AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Vi bor hos svigers fra 23-27. desember. Rommet vårt ligger vegg i vegg med deres, og vår datter på 2 år sover på vårt rom hovedsaklig grunnet begrenset plass. Det er den andre natten vi blir vekket av høylytt stønning fra naborommet nå. Som om det ikke er ubehagelig nok i seg selv, blir jo toåringen livredd for "de skumle lydene" og begynner å gråte hver gang. Kjæresten min er tydeligvis vant til at de har høylytt sex fra sin oppvekst og reagerer ikke så mye på det (!) mens jeg har ligget helt stressa hver kveld siden vi kom, og bare venta på at de skulle sette i gang. Det høres jo nesten ut som at de holder på å ta livet av hverandre! jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få gjort noe med situasjonen. Kjæresten bryr seg jo tydeligvis ikke. Anonymkode: 0ec4c...f62
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi bor hos svigers fra 23-27. desember. Rommet vårt ligger vegg i vegg med deres, og vår datter på 2 år sover på vårt rom hovedsaklig grunnet begrenset plass. Det er den andre natten vi blir vekket av høylytt stønning fra naborommet nå. Som om det ikke er ubehagelig nok i seg selv, blir jo toåringen livredd for "de skumle lydene" og begynner å gråte hver gang. Kjæresten min er tydeligvis vant til at de har høylytt sex fra sin oppvekst og reagerer ikke så mye på det (!) mens jeg har ligget helt stressa hver kveld siden vi kom, og bare venta på at de skulle sette i gang. Det høres jo nesten ut som at de holder på å ta livet av hverandre! jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få gjort noe med situasjonen. Kjæresten bryr seg jo tydeligvis ikke. Anonymkode: 0ec4c...f62 Her må selvsagt du som svigerdatter fortelle svigersene hvor skapet skal stå, og gi de beskjed om at de ikke kan ha sex - ihvertfall ikke når du/ dere er der. Makan til grisete svigerforeldre, tenk, sikkert over 50 år og har sex Anonymkode: 9531f...a4e 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Jeg hadde nok tatt inn på hotell. Men det er vel bare å rømme fra problemet... Høylydt sex er faktisk ikke noe man MÅ drive med når man har besøk... Anonymkode: 7d77e...46b 25
Snadder Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Jeg synes godt du kan be de dempe seg litt og begrunn gjerne at det er med hensyn til barnebarnet deres som synes lydene er skumle. 24
drue Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Utrolig kleint. Forstår at du syns det er ubehagelig, det der hadde jeg ikke takla. Det er jo faktisk ganske uhøflig, men det er jo ikke sikkert at de er klar over at dere hører dem? Dog virker det noe usannsynlig... Uansett, enten så får du eller kjæresten bite i det sure eplet og si ifra. Dere trenger ikke å si "kan dere drite i å drive med høylydt puling om natta?", men bare si noe diskret som for eksempel "Kan dere kanskje være litt mer stille om natta, vi har våknet to netter på rad nå". Eller så får du bare holde ut de siste dagene, evt ta inn på hotell som noen andre sier. 14
Gjest Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 Og de stopper ikke når de hører at barnebarnet gråter i naborommet?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 Jeg vet jo at jeg burde klare å si ifra, men synes det er ganske ubehagelig. Jeg kjenner dem jo ikke noe særlig godt. Og jeg er jo tydeligvis helt alene med dette problemet, da mannen min ikke synes det er noe ille. Han sier bare at "de holder maks på 20 minutter". Mens jeg må trøste ungen vår. Kjenner jeg blir litt forbanna. Skal dette liksom ødelegge juleferien vår nå. Ts Anonymkode: 0ec4c...f62 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 Om du synes det er irriterende, så hadde jeg sagt at mannen burde ta praten med foreldrene. Be han spørre om de kan dempe seg. Såpass må han klare. Anonymkode: 2705e...967 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 Hærregud for noen hysteriske kjerringer dere er. La de nå ha sex, og som sønnen i huset sier så holder de max på i 20 min. Hvorfor skal svigerforeldrene innrette seg etter svigerdatter når hun er gjest i deres hus? Anonymkode: 9531f...a4e 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hærregud for noen hysteriske kjerringer dere er. La de nå ha sex, og som sønnen i huset sier så holder de max på i 20 min. Hvorfor skal svigerforeldrene innrette seg etter svigerdatter når hun er gjest i deres hus? Anonymkode: 9531f...a4e Fordi de ødelegger nattesøvnen min og skremmer barnet mitt! De kan jo ta litt hensyn bare de få dagene vi er der. Skjønner ikke at de ikke tenker på andre mens de holder på midt på natta. Ts Anonymkode: 0ec4c...f62 15
EvaLena Skrevet 26. desember 2015 #11 Skrevet 26. desember 2015 Du får bare være glad den eldre garden fremdeles har sex. Barnet ditt kommer garantert ikke til å få traumer av disse lydene i tenårene/voksen alder. Det er jul, så la de kose seg 😊 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #12 Skrevet 26. desember 2015 14 minutter siden, suspiria skrev: Og de stopper ikke når de hører at barnebarnet gråter i naborommet? De er vell opptatt... Anonymkode: 0ec4c...f62 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #13 Skrevet 26. desember 2015 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her må selvsagt du som svigerdatter fortelle svigersene hvor skapet skal stå, og gi de beskjed om at de ikke kan ha sex - ihvertfall ikke når du/ dere er der. Makan til grisete svigerforeldre, tenk, sikkert over 50 år og har sex Anonymkode: 9531f...a4e Du trodde ikke folk over 50 år hadde sex? Hehe, mennesker både tenker på sex og har sex selv om de er 60, 70 og 80 år, så lenge helsen holder. Anonymkode: 3c16a...651
Gjest morgendis Skrevet 26. desember 2015 #14 Skrevet 26. desember 2015 Litt spesielt er det nå, men jeg hadde nok ikke sagt noe selv. Enten får dere ta inn på hotell, eller så får dere holde ut Så får du tenkte at det er koselig at svigerforeldrene dine har et godt og kjærlig forhold
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #15 Skrevet 26. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trodde ikke folk over 50 år hadde sex? Hehe, mennesker både tenker på sex og har sex selv om de er 60, 70 og 80 år, så lenge helsen holder. Anonymkode: 3c16a...651 Å du skjønte ikke ironien Anonymkode: 9531f...a4e 36
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #16 Skrevet 26. desember 2015 7 timer siden, morgendis skrev: Litt spesielt er det nå, men jeg hadde nok ikke sagt noe selv. Enten får dere ta inn på hotell, eller så får dere holde ut Så får du tenkte at det er koselig at svigerforeldrene dine har et godt og kjærlig forhold Ja, ikke sant. Litt drøyt å be de roe seg når de har sex i sitt eget hjem. Anonymkode: 9531f...a4e 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #17 Skrevet 26. desember 2015 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi de ødelegger nattesøvnen min og skremmer barnet mitt! De kan jo ta litt hensyn bare de få dagene vi er der. Skjønner ikke at de ikke tenker på andre mens de holder på midt på natta. Ts Anonymkode: 0ec4c...f62 Skremmer barnet ditt???! Nei nå må du ta deg sammen da! Herlighet til overdriving! Har hørt folk stønne som bare pokker når de har sex, men ingen barn har våknet i naborommet og grått hysterisk over at det er rare lyder! Er det noe galt med barnet ditt ettersom det våkner av det minste ting? Anonymkode: fc218...8ab 9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #18 Skrevet 26. desember 2015 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trodde ikke folk over 50 år hadde sex? Hehe, mennesker både tenker på sex og har sex selv om de er 60, 70 og 80 år, så lenge helsen holder. Anonymkode: 3c16a...651 Haha, hørt om ironi😂😂😂 Anonymkode: fc218...8ab 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #19 Skrevet 26. desember 2015 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du synes det er irriterende, så hadde jeg sagt at mannen burde ta praten med foreldrene. Be han spørre om de kan dempe seg. Såpass må han klare. Anonymkode: 2705e...967 Hvorfor skal mannen måtte ta den oppgaven? Han lar seg ikke plage av det. Hvis ts mener at denne familien skal endre seg for hennes skyld så får hun jammen ta den samtalen med svigerforeldrene selv. Anonymkode: 9531f...a4e
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #20 Skrevet 26. desember 2015 Det er jo ikke sikkert de vet at det er lytt. Jeg ville nok ikke sagt noe med mindre det ble en passende anledning, fks over en rolig kaffekopp om morgenen uten flere tilstede, hvis det ble spurt om jeg hadde sovet godt. Da ville jeg at at joda, men vesla har voktna hver natt og vært redd lydene fra deres rom, men sovnet igjen ganske greit. Men det er ikke noe som kan taes opp i plenum, og helst bør sønnen deres si det. Det trenger ikke være surt eller anklagene. Anonymkode: 12bdd...48e 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå