Jintane Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 Heiihei Jeg har denne geneseren som er i 100% bomull. http://www.stylepit.no/polo-ralph-lauren-off-white-cnsweatshirt-long-sl-265566-26 Jeg prøvde den på - ull program (40 grader) - brukte milo vaskemiddel og milo tøymykner.. 800 omdreininger.. Var klissvåt når jeg tok den ut.... Er det riktig å vaske den på ull? det er vel stor forskjell på bomull og ull... Hvordan vasker jeg og tørker denne geneseren best mulig? Man kan vel bruke vanlig vaskemiddel på bomull? Ønsker at geneseren skal være hvit, fin og god å bruke så lenge som mulig.
Djungelvrål Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 Vask den på vanlig finvask, du trenger ikke vaske den på ullvask fordi bomull tåler mye mer. Jo høyere sentrifugering jo flere rynker, så kanskje max 1000 omdreininger. Ja vanlig vaskemiddel på bomull. Legg den flatt når den tørker, da blir den finest. 1
Jintane Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2015 Tusen takk Men hvor mange grader?
Jintane Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2015 Er det lurt å slenge med litt milo vaskemiddel og tøymykner?
Jintane Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2015 Hvordan er det å vri klær for vann egentlig? Blir det bare stygt?
Mis(s)Understood Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 (endret) 13 timer siden, Jintane skrev: Tusen takk Men hvor mange grader? Vaskelappen sier 40 grader. 13 timer siden, Jintane skrev: Er det lurt å slenge med litt milo vaskemiddel og tøymykner? Når man vasker noe, en genser i ditt tilfelle, så bruker man vaskemiddel ja. Du bruker litt vaskemiddel, enten flytende eller pulver. Ikke begge deler samtidig. Tøymykner velger du selv. Ikke alle liker eller tåler lukten av tøymykner. 13 timer siden, Jintane skrev: Hvordan er det å vri klær for vann egentlig? Blir det bare stygt? Hvorfor skal du vri genseren når den er vasket? Om du har vaskemaskin så har vaskemaskinen sentrifuge. Se hva DreamOn har svart deg på det spørsmålet. Endret 26. desember 2015 av Mis(s)Understood
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå