AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #1 Del Skrevet 25. desember 2015 Hva pleier du og vennene dine å gjøre når dere er sammen? Hvor mange venner har du som du omgås med gjevnlig og hvor ofte møtes dere? Hvem tar initiativ?Hvor gamle er dere? Hva er sivilstatus? -Ser etter ideer Anonymkode: beeef...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltyliquorice Skrevet 25. desember 2015 #2 Del Skrevet 25. desember 2015 De fleste av oss er 22. Vi gjør forskjellige ting, drar ut og spiser, kino, jentekveld, slapper av i sofaen med film, shopper, griller, skogstur, harry-tur til Sverige, reiser..osv Hver av oss spør når vi har tid alle jobber og de fleste av oss studerer også, og noen er i et forhold, men det er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg har tre venninder jeg omgås jevnlig med, vi pleier å gå på pub eller cafe for å prate, eller lage og spise mat. Utenom slike ting så trekker jeg meg unna pga angst, hadde vært koselig å bare kunne møtes for å se på tv eller gå en tur men det får jeg så angst av for syns det er kleint, redd for hva den andre tenker når vi ikke har oppmerksomheten rettet mot noe konkret. Anonymkode: aeb9c...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Del Skrevet 26. desember 2015 Oftest er vi på besøk hos hverandre og sitter og skravler. Anonymkode: ff23e...3e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Del Skrevet 26. desember 2015 maler/tegner, lager mat, spiller musikk og synger, sjonglerer, gjør håndarbeid/lager ting, reparerer ting, hører på musikk, ser film, diskuterer, spiller spill, går tur og andre ting i naturen/fjellet, leker med dyrene vi har rundt oss. Kommer egentlig veldig an på hvem som er samlet for øyeblikket. Anonymkode: 456fe...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. desember 2015 #6 Del Skrevet 27. desember 2015 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Oftest er vi på besøk hos hverandre og sitter og skravler. Anonymkode: ff23e...3e2 Samme her. Vi er sånn ca 40 +- Om vi ikke sitter hos hverandre og skravler så er vi på kafe eller restaurant og skravler ... blir mye skravling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #7 Del Skrevet 27. desember 2015 35 + Mye skravling her og og kaffe ☕ Anonymkode: 41659...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #8 Del Skrevet 27. desember 2015 Måler køllene våre mot hverandre og snapper dem. Anonymkode: bf992...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå