Fashionistaen Skrevet 29. desember 2015 #21 Skrevet 29. desember 2015 3 timer siden, Hottrio skrev: Hun er det ja. Spørs om jeg har de pengene da... Dessuten er jeg en mann, og jeg vet jo ikke hvor åpensinnet hun er. Mann + kjole... LOL Hehe, det første krever jo bare sparing og litt tålmodighet og det greier du å ofre for en slik kjole Ift til at du er mann, behøver du vel ikke akkurat å si det til henne? Er jo sikkert mange menn som bestiller ting til jenter fra henne og du kan jo si det samme om du er nervøs. Om du har litt utradisjonelle kroppsmål om du må oppgi det, tror jeg ingen designer er så uprofesjonell at den reagerer på det. Skal nok gå fint 1
Professor Orm Skrevet 29. desember 2015 #22 Skrevet 29. desember 2015 Ville definitivt vurdert kjole fra Berit Hjelde fremfor Kouture, til tross for at de er dyrere. Makan til Hervé Léger rip-off! Forstår at mange ønsker seg samme looken men at de ikke har lyst til å bruke såpass mye penger, men dette synes jeg ble i overkant likt. Og hvis Kouture er dårlig kvalitet i tillegg.. 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #23 Skrevet 29. desember 2015 Den 26.12.2015 at 0.48, Arabella skrev: Kouture?! Hva er det for slags ord? Er det norsk uttale på det? Kjolen på bildet ser ikke akkurat ut som haute couture. Det er et firmanavn. Anonymkode: cf97d...3e7
Hottrio Skrevet 30. desember 2015 #24 Skrevet 30. desember 2015 10 timer siden, Fashionistaen skrev: Hehe, det første krever jo bare sparing og litt tålmodighet og det greier du å ofre for en slik kjole Ift til at du er mann, behøver du vel ikke akkurat å si det til henne? Er jo sikkert mange menn som bestiller ting til jenter fra henne og du kan jo si det samme om du er nervøs. Om du har litt utradisjonelle kroppsmål om du må oppgi det, tror jeg ingen designer er så uprofesjonell at den reagerer på det. Skal nok gå fint Det har du sikkert helt rett i! Ut fra kroppsmålene mine så bør hun nok lukte lunta, men men.... hun sier sikkert ikke noe til andre. Jeg får se, de kjolene er jo kun rålekre! Og jeg har helt dilla på å bruke kjoler og skjørt.... ha ha!!
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 30. desember 2015 #25 Skrevet 30. desember 2015 Den 26-12-2015 at 14.34, O.G. skrev: Hvis du vil ha en sånn bandasjekjole så skaper en designer fra Verdal de også. Se og kjøp de her: Berit Hjelde. Jeg har truffet henne og det er en meget fin og trivelig dame. Synes hennes design er sexy, men samtidig så er man dame i klærne hennes. Synes disse har også en litt mer klassisk og elegant stil over seg.
Hottrio Skrevet 30. desember 2015 #26 Skrevet 30. desember 2015 31 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Synes disse har også en litt mer klassisk og elegant stil over seg. Helt enig!
Gjest O.G. Skrevet 30. desember 2015 #27 Skrevet 30. desember 2015 23 timer siden, Hottrio skrev: Hun er det ja. Spørs om jeg har de pengene da... Dessuten er jeg en mann, og jeg vet jo ikke hvor åpensinnet hun er. Mann + kjole... LOL Hjelde er proffesjonell og vil nok ikke trekke en mine når du kontakter henne for å få sydd en kjole.
Gjest O.G. Skrevet 30. desember 2015 #28 Skrevet 30. desember 2015 10 timer siden, Sunflower-Delight skrev: Synes disse har også en litt mer klassisk og elegant stil over seg. Ja, folk bør heller spare noen måneder og kjøpe av henne istedet for klærne fra Kouture. For imitasjonen deres av Hervé Légers design ligner ingenting, hvis du googler mannens kjoler fra nittitallet så vil du se at de er adskillig mer "dame" enn kopiene er. Mannen er en kunstner når det kom til den kvinnelige form og kjolene hans var ikke vulgære. Uansett så kjørte vi en helt annen estetikk for tyve år siden og det å overføre det til vår tid som Kouture har prøvd seg på har falt litt over den andre siden av klassisk gjerdet.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #29 Skrevet 30. desember 2015 Kouture har noen fine klær, men kvaliteten er elendig! Dessverre. Du finner akkurat samme på ebay, søk på bandage dress. Prikk lik. Og samme dårlig kvalitet. Bare Kouture har sydd på sitt eget merke og tar trippel pris. Legg heller pengene dine i Berit Hjelde. Da støtter du også norsk design med stoff i god kvalitet, ikke disse Kinakjolene Kouture importerer. Anonymkode: 7b5ea...70b 3
Gjest O.G. Skrevet 30. desember 2015 #30 Skrevet 30. desember 2015 Hvorfor fortsetter folk og handle på Kouture når det viser seg at klærne er dårlig kvalitet?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #31 Skrevet 1. januar 2016 Nekter å tro Kouture kjolen (linken) er så populær nå. Det var den alle bloggerne fikk sponset i 2013?? Anonymkode: 25709...552
Gjest O.G. Skrevet 1. januar 2016 #32 Skrevet 1. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nekter å tro Kouture kjolen (linken) er så populær nå. Det var den alle bloggerne fikk sponset i 2013?? Anonymkode: 25709...552 Hæææ? De sponset bloggerne med de der?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #33 Skrevet 1. januar 2016 Den 30. desember 2015 at 15.48, O.G. skrev: Hvorfor fortsetter folk og handle på Kouture når det viser seg at klærne er dårlig kvalitet? Som mange andre butikker og merker, så har vel Kouture sin fanbase som handler der uavhengig av kvalitet og pris. Blablabla tilhørighet, føler det er kult osv selv var jeg storfan i 2012 da jeg var 19 og Nina Winter var mitt store idol Anonymkode: 17f70...e1f
Gjest O.G. Skrevet 1. januar 2016 #34 Skrevet 1. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mange andre butikker og merker, så har vel Kouture sin fanbase som handler der uavhengig av kvalitet og pris. Blablabla tilhørighet, føler det er kult osv selv var jeg storfan i 2012 da jeg var 19 og Nina Winter var mitt store idol Anonymkode: 17f70...e1f Ok, jeg skjønner hva du mener.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå