smofie Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 eeeehmm..har gått opp litt i vekt det siste halve året, og har en mistanke om at det kan være trionetta ppillene. Tror dette fordi jeg ikke har skiftet livsstil noe særlig,er jevnt aktiv, trener en gang i uken, spiser greit, men alikevel kommer kiloene mer og mer. Noen som har erfaringer med dette generelt, og byttet dere evt merke og merket forskjell?Kan det være forandringer i kroppen som er aldersbetinget?(er i beg av 20 årene, og det er vel kanskje da vekten stabiliserer seg, og en får en mer kvinnelig fasong...?er jeg helt på bærtur..?) Det jeg spør om er: skal jeg være ganske sikker på at det er pillen, eller kreves det bare mer av meg for å holde shapen nå enn da jeg var 18,19,20,21? Sikkert vanskelig å ta stilling til, men jeg slenger det ut :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Mest sannsynligvis er det ikke pga p-pillene. P-piller har mange bivirkninger, men vektøkning er sjeldent. Har du akkurat begynt med hormon-prevensjon? Du er nok inne på når du skriver om alder. De aller fleste begynner med p-piller akkurat i den alderen jenter flest legger på seg...derfor tror (altfor) mange at p-piller er ansvarlig. Et lite apropo, selv om du hadde sluttet å ta p-piller, så ville ikke vekten gått ned pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå