Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor vondt dette er?

Hvor lang tid et lite ord tar å tatovere?

Ooog om det er sant at den går bort etter hvert fordi vi har så mye spytt inni munnen osv?

Skjermbilde 2015-12-25 kl. 20.32.26.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den går ikke bort pga spytt, men pga mye blodsirkulasjon så vil den bli mye ujevnere med åra (blekket vil flyte litt rundt der på en måte).
Du kan jo prøve å bite deg i huden på innsiden av leppa, eller prikke med en gaffel eller nål der, så kjenner du at det gjør ganske vondt forhold til andre steder på kroppen.  Leppa må også strekkes skikkelig når den tatoveres, og bare det i seg selv er jo ubehagelig og litt vondt , spes når det er en annen person sine hender som gjør det som klemmer og drar til, og ikke deg selv som styrer det og kan stoppe opp med strekkingen når du kjenner det blir vondt. Med andre ord, leppettatovering er sykt vondt. Kjenner to som har det, og de har masse andre tattiser også, og sier leppa og halsen var vondest.

Anonymkode: 318f3...c03

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den går ikke bort pga spytt, men pga mye blodsirkulasjon så vil den bli mye ujevnere med åra (blekket vil flyte litt rundt der på en måte).
Du kan jo prøve å bite deg i huden på innsiden av leppa, eller prikke med en gaffel eller nål der, så kjenner du at det gjør ganske vondt forhold til andre steder på kroppen.  Leppa må også strekkes skikkelig når den tatoveres, og bare det i seg selv er jo ubehagelig og litt vondt , spes når det er en annen person sine hender som gjør det som klemmer og drar til, og ikke deg selv som styrer det og kan stoppe opp med strekkingen når du kjenner det blir vondt. Med andre ord, leppettatovering er sykt vondt. Kjenner to som har det, og de har masse andre tattiser også, og sier leppa og halsen var vondest.

Anonymkode: 318f3...c03

Fader...

Skrevet

Det er rart om folk mener det var vondt?

Tok det for ca 8år siden og har selv 12 tattooer til sammen og syntes innsiden av leppa faktisk var minst vond..det eneste jeg syntes var ille med det,var følelsen av spytt som rant ut munnvikene hehehe. Den er like fin nå forresten..vonde for meg var ribben. 

Skrevet
7 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Det er rart om folk mener det var vondt?

Tok det for ca 8år siden og har selv 12 tattooer til sammen og syntes innsiden av leppa faktisk var minst vond..det eneste jeg syntes var ille med det,var følelsen av spytt som rant ut munnvikene hehehe. Den er like fin nå forresten..vonde for meg var ribben. 

Håper du snakker sant! for da hørtes dette bra ut

Skrevet
9 timer siden, Eli0102 skrev:

Håper du snakker sant! for da hørtes dette bra ut

Hvorfor skulle jeg lyve?synes det er merkelig at enkelte hevder det var mest vondt..er jo begrenset med plass der inne så tar ikke lange tiden. Er verre med en 2 timers I stolen liksom☺

Skrevet

Hvorfor i all verden ønsker noe å gjøre dette...............

Anonymkode: 99e10...fa4

• Liker 5
Skrevet

Hvis du vil ødelegge leppa di, kjør på...

• Liker 2
Skrevet
Den 28.12.2015 at 3.40, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden ønsker noe å gjøre dette...............

Det er gøy, og ikke noe på selve kroppen som synes med mindre du drar frem leppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...