du med på å møte familien hans, egentlig? 

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Frk.K, mod.

Skrevet

Så lenge du faktisk kommuniserer hvorfor, så har det ikke noe å si om du gjør det face-to-face eller via melding, for min del.

Skrevet

Var i en liknende situasjon i sommer. Fortsatte å snakke med han for å se om jeg kunne bli forelsket i en måneds tid, men var plent umulig når han var så på og jeg ikke følte noe. 

Dumpet han face to face på en fest

Anonymkode: 970ab...7e5

• Liker 1
Skrevet

Du skal i alle fall ikke "fade" ham ut, herregud. Så mange gjør nettopp dette, og det er så grusomt slemt at jeg ikke har ord. Én ting er å bli dumpet, en annen ting er å bli dumpet og samtidig innse at man ikke var verdt en flying fuck for den andre parten til at vedkommende gadd å si i fra om at hun/han ønsket å avslutte forholdet. Å "fade" ut noen er som å si "jeg vil ikke ha deg OG jeg har null respekt for deg som menneske". Ha nå litt respekt for andre mennesker.

Anonymkode: 803ee...0c7

• Liker 2
Skrevet

Til dere som lurer på hvorfor jeg lot meg introdusere for foreldrene: Det var rett og slett fordi jeg ikke hadde noe valg. Vi hadde vært ute, og på veien hjem sier han at han bare skal svippe innom foreldrene hus for å hente noe. Jeg ble litt skeptisk, og tenkte at da fikk jeg bare la vær å bli med inn. Han insisterte på at jeg skulle komme å si hei, og til slutt endte det med at de kom ut til bilen. Han hadde vist fortalt dem sååå mye om meg...

Jeg vet at jeg burde ha endt det for lenge siden, men håpet på at jeg skulle forelske meg tilbake. 

TS.

Anonymkode: f2a46...b01

Skrevet

Ok, Ts det er greit angående det med forledrene, men du må avslutte det nå i dag face to face. og fortell åssen det gikk 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...