AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 Subjektivt sett er jeg over gjennomsnittet pen (ja, jeg snakker først og fremst om utseende fordi det er det folk ser uten å snakke med deg, som dette handler om), likevel blir jeg aldri lagt merke til. Føler meg så utrolig stygg og verdiløs, og ser alle andre får mye mer oppmerksomhet, jeg skjønner det bare ikke.. Hadde sex med en, og rett etter på får han seg kjæreste. Hvorfor var ikke jeg en aktuell kandidat? Ikke at jeg har dermed hvem som helst, har kun hatt 10 syk noe jeg ikke anser som mye i forhold til andre på min alder.. Men spørsmålet her er hvorfor vil alle bare få meg til sengs, og heller ha andre som kjæreste? Hvordan kan jeg finne meg kjæreste, når alle jeg kommer i kontakt med bare er ute etter en ting fra meg?? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 3ccf6...eea
Gjest 123Sol Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 Kanskje han ikke likte personligheten din.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #3 Skrevet 25. desember 2015 10 minutter siden, Kratt skrev: Kanskje han ikke likte personligheten din. 10 minutter siden, Kratt skrev: Kanskje han ikke likte personligheten din. Tenker ikke generelt på han, fordi jeg likte ikke han heller og var avvisende da han prøvde å ta kontakt i ettertid. Tenker mer på hvordan folk blir kjærester i disse dager? Mener jo selv at man først burde bli kjent og deretter bli sammen og ha sex.. Anonymkode: 3ccf6...eea
saltyliquorice Skrevet 25. desember 2015 #4 Skrevet 25. desember 2015 Ikke stress med å ha sex hvis du egentlig ikke har lyst klikker dere godt sammen så kan du fortelle han at du er glad i han, men at du ønsker å ta det litt rolig. Det pleier å funke greit, men det finnes unntak.. 1
Arawis Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 Du har ikke tenkt på hva du sender ut da? Du sier jo selv at du føler deg verdiløs og stygg. Det er jo det du går å bærer på deg inni deg du prosjekterer ut til andre. Prøv å endre holdningene dine ovenfor deg selv så skal du se at det bedrer seg. Åja, and fake it until you make it. Om du mantrer til deg selv ofte nok at du er bra nok, vil du til slutt begynne å tro på det selv, og også overbevise de du møter på. 2
Gjest Jessica Skrevet 25. desember 2015 #6 Skrevet 25. desember 2015 8 minutter siden, Arawis skrev: Du har ikke tenkt på hva du sender ut da? Du sier jo selv at du føler deg verdiløs og stygg. Det er jo det du går å bærer på deg inni deg du prosjekterer ut til andre. Prøv å endre holdningene dine ovenfor deg selv så skal du se at det bedrer seg. Åja, and fake it until you make it. Om du mantrer til deg selv ofte nok at du er bra nok, vil du til slutt begynne å tro på det selv, og også overbevise de du møter på. Godt svart
Rhea87 Skrevet 25. desember 2015 #7 Skrevet 25. desember 2015 Hei! Sånn umiddelbart tenker man at utseende først og fremst betyr noe for førsteinntrykket - men likevell er det ingenting som er mindre attraktivt enn en dårlig personlighet. Gå litt i deg selv og tenk over hvordan du fremstiller deg til nye mennesker, vær åpen, hyggelig og villig til å gi av deg selv så skal du se at du tiltrekker deg oppmerksomhet du også Tipset over gjelder også i forhold til å møte en potensiell kjæreste Ikke føl deg presset til å ha sex med noen som ikke tar seg tid til å bli kjent med deg kun fordi du vil at de skal like deg - gutter blir ofte mer interessert i jenter som er litt hard to get Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 Jeg vil tro at årsaken er komplisert: 1. Det er overflatisk å tro at utseendet har så stor betydning, og ingen vil ha en kjæreste som er overflatisk. 2. Du mangler selvtillit og dette merkes nok. 3. Med så dårlig selvtillit, så vil jeg anta at du ikke tør å flørte og vise tydelig at du vil ha ham, men forventer at han skal falle for deg likevel? Anonymkode: b4451...d2e
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 Kanskje fordi de blir bedre kjent med de andre, jngen går i forhold med noen de ikke kjenner. Anonymkode: fc33b...0ff
EvaLena Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 Jeg fikk ett godt tips av en god venn for mange år siden. Han sa at for at andre skal like deg, så må du først like deg selv. Så lenge du ser på deg selv som stygg og verdiløs, så utstråler du ikke mye positivt om deg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå