@line Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 Nå har jeg leita og leita etter sengehimmel og sengekant til sprinkelsenga. Har funnet mange fine på Barnesikringen og Barnas Beste bl.a, men det e da så utrolig dyrt!!! Noen som vet hvor de har noen fine og rimelige?
Charmina Skrevet 6. oktober 2004 #2 Skrevet 6. oktober 2004 Sengekant selger de mange steder tror de har billige på Ikea også! Sengehimmel ville jeg styrt unna - de samler masse støv og anbefales iallefall ikke av astma og allergi forbundet! -Charmina 36 dager til termin
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 Kantbeskytter er dyrt ja. Da svigerinnen min fikk baby var jeg i babybutikken på Svinesund og kjøpte en fin og billig en til henne der...
Gjest lilletroll Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 Tror vi kjøpte vår søte Ole Brum himmel på Jysk, jeg....Ikke var den vel så dyr heller tror jeg...
Orthia Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 Sengekant får man for et par hundrelapper på Jysk.
Cr@sh Skrevet 7. oktober 2004 #6 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kjøpte en nydelig sengekant i Sverige til sprinkelsenga vår. Tror den kosta 399,- eller noe sånt. Kanskje dyrt... men er god kvalitet og kjempeflott.
Gjest Tex Skrevet 9. oktober 2004 #7 Skrevet 9. oktober 2004 Sy en selv......? Det er ikke så vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå