AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Mannen min krever at jeg skal slikke på ballene hans hele tiden, men de er så hårete og ekle. Synes baller er ganske kvalmt i utgangspunktet, og når han har masse ekle stinkende hår på ballene holder jeg på å kaste opp hver gang jeg må stappe de i munnen. Han vill ikke barbere de heller, jeg har prøvd å spørre han pent. Han dusjer heller nesten aldri, sånn en gang i uka max. Jeg har sagt til han før at jeg ikke gidder å slikke de heslige ballene hans hvis han ikke barberer og vasker snoppen. Men da truer han med skilsmisse. Vil liksom ikke skilles bare på grunn av det :/ trenger råd for å få han til å slutte å være sånn Anonymkode: 2d7b4...342
saltyliquorice Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Æsj..hva f...Han kan da ikke tvinge deg? Og han dusjer én gang? 2
Djungelvrål Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Herregud. Jeg hadde ikke orket å ligge ved siden av en mann som dusjet så sjelden engang. Har dere virkelig jevnlig sex? 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 10 minutter siden, DreamOn skrev: Herregud. Jeg hadde ikke orket å ligge ved siden av en mann som dusjet så sjelden engang. Har dere virkelig jevnlig sex? Vi har vell sex rundt 1 gang i uka, men har blitt mindre og mindre i det siste. Orker nesten ikke tanken lenger, det stinker jo svette og alt annet dritt. Det er en lidelse å suge han og slikke ballene som han liker så godt. Brekker meg nesten, men han ligger der bare og merker ingen ting av mine lidelser Anonymkode: 2d7b4...342
Polly Ester Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Han trenger vel ikke dusje siden du slikker han ren da... 5
Haru Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 (endret) Ikke for å være frekk men........dette er et tragisk par Og om det er trolling så er det ganske merkelig trolling Endret 26. desember 2015 av Haru 1
Kragebein Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kragebein, mod
Gjest O.G. Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 Hvis du gjør som han vil når han er en slik en som ikke dusjer sier mer om deg enn om ham.
Snadder Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 Han høres ut som en skikkelig urenslig egoistisk fyr, Om han mener det er grunn til skillsmisse, så er det kanskje like greit å bare gå først som sist. 1
Feyfeyhey Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå