Gå til innhold

Når svigerfar prøver å forføre deg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jul igjen gitt. Hele familien samla under samme tak byr alltid på noen utfordringer, men hadde da trodd det kom til å bli mer de vanlige småkranglene ved middagsbordet. Men dette året ble litt annerledes.  Jeg og mannen min (vi er homofile) er på besøk hos hans foreldre. I tillegg bor søsteren hans med mann og 4 unger her midlertidig fordi de pusser opp. Så man kan si det er ganske vill vest her. Svigerforeldrene mine har alltid vært hyggelige og egentlig ikke hatt noen svære problemer med de. Det virker også som at de er glade i hverandre. Men, i dag var hele familien utenom meg og svigerfar ute og gikk en tur. Jeg hadde blitt hjemme for å bare få litt alenetid til å slappe av. Visste ikke engang at svigerfar var blitt igjenn i huset før han kom ut i stua og slo seg ned i sofaen ved sidenav meg. Vi snakka litt løst og fast, men ut av det blå la han plutselig hånden sin på kneet mitt. Jeg kikket mot ham litt spørrende, og da sa han "jeg har lyst på deg", på en sånn slesk nordlenningsdialekt. Jeg ble helt satt ut, og reiste meg fort og bare gikk opp på soverommet og låste døra. Jeg ble der helt til familien kom hjem. Hele resten av dagen holdt jeg meg så langt borte fra ham som mulig. Han driver jo for det meste å leker med barnebarna mens jeg står og blir kvalm mens jeg ser på. Hva skal jeg liksom gjøre nå???! Det er jo helt sykt :O 

Anonymkode: 23fab...d6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, kinkig! Vanskelig å skulle spekulere på hvorfor han gjorde som han gjorde, men jeg synes du reagerte på den kanskje eneste måten du kunne. Kanskje håpe at det var en engangs-foreteelse som du kan prøve å glemme? Jeg vet ikke om jeg ville sagt noe til mannen din helt enda, hvis ikke det gjentar seg. Hvordan er forholdet dem imellom? Hvem tror du han ville trodd på? Svigerfaren din forstod nok at han har tråkket i baret, hvis han virkelig mente noe med det, og vil forstå at du ikke er interessert. Hvis du får ham på to-mannshånd igjen, kanskje bare si kort at du håper ikke det vil skje igjen, og at du helst vil glemme at det har skjedd?

• Liker 1
Skrevet

Omg... Tror ikke jeg hadde klart å la være å fortelle dette...skikkelig ekkelt. Hvem prøver seg på barnets partner, det er jo bare helt feil.

Skrevet

Uff, så kjipt.....Nei, hva gjør man...??

Skrevet

Hva sa mannen din? Svigerfar gikk helt klart over streken, spøk eller ikke. Grunn til å ikke dra dit flere ganger. Svigermor bør også få vite dette. Herregud! 

Anonymkode: af886...355

Skrevet (endret)

Det rette å gjøre nå tror jeg er å få svigerfar på tomannshånd og si klart og tydelig at slike utsagn vil du aldri høre mer. Kommer han med liknende utsagn gjør det klart for ham at du vil fortelle det til "alle som gidder å høre på". Litt avhengig hvordan han reagerer ville jeg lagt det bak meg , selv om jeg forstår det var vanskelig, og personlig syns det er på grensen til overgrep når man får sextilbud man ikke ønsker. 

Endret av lulle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...