AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #1 Del Skrevet 25. desember 2015 Jeg sitter i besøk nå. Og det er et familiemedlem som irriterer meg rett og slett noe jævlig. Og jeg merker at hun irriterer omtrent alle de andre gjestene også. Hun kommer med spydige kommentarer, når vi diskuterer noe takler hun ikke at vi har andre meninger/hun vrir om det hun sier til sin fordel/sier ting på en måte sårer andre. Dette har hun gjort siden vi kom. Og dette gjør hun OFTE. Nå har jeg rett og slett fått nok. Når noen prøver å si diskret i fra, så blir de avfeid og hun prøver å finne noe feil/stygt å si om de slik at de skal holde kjeft. Så nå sitter jeg her og vurderer om jeg rett og slett skal si i fra høyt og tydelig om oppførselen hennes. Jeg er så lei! Jeg vet det i såfall kommer til å ødelegge selskapet, men jeg tror egentlig alle her har fått nok. Det blir så dårlig steming! Hva tenker dere? Anonymkode: 4ef5a...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 25. desember 2015 #2 Del Skrevet 25. desember 2015 Vær en større person. Det hjelper lite å kaste bensin på bålet. Bare overse hennes tåpelig oppførsel og sett fokus over på noen annet. Sånne personer trenger oppmerksomhet og det å alltid ha rett. Den tilfredsstillelsen får hun ikke når alle bare overser henne. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #3 Del Skrevet 25. desember 2015 Et øyeblikk siden, Coolaid skrev: Vær en større person. Det hjelper lite å kaste bensin på bålet. Bare overse hennes tåpelig oppførsel og sett fokus over på noen annet. Sånne personer trenger oppmerksomhet og det å alltid ha rett. Den tilfredsstillelsen får hun ikke når alle bare overser henne. Lykke til Men jeg føler bare at hun må få beskjed om hvordan hun oppfører seg, spesielt siden det skjer så ofte. Dersom jeg ikke sier i fra nå, kan jeg sende en melding til henne angående oppførselen hennes senere feks? Jeg bare merker at alle biter tennene sammen her for å ikke si noe. Det er utrolig slitsomt. Anonymkode: 4ef5a...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 25. desember 2015 #4 Del Skrevet 25. desember 2015 Sitte på KG mens du er på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 25. desember 2015 #5 Del Skrevet 25. desember 2015 1 minutt siden, Marimba skrev: Sitte på KG mens du er på besøk Hva så, det er ikke det tråden handle om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #6 Del Skrevet 25. desember 2015 3 minutter siden, Marimba skrev: Sitte på KG mens du er på besøk Ja, altså besøket er jo egentlig ødelagt slik hun oppfører seg. Jeg må sitte med mobilen for å få en "pause" slik jeg plutselig ikke brøler noe til henne. Anonymkode: 4ef5a...86e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 25. desember 2015 #7 Del Skrevet 25. desember 2015 1 minutt siden, Coolaid skrev: Hva så, det er ikke det tråden handle om.... Delvis, sitte å klage over andre gjester når man er å besøk.. også sitter man selv på KG? Jeg irriterer meg over uhøflige og frekke folk når jeg er på besøk hos noen jeg også altså, men jeg irriterer meg like mye over de som sitter på mobilen/dataen når de er på besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 25. desember 2015 #8 Del Skrevet 25. desember 2015 1 minutt siden, Marimba skrev: Delvis, sitte å klage over andre gjester når man er å besøk.. også sitter man selv på KG? Jeg irriterer meg over uhøflige og frekke folk når jeg er på besøk hos noen jeg også altså, men jeg irriterer meg like mye over de som sitter på mobilen/dataen når de er på besøk. Det skal du få lov til... å irriterer deg over hva som helst du vil.... det blir ikke mer saklig i denne tråden likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 25. desember 2015 #9 Del Skrevet 25. desember 2015 Men til TS, jeg ville lagt fra meg mobilen og prøvd å holde en så hyggelig tone som mulig. Mot den frekke gjesten ville jeg vært overdrevet hyggelig, og lagt inn kommentarer som "jaja, da får vi bare være enige om å være uenig *stort smil*", og tatt de som blir fornærmet i forsvar, samtidig som du prøvde å avslutte diskusjonen. Å være overdrevent hyggelig funker ofte på sure og frekke kunder i butikker osv, så det er verdt et forsøk her også . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå