Gå til innhold

Fyllemeldinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at jenter stort sett sender fyllemeldinger til de som de har et godt øye til. I hvert fall har mine vært det :P Jeg har blitt flink og kutta ut slikt tull, men skal ikke si at det aldri vil skje igjen.

Men det er et par menn som alltid sender meg fyllemeldinger. Men det blir lite konstruktivt når de er edru. Snakker med de da også, men selv om jeg gir uttrykk for at jeg vil se de, så er de trege med å gå videre. Men når de er fulle derimot, så ramler det inn meldinger og ønske om å treffes osv men jeg er ikke keen på å ta in enn drita full fyr midt på natta heller.

Jeg liker begge veldig godt. Han ene er jeg forelska i. Han andre er jeg veldig glad i etter å ha kjent han i mange mange år. Aller helst vil jeg at det skal ordne seg med en av disse to. Men jeg har vel gitt opp og prøver å se etter andre. Men hver gang jeg føler jeg er klar for å treffe en ny, så kommer en av disse tjommisene på banen og gir meg håp :P Har til og med bedt han jeg er forelska i om å holde seg vekk... men det gikk ikke lange stunden før han savnet meg vistnok. Men det skjer allikevel ingen ting.

Anonymkode: c5730...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyllemeldinger fra gutter betyr utelukkende bootycall./desperasjon "får ikke med meg noen andre fra byen er full og vil ha kos, siden du kanskje er litt svak for meg så er det større sjanse at du sier ja enn noen andre akuratt nå" 
Menn som ofte sender fyllemeldinger og aldri på dagtid har ikke respekt for den de sender fyllemeldinger til.  Ikke legg noe i at de kontakter deg på fylla.

Anonymkode: 40376...255

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyllemeldinger fra gutter betyr utelukkende bootycall./desperasjon "får ikke med meg noen andre fra byen er full og vil ha kos, siden du kanskje er litt svak for meg så er det større sjanse at du sier ja enn noen andre akuratt nå" 
Menn som ofte sender fyllemeldinger og aldri på dagtid har ikke respekt for den de sender fyllemeldinger til.  Ikke legg noe i at de kontakter deg på fylla.

Anonymkode: 40376...255

Det er jo det jeg regnet med. Men snakker med begge i edru tilstand også. Begge sier de vil sees og begger sier direkte de liker meg. Men ingen av de gjør en skikkelig innsats for å møtes heller. Men igjen alle (spesielt meg) er veldig opptatte i hverdagen.

Skrevet

Hvis man virkelig har lyst til å treffe noen så klarer man å få det til. Jeg hadde ikke lagt vekt på meldinger i fylla, synes det er ganske respektløst om de ikke har "tid" til å treffe deg ellers. 

Anonymkode: 26fe1...a02

• Liker 2
Skrevet

Har man ikke tid til å treffes så har man vel ikke tid til kjæreste og har man tid til å dra på fylla så har man prioritert det over deg. Det er I hvert fall min mening.

Anonymkode: 12b92...2a9

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man ikke tid til å treffes så har man vel ikke tid til kjæreste og har man tid til å dra på fylla så har man prioritert det over deg. Det er I hvert fall min mening.

Anonymkode: 12b92...2a9

Jepp. De kunne jo invitert meg med på fylla også ;) Begge er opptatte med barn deler av tiden, så de har lite voksentid og det virker som om denne tiden skal brukes for alt den er verdt. Kanskje de vil mer, men orker heller ikke tanke på et forhold fordi de har så kort og dyrbar tid når de er uten unger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...