Gå til innhold

Star wars the force awakens.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett star wars 2 ganger nå på kinoen, og håpet håpet på mine kner at den ville være bedre neste gang. Jeg ser den får terningkast 5-6 av alle.

er det kun jeg som syns denne filmen mangler så vanvittig mye? 

Det er star wars, og virker ut som en billig film iblant. 

Jeg elsker virkelig star wars, men skjønner ikke hvordan dem kunne lage et så dårlig manus til filmen.

Anonymkode: ac0f4...42e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg digger Star Wars. Likevel synes jeg alle filmene suger. Det er bare fore ting som er kult med Star Wars: Kraften, lyssabler, bounty hunters, og Darth Maul.

Jeg syntes filmen var veldig bra frem til Rey begynte å bruke kraften til å motstå KR og å rømme. Etter det ble det bare dritt med unntak av døden til Solo, selv om den også kunne vært bedre.

Finn var bra

Rey var bra, om enn veldig overpowered.

Han piloten som døde på starten kunne forblitt død.

Kylo Ren var en emo-bitch som ville passet bedre til å være lærlingen til lærlingen enn å være lærlingen til mesteren.

Captain Phasma burde blitt eksponert mer og gjort mer badass greier.

Jeg er lei av dødsstjerner.

Skrevet

Som jeg skrev på et annet forum.

Jeg hadde gledet meg så til star wars the force awakens. Sett nå 2 ganger på kino, håpet filmen ville bli bedre andre gangen, men den ble rett og slett nesten dårligere. Ufattelig at disse folkene har fått lov til å lage en så storartet film. Gjør meg trist.

Syns det er så rart at folk liker den så godt, spesielt at den kun får 5-6 terningkast.

Hvor er politikken i star wars? Alt fra Roboter som lager lyder som noen personer forsto. Fra mange dårlig scener der filmen ser ut som er laget på 1950 tallet. Og rey som har sjanse til å matche en skadet kylo ren. Bare måten luke tar av seg hetten på slutten av filmen var dårlig skuespill. Skjønner ikke at folk ikke legger merke til slike ting.

Endel 3d effekter var bra, men var så mye ellers dårlig at det skulle bare mangle.

Men det som var heftig var jo selvfølgelig at dem laget liv i darth plagueis "the wise" aka supreme leader snoke. 

Og spørsmålet om det er Snoke som har startet hele skywalker slekta med midi-chlorians to create life siden anakin faktisk ikke hadde noen far, akkurat som jesus :O!

Uansett, trist at dem ødelegger en mulighet for å lage en så sinnsykt bra film til star wars. Om ikke nummer 8 blir bedre er det ikke håp for star wars lengre.

• Liker 2
Skrevet

Syns faktisk dem gamle og de 3 første filmene er 10x bedre enn the force awakens. Men alle har jo selvfølgelig sin mening, men rey var rett og slett for pinglete. Løp inn i skogen når dem var på besøk hos Maz fordi hun ikke ville ha sverdet til luke? Det så jo ut som hun skulle ut på sopptur. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det som var heftig var jo selvfølgelig at dem laget liv i darth plagueis "the wise" aka supreme leader snoke. 

Og spørsmålet om det er Snoke som har startet hele skywalker slekta med midi-chlorians to create life siden anakin faktisk ikke hadde noen far, akkurat som jesus :O!

Morsomt at du klager på filmen, samtidig som du nevner "midi-chlorian"-pisset fra PT, filmhistoriens største vås! Anakin ikke hadde noen far, du liksom..

Anonymkode: 4926f...493

Skrevet
9 timer siden, Herr Heftig skrev:

Jeg digger Star Wars. Likevel synes jeg alle filmene suger. Det er bare fore ting som er kult med Star Wars: Kraften, lyssabler, bounty hunters, og Darth Maul.

Darth Maul..? En av de mest ubrukelige karakterene i hele Star Wars-universet.

Gjest Herr Heftig
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Darth Maul..? En av de mest ubrukelige karakterene i hele Star Wars-universet.

Enig, men han var badass.

Skrevet
3 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Enig, men han var badass.

Darth Maul kunne blitt en fantastisk karakter, men ble dessverre drept på meningsløst vis i den første filmen, før han knapt hadde hatt en replikk. What a waste :)

Skrevet

Jepp har sett den og ble litt skuffa, synes den manglet noe også. Leste ikke noe om filmen før jeg så den, håpet at det endelig var rikelig (100 vis) av både jedi`s og sith`s. At det var full krig mellom sidene. Men men...ligger ikke i kortene enten er det veldig mange jedi`s og sith`s er ikke eksisterende eller er det omvendt. Blir nok aldri lagd en sånn typ star wars film som jeg håper på. 

Anonymkode: 3faf6...b53

Skrevet

Endelig noen som er enige med meg :ler: . Jeg fatter ikke hvor de gode kritikkene kommer fra. For meg så er det den opprinnelige filmen om igjen. Helt finner robot i ørkenen. Robot har informasjon om savnet person. Helt begynner en nesten ufrivillig jakt på forsvunnet person og treffer andre "bi-helter" i samme slengen. Helt møter skurk og vinner over denne. Dødsstjerne sendes til himmels.

Jeg er også lei av dødsstjerner...

Og Kylo Ren kunne de i det minste ha gitt et blått kostyme eller noe slikt. Som det er nå virker han bare som en dårlig kopi av Darth Vader. Det er nok tilsiktet, men fungerer ikke for min del i allfall. For meg blir det bare tragikomisk. Der Darth Vader var "majestetisk skummel" er Kylo Ren mer i kategorien "nei men dakar liten, da". 

Håper de får en bedre manusskriver til Episode 8....

Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp har sett den og ble litt skuffa, synes den manglet noe også. Leste ikke noe om filmen før jeg så den, håpet at det endelig var rikelig (100 vis) av både jedi`s og sith`s. At det var full krig mellom sidene. Men men...ligger ikke i kortene enten er det veldig mange jedi`s og sith`s er ikke eksisterende eller er det omvendt. Blir nok aldri lagd en sånn typ star wars film som jeg håper på. 

At det er mange jedier og sith'er..? Det var jo dette som var problemet med episode 1-3, altfor mange lyssverd/jedier, blabla. Altfor mye rot. Denne filmen var et steg i riktig retning :)

Endret av Kenta
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det var ganske forståelig. Jediene ble jo omtrent utryddet i episode 3 og med en person til å lære opp en ny generasjon sier det seg selv at det kan ikke ha blitt så veldig mange.  Og sithene skal alltid være to... ("Only two they are, one master and one apprentice") 

En annen sak er at plottet ikke holdt helt i Episode 1 for da må det ha vært 3 sith'er, Darth Sidious, Darth Maul og Grev Dooku, med mindre Dooku gikk over til den mørke siden rett etter Dart Maul ble drept. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...