Gå til innhold

Sambo spionerer på datteren når hun har sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ferska for litt siden samboeren i å stå å kikke gjennom nøkkelhullet til rommet til tenåringsdatra si (stedatteren min). Jeg spurte jo selvfølgelig hva i hælvete han holdt på med, og han hadde ingen unnskyldning. Han ble veldig flau, og innrømmet at han skulle "sjekke om hun hadde sex" for å kunne bryte inn og kaste ut kjæresten hennes som var på besøk. Han har alltid prøvd å finne grunner til å kunne kaste ut kjæresten til datteren, siden de har hatt en dårlig tone over lengre tid. Dattra er 14, og det er jo litt tidlig. Men allikevell er det jo uakseptabelt at han står og spionerer???

Anonymkode: 5c032...2a1

Videoannonse
Annonse
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Menn gjennomskuer andre menn vesentlig lettere enn hva kvinner gjør, så om han har en dårlig følelse når det gjelder typen til dattera di, tror jeg du skal lytte til ham. Men at han står og glor igjennom nøkkelhullet er selvsagt fullstendig uakseptabelt.

Endret av Franke Ann
  • Liker 9
Skrevet

mer og mer vanlig at ungdommer har sex tidlig, så det er ikke umulig.. kan dere ikke ha en regel om å ikke lukke døren?
litt spesielt å kikke gjennom nøkkelhull

• Liker 9
Skrevet

Hvis datteren tenker å ha sex så vil hun ha det uansett hvor vidt far kaster ut kjæresten eller ikke- Jeg tror faktisk at forholdet mellom far og datter vil bli vanskelig om han kaster ut kjæresten. Bedre å ta praten med henne slik at hun venter lengst mulig/ bruker prevensjon om hun velger å ha sex.

• Liker 12
Skrevet

Han vil vel ikke bli bestefar enda? Hun vil bli gravid. Han burde kaste guttungen ut da. Tror du tenåringer er forsiktig? Nei. Har vert tenåring selv. Et under at jentene ikke ble gravide når vi var så unge og dumme. Jenter burde vente med sex til de er voksne nok å bli mor. De som blir gravid og må føde.

Skrevet

Så pedofilt og incestuøst gjort.

Jeg hadde gått fra samboeren min. Man kikker ikke gjennom nøkkelhullet og risikerer å se datteren sin naken og i en seksuell setting uten å ha MEGET spesielle... interesser.

Æsj!!

Anonymkode: a8352...e7f

• Liker 26
Skrevet

Utrolig creepy. 

Hvis man absolutt MÅ kontrollere sexlivet til tenåringen er åpen dør en grei regel. Å spionere på noen som ikke vet at de blir iakttatt er ikke greit uansett alder. 

• Liker 15
Skrevet

Da jeg leste overskriften på tråden trodde jeg samboeren din spionerte da datteren hadde sex, noe som hadde vært utrolig ekkelt! Slik jeg forstår det hadde ikke datteren sex, og samboeren bare ville sjekke at det ikke foregikk noe muffins? Hva med å ha en regel om at soveromsdøren alltid må være åpen når kjærsten er på besøk? Et sted å ha sex finner de uansett hva dere gjør, så det tryggeste er nok å ha en samtale med datteren om prevensjon. 

Anonymkode: 5d6ff...02f

• Liker 29
Skrevet
10 timer siden, Franke Ann skrev:

Menn gjennomskuer andre menn vesentlig lettere enn hva kvinner gjør, så om han har en dårlig følelse når det gjelder typen til dattera di, tror jeg du skal lytte til ham. Men at han står og glor igjennom nøkkelhullet er selvsagt fullstendig uakseptabelt.

I hvilken verden er en 14 år gammel gutt en mann ?

Jeg antar at kjæresten til denne dattera er 14 år-

Men det man ser her er typisk det er alltid guttens feil og jenta er alltid uskyldig,

Anonymkode: 7ab5b...160

• Liker 3
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken verden er en 14 år gammel gutt en mann ?

Jeg antar at kjæresten til denne dattera er 14 år-

Men det man ser her er typisk det er alltid guttens feil og jenta er alltid uskyldig,

Stakkars menn.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ferska for litt siden samboeren i å stå å kikke gjennom nøkkelhullet til rommet til tenåringsdatra si (stedatteren min). Jeg spurte jo selvfølgelig hva i hælvete han holdt på med, og han hadde ingen unnskyldning. Han ble veldig flau, og innrømmet at han skulle "sjekke om hun hadde sex" for å kunne bryte inn og kaste ut kjæresten hennes som var på besøk. Han har alltid prøvd å finne grunner til å kunne kaste ut kjæresten til datteren, siden de har hatt en dårlig tone over lengre tid. Dattra er 14, og det er jo litt tidlig. Men allikevell er det jo uakseptabelt at han står og spionerer???

Anonymkode: 5c032...2a1

Som far eller mor, ville jeg snakket med ungene. Forklart at hun er for ung. Og at kjæresten skal komme inn bak en lukket dør i mitt hjem å ha sex? Nei. De er 14. Uansett...så vil de vel ha sex, men er prevansjon på plass? Uansett så er ikke en 14 åring moden for dette. Sex er så mye hva det innebærer. At han spionerer,tyder på at samtalen har uteblitt. Ser heller det er en fars bekymring

Anonymkode: 43ea4...3d8

• Liker 1
Skrevet

Han spionerer på dem MENS de har sex eller han sjekker om de har sex? To forskjellige ting. Hadde han sett noe og er imot det, hadde han vel banket på?

14 er for tidlig så det er rimelig å være våken.

Anonymkode: 82b51...2cf

• Liker 15
Skrevet

Det er bare ekkelt! Hva med å gi beskjed til datteren om at døren skal være åpen når man har kjærester på besøk? Det var vanlig da jeg vokste opp. Meget preventiv og bryter man regelen så demonteres døren. Mine venninner hadde også samme teite regelen med sine foreldre.

• Liker 5
Skrevet
46 minutter siden, O.G. skrev:

Stakkars menn.

Her ser vi et typisk spydig kvinne svar. 

Det jeg skrev er sant. 

• Liker 5
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Her ser vi et typisk spydig kvinne svar. 

Det jeg skrev er sant. 

Fordi det er det da ja.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så pedofilt og incestuøst gjort.

Jeg hadde gått fra samboeren min. Man kikker ikke gjennom nøkkelhullet og risikerer å se datteren sin naken og i en seksuell setting uten å ha MEGET spesielle... interesser.

Æsj!!

Anonymkode: a8352...e7f

Nei, ærlig talt - overskriften er utrolig villedende, den gir uttrykk av at faren bevisst spionerte for å faktisk SE PÅ at de hadde sex, mens innholdet sier at han ønsker å forhindre at hans 14 år gamle datter har sex. Og det kan jeg godt forstå at han vil unngå. 

Når det er sagt, er jo metoden hans grunnleggende feil - han bør kommunisere med datteren, og som flere her sier - holde en åpen dør-politikk for å unngå at hun har sex. Men til sjuende og slutt vil hun likevel komme til å ha det, hvis hun vil.

• Liker 10
Skrevet

Som flere sier, så kommer nok datteren til å finne en måte å ha sex på utenfor hans radar hvis hun først vil det. Han har nok større sjans til å forebygge dette ved på prate med henne fremfor å tyvlytte. Ikke bare er det dårlig gjort (ungdommer har jo også rett på et privatliv), men det er også et veldig dårlig eksempel å sette for datteren. Hadde mine foreldre holdt på slik, ville jeg ikke hatt dårlig samvittighet for å lyve for de. Mistillit skaper mistilit.

Jeg synes det høres fint ut at datteren er trygg nok til å ha kjæresten på besøk i stedet for å gå ut for å møte han - da har man jo mye mindre kontroll på hva de gjør eller ikke gjør.

• Liker 3
Skrevet

Flott at han passer på dattera si! 14 er for tidlig. Likevel, om hun har sex allerede i den alderen, gjorde foreldrene en dårlig jobb på oppdragelse (mener det virkelig) og det er ingen vits i å spionere. Har de sex, så har de det, har de ikke så har foreldrene gjort en god jobb. 

Anonymkode: fe222...5b1

• Liker 3
Skrevet

Foreldre må skjønne at det er svært lite effektivt å prøve å stoppe barna fra å ha sex. Om de først bestemmer seg for å gjøre det så vil de finne en måte å få det til uansett. Hvis dere vil beskytte henne fra å bli gravid, få kjønnsykdommer, eller rett og slett havne i situasjoner hun ikke er klar for, så må man prate sammen om det. Lær barna om grensesetting og prevesjon. Og sørg for at de vet at de alltid kan komme til dere hvis det er noe de lurer på.

En pappa som kikker gjennom nøkkelhullet for å passe på at datteren ikke har sex høres ut som noe fra en klein sitcom. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde sex når jeg var 14. Man finner en måte uansett, hvis man vil det nok. Foreldrene mine viste dette og prøvde heller å opplyse meg til å ha sikker sex. 

Synes samboeren din er for kontrollerende. Jeg hadde synes det hadde vært helt jævlig om min forelder gjorde noe slikt. 

Anonymkode: 5bffc...e75

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...