Gå til innhold

Hva gjør du sammen med venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva pleier du og vennene dine å gjøre når dere er sammen? Hvor mange venner har du som du omgås med gjevnlig og hvor ofte møtes dere? Hvem tar initiativ?Hvor gamle er dere? Hva er sivilstatus?

-Ser etter ideer :)

Anonymkode: beeef...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste av oss er 22. Vi gjør forskjellige ting, drar ut og spiser, kino, jentekveld, slapper av i sofaen med film, shopper, griller, skogstur, harry-tur til Sverige, reiser..osv

Hver av oss spør når vi har tid :) alle jobber og de fleste av oss studerer også, og noen er i et forhold, men det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre venninder jeg omgås jevnlig med, vi pleier å gå på pub eller cafe for å prate, eller lage og spise mat. Utenom slike ting så trekker jeg meg unna pga angst, hadde vært koselig å bare kunne møtes for å se på tv eller gå en tur men det får jeg så angst av for syns det er kleint, redd for hva den andre tenker når vi ikke har oppmerksomheten rettet mot noe konkret. 

Anonymkode: aeb9c...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maler/tegner, lager mat, spiller musikk og synger, sjonglerer, gjør håndarbeid/lager ting, reparerer ting, hører på musikk, ser film, diskuterer, spiller spill, går tur og andre ting i naturen/fjellet, leker med dyrene vi har rundt oss. Kommer egentlig veldig an på hvem som er samlet for øyeblikket.  

Anonymkode: 456fe...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oftest er vi på besøk hos hverandre og sitter og skravler.

Anonymkode: ff23e...3e2

Samme her. Vi er sånn ca 40 +-

Om vi ikke sitter hos hverandre og skravler så er vi på kafe eller restaurant og skravler ... blir mye skravling... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...