Eli0102 Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Selges disse kouture kjolene i butikker i Norge? Eller bare på nett? Altså disse bandage kjolene som er så poplære nå. Som f.eks http://www.miinto.no/p-490891-sarah-bandage-dress-beige
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Kouture har butikk i Oslo (på Arkaden) og Bergen Anonymkode: 371e5...f84 1
Fashionistaen Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Som nevnt på Arkaden og Bergen. I tillegg har de en butikk på Storo som åpnet i høst, men den er knøttliten. Personlig ville jeg holdt meg unna butikken, da de fleste plaggene er av ekstremt dårlig kvalitet ift prisen. 4
Eli0102 Skrevet 26. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2015 2 timer siden, Fashionistaen skrev: Som nevnt på Arkaden og Bergen. I tillegg har de en butikk på Storo som åpnet i høst, men den er knøttliten. Personlig ville jeg holdt meg unna butikken, da de fleste plaggene er av ekstremt dårlig kvalitet ift prisen. Er de ikke ekte på Storo? I og med at kvaliteten er dårlig
Fashionistaen Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Ja, selvfølgelig er det ekte. Klærne på arkaden er ikke noe bedre. Men kvaliteten på Kouture er generelt dårlig. Bare polyester i alt og dårlige sømmer, nesten som Nelly. Ser bra ut på syltynn jenter på insta, men forferdelig ut på alle andre. Hold deg unna om du ikke liker rumpehullskorte kjoler i stygt stoff og hvis du veier over 40 kg. 5
Gjest O.G. Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 3 timer siden, Fashionistaen skrev: Som nevnt på Arkaden og Bergen. I tillegg har de en butikk på Storo som åpnet i høst, men den er knøttliten. Personlig ville jeg holdt meg unna butikken, da de fleste plaggene er av ekstremt dårlig kvalitet ift prisen. Hvis du vil ha en sånn bandasjekjole så skaper en designer fra Verdal de også. Se og kjøp de her: Berit Hjelde. Jeg har truffet henne og det er en meget fin og trivelig dame. Synes hennes design er sexy, men samtidig så er man dame i klærne hennes.
Gjest O.G. Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 9 minutter siden, Fashionistaen skrev: Ja, selvfølgelig er det ekte. Klærne på arkaden er ikke noe bedre. Men kvaliteten på Kouture er generelt dårlig. Bare polyester i alt og dårlige sømmer, nesten som Nelly. Ser bra ut på syltynn jenter på insta, men forferdelig ut på alle andre. Hold deg unna om du ikke liker rumpehullskorte kjoler i stygt stoff og hvis du veier over 40 kg. Men Natalie Henriksen skryter jo sånn på bloggen sin om hvor mye de har i omsetning og at de skal utvide Kouture utover Norges grenser...
Hottrio Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 1 time siden, O.G. skrev: Hvis du vil ha en sånn bandasjekjole så skaper en designer fra Verdal de også. Se og kjøp de her: Berit Hjelde. Jeg har truffet henne og det er en meget fin og trivelig dame. Synes hennes design er sexy, men samtidig så er man dame i klærne hennes. Tror du hun ville sy en kjole til meg også?
Gjest O.G. Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 24 minutter siden, Hottrio skrev: Tror du hun ville sy en kjole til meg også? Du kan kontakte henne og spørre om hun tar individuelle oppdrag.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 8 timer siden, Fashionistaen skrev: Ja, selvfølgelig er det ekte. Klærne på arkaden er ikke noe bedre. Men kvaliteten på Kouture er generelt dårlig. Bare polyester i alt og dårlige sømmer, nesten som Nelly. Ser bra ut på syltynn jenter på insta, men forferdelig ut på alle andre. Hold deg unna om du ikke liker rumpehullskorte kjoler i stygt stoff og hvis du veier over 40 kg. Nå virker det ikke som du liker slike kjoler overhodet, så hvor mye vekt skal en legge i det du sier? Kjolene ser flotte ut, og trådstarter vil ha en slik kjole - ikke en tirade om hvor feil det er med slik kjoler. Jeg har også lurt på å kjøpe kjole derfra, men har også lurt på kvaliteten. Anonymkode: 15455...e4a 1
Fashionistaen Skrevet 26. desember 2015 #11 Skrevet 26. desember 2015 (endret) 9 timer siden, O.G. skrev: Men Natalie Henriksen skryter jo sånn på bloggen sin om hvor mye de har i omsetning og at de skal utvide Kouture utover Norges grenser... Ja, ser jo en hel haug jenter på byen som går med kjolene hennes og er alltids godt med folk i butikken de gangene jeg har gått forbi der. Ikke at jeg helt skjønner hvorfor, men det er jo en annen sak. 9 timer siden, O.G. skrev: Hvis du vil ha en sånn bandasjekjole så skaper en designer fra Verdal de også. Se og kjøp de her: Berit Hjelde. Jeg har truffet henne og det er en meget fin og trivelig dame. Synes hennes design er sexy, men samtidig så er man dame i klærne hennes. Oj, de var virkelig flotte! Den kom fort på ønskelisten min, til tross for shoppestopp. :/ 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå virker det ikke som du liker slike kjoler overhodet, så hvor mye vekt skal en legge i det du sier? Kjolene ser flotte ut, og trådstarter vil ha en slik kjole - ikke en tirade om hvor feil det er med slik kjoler. Jeg har også lurt på å kjøpe kjole derfra, men har også lurt på kvaliteten. Anonymkode: 15455...e4a Liker ikke, men likte. Det er jo selvfølgelig en grunn til at jeg flere ganger har vært innom butikken og prøvd plaggene deres. Jeg forklarer at kvaliteten er dårlig ut i fra min erfaring. Hvorvidt det er troverdig eller ikke, må du selv avgjøre. Jeg vet TS ikke ønsker en tirade, men tenker også at det er greit å kommentere kvaliteten på klærne, da jeg ser på den som mildt sagt dårlig. Ser jo at du også har lurt på kvaliteten, så mitt innlegg var jo virkelig ikke så unyttig ift det. Dessuten er jeg en av to (ikke inkl. deg) som belyser om hvor Koutore selges, så er vel ikke så far out. Endret 26. desember 2015 av Fashionistaen 5
Gjest O.G. Skrevet 26. desember 2015 #12 Skrevet 26. desember 2015 (endret) 3 minutter siden, Fashionistaen skrev: Oj, de var virkelig flotte! Den kom fort på ønskelisten min, til tross for shoppestopp. :/ Flere det, både den ene blusen og pencilskjørtet kan gjøres om til noe goth. Endret 26. desember 2015 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #13 Skrevet 26. desember 2015 39 minutter siden, Fashionistaen skrev: Ja, ser jo en hel haug jenter på byen som går med kjolene hennes og er alltids godt med folk i butikken de gangene jeg har gått forbi der. Ikke at jeg helt skjønner hvorfor, men det er jo en annen sak. Oj, de var virkelig flotte! Den kom fort på ønskelisten min, til tross for shoppestopp. :/ Liker ikke, men likte. Det er jo selvfølgelig en grunn til at jeg flere ganger har vært innom butikken og prøvd plaggene deres. Jeg forklarer at kvaliteten er dårlig ut i fra min erfaring. Hvorvidt det er troverdig eller ikke, må du selv avgjøre. Jeg vet TS ikke ønsker en tirade, men tenker også at det er greit å kommentere kvaliteten på klærne, da jeg ser på den som mildt sagt dårlig. Ser jo at du også har lurt på kvaliteten, så mitt innlegg var jo virkelig ikke så unyttig ift det. Dessuten er jeg en av to (ikke inkl. deg) som belyser om hvor Koutore selges, så er vel ikke så far out. Så du har sett på dem og prøvd dem har du jo konkret bakgrunn/ erfaring for å bedømme kvaliteten - men det gikk ikke frem av det du skrev ovenfor. Så det er jo bra, kjøper den. Også er du flink som visste hvor de har butikker, da. Tiradekommentaren min henspeilet på den heller (fra enkelte fraksjoner av KG) oppskriftsmessige nedrakkingen på korte kjoler og "tynne" jenter. Mulig jeg leste for mye ut av det, men synes du ordlegger deg litt vulgært. Synes det er både flott og sexy med veldig korte kjoler, og liker selv også å gå i slike. Bra at det er jenter som både tar godt vare på seg selv og som også vil kle seg "hot" - ikke noe galt i det Anonymkode: 15455...e4a 1
Arabella Skrevet 26. desember 2015 #14 Skrevet 26. desember 2015 (endret) Kouture?! Hva er det for slags ord? Er det norsk uttale på det? Kjolen på bildet ser ikke akkurat ut som haute couture. Endret 27. desember 2015 av Arabella Tilføyelse 4
Mangetanker Skrevet 26. desember 2015 #15 Skrevet 26. desember 2015 22 timer siden, Eli0102 skrev: Selges disse kouture kjolene i butikker i Norge? Eller bare på nett? Altså disse bandage kjolene som er så poplære nå. Som f.eks http://www.miinto.no/p-490891-sarah-bandage-dress-beige Yep arkaden og storo.
Fashionistaen Skrevet 27. desember 2015 #16 Skrevet 27. desember 2015 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tiradekommentaren min henspeilet på den heller (fra enkelte fraksjoner av KG) oppskriftsmessige nedrakkingen på korte kjoler og "tynne" jenter. Mulig jeg leste for mye ut av det, men synes du ordlegger deg litt vulgært. Synes det er både flott og sexy med veldig korte kjoler, og liker selv også å gå i slike. Bra at det er jenter som både tar godt vare på seg selv og som også vil kle seg "hot" - ikke noe galt i det Anonymkode: 15455...e4a Vel, jeg ordla meg vulgært fordi jeg synes det passer til et klesplagg som ser vulgært ut (etter min mening). Har ikke noe i mot verken tynne jenter, jenter som liker å ta vare på seg selv eller som vil kle seg "hot". Men hot/ sexy betyr ikke at man må vise mest mulig, da går det over til å bli vulgært. Jeg har absolutt ikke noe i mot sexy kjoler, men de kjolene synes jeg strengt talt er mer vulgære enn sexy. Når det kom til beskrivelsen av en type jenter, er det bare en stereotypi av den typiske jenten jeg har sett i Kouture klær. Endret 27. desember 2015 av Fashionistaen 7
Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2015 #17 Skrevet 27. desember 2015 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du har sett på dem og prøvd dem har du jo konkret bakgrunn/ erfaring for å bedømme kvaliteten - men det gikk ikke frem av det du skrev ovenfor. Så det er jo bra, kjøper den. Også er du flink som visste hvor de har butikker, da. Tiradekommentaren min henspeilet på den heller (fra enkelte fraksjoner av KG) oppskriftsmessige nedrakkingen på korte kjoler og "tynne" jenter. Mulig jeg leste for mye ut av det, men synes du ordlegger deg litt vulgært. Synes det er både flott og sexy med veldig korte kjoler, og liker selv også å gå i slike. Bra at det er jenter som både tar godt vare på seg selv og som også vil kle seg "hot" - ikke noe galt i det Anonymkode: 15455...e4a Jeg synes det er mer sexy når det er mer dekket.
Hottrio Skrevet 29. desember 2015 #18 Skrevet 29. desember 2015 Den 26.12.2015 at 16.03, O.G. skrev: Du kan kontakte henne og spørre om hun tar individuelle oppdrag. Jeg trodde dette var en slags "sydame" jeg skjønner du Men nå skjønner jeg at hun har nettbutikk og selger der. Uansett; takk for svar!!
Gjest O.G. Skrevet 29. desember 2015 #19 Skrevet 29. desember 2015 56 minutter siden, Hottrio skrev: Jeg trodde dette var en slags "sydame" jeg skjønner du Men nå skjønner jeg at hun har nettbutikk og selger der. Uansett; takk for svar!! Hun er en slags sydame, så har du pengene så er det da bare å kontakte henne for oppdrag.
Hottrio Skrevet 29. desember 2015 #20 Skrevet 29. desember 2015 56 minutter siden, O.G. skrev: Hun er en slags sydame, så har du pengene så er det da bare å kontakte henne for oppdrag. Hun er det ja. Spørs om jeg har de pengene da... Dessuten er jeg en mann, og jeg vet jo ikke hvor åpensinnet hun er. Mann + kjole... LOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå